Mul on siis tekkinud selline probleem 4runneri tagaklaasiga, kus mootor nagu tahaks tõsta/alla lasta, aga hakkab kõva lärmi tegema ja jääb kinni. Justkui hakkaks mootor üle käima kuskil.
Küsimus siis selline, et kas keegi oskab täpsemalt öelda, mis seal nässus võiks olla (pole veel ise saanud mahti laiali kakkuda) ja kas teda saaks ajutiselt väikse vopsu või solgutamisega aidata (vahepeal avaneb peaaegu täiesti, vahepeal ainult mõned sentimeetrid) ja kust siis kõige parem oleks uut mehanismi otsida, kui tarvis on?
St siis, et kas neid on võimalik mõistuspärase hinnaga A/B osana saada või peaks ostufoorumisse kuulutuse tegema ja rahulduma mõne kasutatud tükiga.
Lisana võin vist öelda, et klaas on natuke laisalt käinud ostmisest saadik ja on natuke lääpas ka.
2 generatsiooni 4runneri tagaklaas/mehanism
Moderaatorid: jr, Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 18
- Liitunud: T Dets 14, 2010 8:31 pm
- Asukoht: Tartu
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: 2 generatsiooni 4runneri tagaklaas/mehanism
Pakun,et tagaklaasi alumised kinnitused millega seda tõstetakse on roostetanud ja sellepärast ka klaas ühelepoole viltu ja ei liigu korralikult.superralli kirjutas:Mul on siis tekkinud selline probleem 4runneri tagaklaasiga, kus mootor nagu tahaks tõsta/alla lasta, aga hakkab kõva lärmi tegema ja jääb kinni. Justkui hakkaks mootor üle käima kuskil.
Küsimus siis selline, et kas keegi oskab täpsemalt öelda, mis seal nässus võiks olla (pole veel ise saanud mahti laiali kakkuda) ja kas teda saaks ajutiselt väikse vopsu või solgutamisega aidata (vahepeal avaneb peaaegu täiesti, vahepeal ainult mõned sentimeetrid) ja kust siis kõige parem oleks uut mehanismi otsida, kui tarvis on?
St siis, et kas neid on võimalik mõistuspärase hinnaga A/B osana saada või peaks ostufoorumisse kuulutuse tegema ja rahulduma mõne kasutatud tükiga.
Lisana võin vist öelda, et klaas on natuke laisalt käinud ostmisest saadik ja on natuke lääpas ka.
Võimalik ka ,et tõstemehhanismi hammmaslatt on kulunud.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: 2 generatsiooni 4runneri tagaklaas/mehanism
Mul on üks kasutatud pakkuda.
VW Country
Runner 3,0
Wrangler 4,0
Runner 3,0
Frontera 2,0
Runner 3,0
Wrangler 4,0
Runner 3,0
Frontera 2,0
Re: 2 generatsiooni 4runneri tagaklaas/mehanism
Vahetasin enda omal mootori ja tegin kaabelduse( viskasin andurid välja , uued kaablid ja lüliti) ringi ning sai määritud ja töötab nüüd iga ilmaga!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
-
- Rookie
- Postitusi: 18
- Liitunud: T Dets 14, 2010 8:31 pm
- Asukoht: Tartu
Re: 2 generatsiooni 4runneri tagaklaas/mehanism
Taaselustan siis vana teema, et võibolla on kellelegi kasulikuks infoks. Minu omal igatahes oli mootorilt see stopperseib pealt maha tulnud ja see plastikust hammasratas siis sai vahepeal natuke tühja käima (sellest see plärin).
Ostsin mõned uued stopperid, mõned lendasid töökoja peale laiali ja ühe aitasid teised mehed keevitusega kinni panna.
Pidi ajutine lahendus saama (vähemalt nii ma ise otsustasin esiti), aga nüüd on oktoobrist saadik nii olnud. Klaas väga hästi just ei käi enam, aeglaselt ja vaevaliselt ja vahel kui räpasem on, tuleb natuke aidata teda.
Tol hetkel ei julgenud rohkem lahti ka võtta (tegin kõik asjad nii, et mehanism ja klaas olid ikka luugis sees ja kinni), nüüd ilmselt peaks, sest tagaklaasi soojendus on ka järelt ära.
Keegi kes endal vahetanud on neid tükke oskab ehk öelda, kas seal mõni vedru (ühte kindlasti nägin oma silmaga ka) laiali ei hüppa kui ma teda lahti võtan? Lahti võtmise all siis pean silmas, et kogu selle mootorite ja lukuosadega atribuutika luugi enda küljest lahti võtan.
Selgituseks siis, miks ma võibolla mõne pisut rumala küsimuse küsin ja ise pusserdan nii on see, et oskajamatel töökojas on palju muid töid teha ja kuna mul on siiski võimalus seal nurgas omaette nokitseda, siis proovin ikka mõningaid töid ise ka tehtud saada, mis sest et varem teinud pole.
Ostsin mõned uued stopperid, mõned lendasid töökoja peale laiali ja ühe aitasid teised mehed keevitusega kinni panna.
Pidi ajutine lahendus saama (vähemalt nii ma ise otsustasin esiti), aga nüüd on oktoobrist saadik nii olnud. Klaas väga hästi just ei käi enam, aeglaselt ja vaevaliselt ja vahel kui räpasem on, tuleb natuke aidata teda.
Tol hetkel ei julgenud rohkem lahti ka võtta (tegin kõik asjad nii, et mehanism ja klaas olid ikka luugis sees ja kinni), nüüd ilmselt peaks, sest tagaklaasi soojendus on ka järelt ära.
Keegi kes endal vahetanud on neid tükke oskab ehk öelda, kas seal mõni vedru (ühte kindlasti nägin oma silmaga ka) laiali ei hüppa kui ma teda lahti võtan? Lahti võtmise all siis pean silmas, et kogu selle mootorite ja lukuosadega atribuutika luugi enda küljest lahti võtan.
Selgituseks siis, miks ma võibolla mõne pisut rumala küsimuse küsin ja ise pusserdan nii on see, et oskajamatel töökojas on palju muid töid teha ja kuna mul on siiski võimalus seal nurgas omaette nokitseda, siis proovin ikka mõningaid töid ise ka tehtud saada, mis sest et varem teinud pole.