Vahepeal sain siin proovida foorumikasutaja walkman'i lühikest MB 300GD-d. Metsas tehtud 1.5 tunnine proovisõit kinnitas veendumust, et MB on ikka tugev tükk. Võrdlemisi halval pinnasel kändude ja kivide vahel kannatas lasta ikka päris kõva lauluga, võrreldes mu omaaegse 4.0 Jeep wrangleriga. Mineku poolest tuleb tõesti tõdeda, et eriline kiirendusauto see just pole, aga 3-4 järsemat mäge võttis probleemideta ära. Kannatas ära ka sellised külgkalde olukorrad, kuhu ma eriti vabatahtlikult enam sattuda ei sooviks. Vanal metsa väljaveo sügavaid rööpaid, muda ja vett täis rajal liikus 2. käigu ja lukkudega nn. "peal hoides" päris muljetavaldavalt hoolimata, väikesest (vist 235/85 R16) rehvimõõdust. Kolmas käik oli juba selgelt liiast. Omaniku sõnul pidavat probleemid tekkima järskudel pehme liivaga tõusudel ja näiteks turbaväljadel, kus auto massist ja mootori jõunappusest tulenevad tegurid mängu tulevad. Antud autol olid suurimad rehvid, mis all olnud 33x12.5 ja omanik arvas, et üle selle ei maksaks selle mootoriga, küll alla punnitada - arvas, et küllap sillad kannatavad, aga mootoril tõmbab tõenäoliselt hinge kinni.
Nüüd ei teagi, kuidas edasi toimida. Lasin siin nüüd väheke uurida seda maasturite turgu erinevatel lähivälismaadel - vaatame mis vastuseid sealt tuleb. Vaatluse all lisaks ühele konkreetsele G-le ka Toyotad. Kumb oleks siis mõistlikum ost, arvestades ülalpidamiskulusid, lagunemist, sõiduomadusi, usaldusväärsust jne. Äkki on kellegile pähe torganud ka hoopis mõni muu variant, mis veel vaatluse alla võtta, millel oleks teatavaid eeliseid eelpool nimetatud markide ees. Kasutusala oleks 95% ulatuses teedeta alad (metsasihid, raielangid jne), aga nii nagu offroad võistlustel asi käib, uputada plaanis ei ole.
Mercedes Benz G klassi ost.
Moderaator: Moderators
Re: Mercedes Benz G klassi ost.
Mercedes-Benz G300 91'
BMW 745i 04'
... Metsasuutlik auto in progress ...
BMW 745i 04'
... Metsasuutlik auto in progress ...
Re: Mercedes Benz G klassi ost.
võistlustel ongi enamjaolt üks uputamine mu arust. G ikka raske. Sõidumugavuse poolest ei ole see muidugi eriti võrreldavgi G-ga nagu ma nüüd omal nahal olen kogenud. G on ikka luks. LC on kindlasti ökonoomsem. kui 95% metsasihid ja raielangid, siis ma PIGEM soovitaks LC 70 või 73 sulle. Kui leiad korraliku raami ja kerega, miks mitte. LCJ7 sild kestab kenasti veel 33x12,5R15 rehvidega, Dobinsoni vedrud, rooliamort (lätist Ataservissist tellid) ja koni amordid külge ,superpro puksid alla (4x4cruiser.eu) mis annab sulle sitaks mugava sõidu ja korraliku sillaflexi, kullamäe madis müüs hiljuti kasutatud Lockrighti mis 33" rehviga veel hoiab hästi (või vabadiffer taha ja keevitad kinni, ongi 100% tagasillalukk) esisilda paned hiina ARB koopia (4x4cruiserist nt. jälle) ja ongi sul korralik metsloom olemas. Zuki mehed müüsid kasutatud ComeUP vintse ka siin..
See, kas 3,0td 92kw(terav), nii 63 kui 66kw 2,4td-d mootoriga, oleneb rahakotist. kui sa olid rahul 3 liitrise G astumisega metsas, siis oled sa ka rahul 2,4 td LC-ga, aju peas on siis saad igast kohtadesse nii sisse kui läbi. Liiga järsust mäest on niikuinii vaja vintsida.. 3seid pole sittagi saada mõistliku hinnaga aga 2,4seid saad lausa valida.. Kui sa tahad ka LC proovida, siis siin foorumis on veel neid hulga kellel on nii 2,4 kui 3seid länkareid.
See, kas 3,0td 92kw(terav), nii 63 kui 66kw 2,4td-d mootoriga, oleneb rahakotist. kui sa olid rahul 3 liitrise G astumisega metsas, siis oled sa ka rahul 2,4 td LC-ga, aju peas on siis saad igast kohtadesse nii sisse kui läbi. Liiga järsust mäest on niikuinii vaja vintsida.. 3seid pole sittagi saada mõistliku hinnaga aga 2,4seid saad lausa valida.. Kui sa tahad ka LC proovida, siis siin foorumis on veel neid hulga kellel on nii 2,4 kui 3seid länkareid.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: Mercedes Benz G klassi ost.
Mitte roostetava kerega G-d pole veel tehtud,ei enne ega peale 86 aastat.Kindlalt on aga roostekindel raam ja enamus poltühendusi kerest all pool. Sillad ja kastid peavad vabalt vastu nii 35,37 kui ka38,5 rehvid.need rehvid olen oma G230 w460 1984a. all järgi proovinud,hetkel all 37"bogger.w460 saad vahekastis 2wd ,4wd ja 4aeglane.w463 ainult kiire ja aeglane 4wd.Korraliku hooldusega ja kui väga tuunima ei hakka on täiesti normaalne ja vastupidav auto.Mootoreid on G veel nt.280 bens.ja300bens.Vähese sõidu puhul pole nende kütuse kulul häda midagi see eest sõita puhas RÕÕM.Kui huvi võin G230 37" Boggeriga proovisõidu orgunnida. 56220606 Andres
Re: Mercedes Benz G klassi ost.
Selleks korraks võib ilmselt autootsimise teema päevakorrast maha võtta, kuna enam autot ei otsi. Valik sai langetatud lühikese 91 aasta 3.0 125kW bensiinimootori ning automaatkastiga MB G kasuks, mis esialgu on veel täiesti tehaseseades, kuid tõenäoliselt mitte kauaks. Vaja vähe metsakõlblikumaks tuunida teist. Kas oli hea valik, näitab aeg. Esialgu olen diiliga rahul vähemalt, auto peaks saabuma meie maale oktoobri teisel nädalal, siis saab ehk juba vahetumaid muljeid jagada. Kaks head tuttavat, kes autoga juba lähemalt tutvust teinud, kiitsid igaljuhul autot väga. Praegu on tellitud autole ka all olevatele niidirullide asemele vähe metsakõlblikumad rehvid, milleks valisin suht lambist tänu heale pakkumisele Cooper Discoverer STT 35x12.50 R15, kas on ka head, ei oska öelda. Amortisaatorite valikul jään pisut jänni nende valikul. Foorumit tuulates jõudsin järeldusele, et otstarbekas on eelistada Koni toodangut, aga siit küsimus, kas osta Heavy Trackid mis on soodsamad, või peavad olema sellise raske auto all, mis peamiselt maastikul kasutust leiab, kindlasti märkimisväärselt kallimad RAID seeria omad? Milliseid vedrusid vastavate amortisaatoritega kombineerida?
Tänud kõigile, kes otsingutele kaasa elasid ja arvamust avaldasid
Tänud kõigile, kes otsingutele kaasa elasid ja arvamust avaldasid

Mercedes-Benz G300 91'
BMW 745i 04'
... Metsasuutlik auto in progress ...
BMW 745i 04'
... Metsasuutlik auto in progress ...
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: Mercedes Benz G klassi ost.
Zum, FYI: Konkreetne masin ei liigu OM617 vaid OM606 abil. Enamus "näpitud" soomlasi tegelikult.zum kirjutas:Just. Ärge tulge rääkima, et see mootor ei liigu, piisava tahmise korral.karu kirjutas:Nii hull ka see seis pole, ka turboga R5 -e (OM617A) saab ka nii karmiks ajada, et liigutab seda kasti küll ja küll.uputaja kirjutas:Ei Nils, 240GD ei jõua ka aeglustiga mäkke sõita. G hakkab alles siis liikuma kui sinna peale swappida uus 24klappi 3.0 ja 130kw TD. VÕI omab bensumootorit.![]()
Ja ilma turbota 3.0 R5 123 ma näen suht igapäevaselt, no ei usu et ta G-d edasi ei viiks. Isegi 250GD Wolf oma jube pikkade käikudega saab vabalt teedeta alal hakkama, kui vähegi mõistust peas on.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070