Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Probleem tekkis pikemal maanteesõidul, kui maZin hakkas alguses katkuma, tundus et kytus on lõpenud, peale tankimist paari kilomeetri pärast sama jama. Vahelduva eduga võttis mootor tuurid uuesti ülesse, a poole kildi pärast uuesti vajusid pöörded alla kuni suri välja. Kuna kytust paagis jagus aga kytusefilter oli tyhi, pumpasin käsitsi filtri täis ja sõit jätkus.
Kodus uurides leidsin, et karpa kaanekruvid olid lahti põrunud ja filtrist tulevu vooliku muffi keere lekkis
Vahetasin muffi ja keerasin kruvid kinni, mootor käivitus hästi aga tyhikäik on kadunud
Siiski valesüüdistus, pump töötab kenasti.
Peasüüdlaseks osutus vetikasarnane ollus ja roosteosakesed, mis oli bensupaagis jämefiltri ümber tekkinud.
Selle tulemusel oli torustik vaakumis ja jäi mulje, et bensupumb ei löö filtrit täis ja tühikäigul suri mootor välja.
Kas on mingit head nippi kuidas bensiinipaaki seestpoolt hooldada?
Peale selle, et tankida paak korralikult servani täis?
Teoreetiliselt on vist võimalik seestpoolt ä vasetada.