diferentsiaali lukustus ees, diferentsiaali lukustus taga

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
M.A.R.E.K
Rock Crawler
Postitusi: 618
Liitunud: T Okt 25, 2005 8:35 pm

diferentsiaali lukustus ees, diferentsiaali lukustus taga

Postitus Postitas M.A.R.E.K »

sellest küll räägitud juba aga auto 24s kolades jäi mitu pajero sporti silma millel lukud ees ja taga :?: :?: :?:
kust kohast nad seda küll välja loevad :?: :?:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html jne mis asjad need seal siis on
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: diferentsiaali lukustus ees, diferentsiaali lukustus tag

Postitus Postitas Maasturid »

M.A.R.E.K kirjutas: mis asjad need seal siis on
Peetakse ekslikult silmas ikka rummulukke.
Olen ka ise sellist isendit pea aasta jagu pidanud ja võin julgelt öelda,et esimest diffrilukku ei tasu küll neilt oodata.
Väikest lootust selleks annab ehk ka see vaakumklapp diffri juures aga sellega lülitatakse esisild vedama(mitte lukku)
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
PeTsike
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.

pajero veod.

Postitus Postitas PeTsike »

Tere,
Sellel masinal originaalis on ( tagumine slipp differ) ja ees ei ole miskit. vähemalt 2004-2005 a mudelitel.
Kyll aga.
Vähemalt minu omal, kirjanduse järgi ei ole veojõu kontrolli tegelikkuses, aga toimib asi nii. et kui mingi ratas Veo ajal libisema hakkab siis ragistab abssi kallal. Ja on tunne, et mängib ratastega ( piduritega).

Eelis, tirid käsigaasi peale ca 2500 rpm) ja sõidad nii kui neitsi üle mägede ja liivas jne. Ise ronib , Sina anna ainult tiba gaasi juurde ja hoia rooli.
AGA !!!!
Umbes 10 minutiga saab ABS asjast aru et nüüd on kettad soojad ja siiiiiis.....
IRW Tuli põlema ja saa ise hakkama.

nu slippist niipalju kasu , et kui nii 70 - 80 nega 90 kraadist kurvi võtad siis vedu ära ei kao sisemine tagaratas tiba sahiseb ja vedu on olemas.

Samas ikkagi et nii 30 minutise ronimise pärast ei tööta ka enam slipp differ sest õli on siis soe ja slipp ei vea.

Rummulukud ja mehhaaniline lülitatav 4 vedu ikka ise tuleb panna ja on asendamatud.

Vot
Jätke Meid, Kalu Rahule.
Vasta

Mine “Mitsubishi”