K:Milline alu plokiga ,mootor oleks parim/kergeim TR3 le
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
K:Milline alu plokiga ,mootor oleks parim/kergeim TR3 le
Viimasel ajal on mitmete meeste vahel tekkinud arutelu,et milline oleks ikka see kõige õigem mootor TR3 mõistes.
Tähtis,et kaaluks vähe.Oleks piisavalt võimas,nii 180 kw ja edasi.Oleks tehasest automaatkastiga.Ja ,et see kast kestaks.Lisaks võiks olla vähe elektrit aga see on vist palju tahetud.
BMW langeb välja,kuna sellele mootorile ei ole normaalset automaatkasti.
Endal mõlgub mõttes Lexus LS 400.
Teema on tehtud lihtsalt targutamiseks.Andke tuld kõik kellel on asjast oma arvamus.
Lõpuks võib sellest miskit head välja kooruda.
Tähtis,et kaaluks vähe.Oleks piisavalt võimas,nii 180 kw ja edasi.Oleks tehasest automaatkastiga.Ja ,et see kast kestaks.Lisaks võiks olla vähe elektrit aga see on vist palju tahetud.
BMW langeb välja,kuna sellele mootorile ei ole normaalset automaatkasti.
Endal mõlgub mõttes Lexus LS 400.
Teema on tehtud lihtsalt targutamiseks.Andke tuld kõik kellel on asjast oma arvamus.
Lõpuks võib sellest miskit head välja kooruda.
Viimati muutis Movistar, L Dets 17, 2011 12:10 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
fordi4,6 32klappi ja otsa panna th350
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Minu andmete põhjal th 350 kui selline üldse ei sobi.See kast on meil ka olemas. Põhjuseks liiga aeglane ülekandearv.Viimane,ehk 3. käik on ülekandesuhtega 1:1 .Võiks aga olla kiirendav.
Mis kast/id seal Fordi 4,6 otsas tehasest tulnuna on ?
Mis kast/id seal Fordi 4,6 otsas tehasest tulnuna on ?
HM Racing Team
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Mersu tootevalikust miskit? Tegelt oleks udupeen kasutada vanemat/uuemat OM 606 R6 stockis 130kw . Leidub seda E klassil ja toodeti seda meh pumba külge kruttimise võimalusega kuni 1999 aastani, sealt edasi tuli CRD-na.
Käib pöördesse nagu bensukas http://www.youtube.com/watch?v=pm9xa9IKjCY
Ja ehituse jutt http://forums.offipalsta.com/showthread ... 727&page=9
Pole paha.Mesa vanad aut kastid peaksid selle jõu edasitoimetamisega ilusti hakkama kah saama.
EDIT: Raisk on ainult malm plokiga,
Käib pöördesse nagu bensukas http://www.youtube.com/watch?v=pm9xa9IKjCY
Ja ehituse jutt http://forums.offipalsta.com/showthread ... 727&page=9
Pole paha.Mesa vanad aut kastid peaksid selle jõu edasitoimetamisega ilusti hakkama kah saama.
EDIT: Raisk on ainult malm plokiga,
Viimati muutis uputaja, E Sept 12, 2011 10:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Kui kerge see Lexuse mootor siis on?
Edit: kas ls1 ja teised selle perekonna mootorid ei kvalifitseeru?
Edit: kas ls1 ja teised selle perekonna mootorid ei kvalifitseeru?
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Unustasin mainimata,et võiks ka odav olla
Tegelt on diislil vähe pööret,see mootor on lisaks raske ja korralikult tuunituna ei kesta neist ükski.
Meil keerlevad peas uued mõtted ja kuna sildade ülekandearv on vägagi aeglane siis diiselil on vaja põhjagaasi ,et saavutada 70 km/h.
Seega jääme hetkel bensiini juurde.
Tegelt on diislil vähe pööret,see mootor on lisaks raske ja korralikult tuunituna ei kesta neist ükski.
Meil keerlevad peas uued mõtted ja kuna sildade ülekandearv on vägagi aeglane siis diiselil on vaja põhjagaasi ,et saavutada 70 km/h.
Seega jääme hetkel bensiini juurde.
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Lexus on ilma kondita,interneti andmetel,alla 200 kg.Parim tulemus mis leidsin,oli 176 kg.Seda siis ka ilma genekata.FlammablE kirjutas:Kui kerge see Lexuse mootor siis on?
Edit: kas ls1 ja teised selle perekonna mootorid ei kvalifitseeru?
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
LS6 interneti andmetel koos avtomaatkastiga ca 205+õli ja köhib vähemalt 280kw.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Ja selle saadavus + HIND ?
Prooviks ikka kahe jalaga maapeal püsida ja ulmelisi lahendusi mitte pakkuda.
Prooviks ikka kahe jalaga maapeal püsida ja ulmelisi lahendusi mitte pakkuda.
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
LS1 ebayst alates 1500-2000$, ls6 alates 2500+. Tõenäoliselt leiab ka lähivälismaalt mõne sellise. Olid need corvettedel, camarotel, firebirdidel ja neid ikka aegajalt pilbasteks sõidetakse(plussiks enamasti väike läbisõit ). Aga võiks siis ka mingi hinnapiiri ette anda, mille sisse peaks mahtuma norm korras mootor koos kasti ja hankimiskuludega garaažiukseni.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Esialgu oli plaan,et üle 1000 välja ei käi.Kui aga miskit väga huvitavat on siis kuni 2000 oleks veel mõeldav.
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Audi V8 mootori kaal peaks interneti andmetel ka koos pudinatega alla 200 kg olema ja kilovatte peaks ka jaguma. Häda selles, et audi aut. kastid kuramuse rasked. Hind on muidugi jälle soodne.
Leidsin ehk huvitava lingi, kus mitmete mootorite kaalud antud: http://www.35pickup.com/mulligan/weight.txt
Leidsin ehk huvitava lingi, kus mitmete mootorite kaalud antud: http://www.35pickup.com/mulligan/weight.txt
Kaupo
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
http://www.youtube.com/watch?v=k2u1sPZh ... re=related diisel ei käi pöördesse we?
stock mootori sisu sel sommil,pump tehtud,kollektor ja turbo.
kokku teeb see 500hp ja 700nm väänet
juba mitu aastat driftinud ja väidetavalt laiali pole läinud.
kõige õigem jõu/kaalu ja hinna suhe on ikkagi bmw v8-l omal.
seal jõudu nii palju,et pole vaja tomaati.
audi s8 mootor 250kw ja manuaal kast see oleks ka sama tore
stock mootori sisu sel sommil,pump tehtud,kollektor ja turbo.
kokku teeb see 500hp ja 700nm väänet
juba mitu aastat driftinud ja väidetavalt laiali pole läinud.
kõige õigem jõu/kaalu ja hinna suhe on ikkagi bmw v8-l omal.
seal jõudu nii palju,et pole vaja tomaati.
audi s8 mootor 250kw ja manuaal kast see oleks ka sama tore
56157755