Selle jutu peale ma ei näe mingit põhjust,miks peaks radikat maha kiskuma.FlammablE kirjutas:Anna mingeid vihjeid. Jahutussärgis survet ei tundu olema, st lõdvikud on pehmed, õhutusnipli vahelt tuli natukene õhku ja mingit erilist survet ka seal ei paista. Õli on ka puhas. Temp püsib ilusti keskel või kriipsuge allpool. Sai ekstra käidud maanteel piitsutamas ja ei toimunud ka mingit muudatust. Proovin õhutusniplist jahutussärki kerge surve sisse lasta ja vaadata, mis radiaator selle peale teeb.
WJ radiaatori müsteerium
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: WJ radiaatori müsteerium
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ radiaatori müsteerium
Äkki selgitad natuke? Sellel hetkel ma ka ei näinud vajadust, aga kui päev hiljem uuesti lahinal jooksis, siis tekkis ka vajadus. Muidugi mõni kõvem vend võib radikat auto peal remontida või mõne muna korgivahelt sisse lüüa 
Igatahes jätsin koos kondiradikaga ka jahutusradika meistrile uurida. Lootis ikkagi korda saada. Kui õhtuks ei saa, siis läheb uus radiaator.

Igatahes jätsin koos kondiradikaga ka jahutusradika meistrile uurida. Lootis ikkagi korda saada. Kui õhtuks ei saa, siis läheb uus radiaator.
Re: WJ radiaatori müsteerium
Lihtsalt huvi pärast,mis siis ikkagi radikaga sai?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ radiaatori müsteerium
Radika sain juhuslikult koos kondiradikaga korda, kui meistrimees kahest alumisest ribist pikipraod leidis ja need torud kinni keevitas. Pidi olema tüüpiline viga- kui jahutusribid on torude vahelt ära lagunenud, siis survega pressib torud kaardu ja praod sisse. Jahutusribid olid katki läinud tõenäoliselt sinna alla koguneva saasta ja talvise lume+jäätumise tõttu.
Koos radikavahetusega algas ka hüdrovendi õlitoru saaga
Nimelt sai radikavahetuse käigud eemaldatud pumba ja hüdrovendi vaheline õlivoolik. Eelmine nädal hakkas juba aegade algusest saadik niiske pumbapealne ots lõplikult purskama. Vooliku tellimine keskmiselt kaks nädalat ja ca 100.-. Õnneks leidus Peterburi mnt Hüdroskändis üks osav Ülo nimeline tegelane, kes oli kogu linnas ainuke, kel õnnestus sinna põhimõtteliselt uus voolik ehitada(alumine ots jäi vana). Oluline on, et sama keermega toruotsa pole saada, on vaja kasutada üleminekuga vahetükki, mistõttu see ots läheb kõrgemaks kui vana. Torude painutamist piirab ka üleüldse võimalik raadius ja vajalik sirge osa otsa sisse. Uue otsa kõrgust aga piirab pumba peal oleva keermestatud ava kalduolek õlipotska poole, mis kipub ette jääma. Uus voolik õnnestus jupphaaval umbes millimeetri pealt paigaldada. Üleminekul tuleb ka keermestatud osa lühemaks lõigata, sest pumba poolt jääb tihendama ülemise serva kummitihend, mitte koonus põhjas. Õnneks pidi järgmise nädala jooksul American Beauty lattu jõudma mõni selline voolik, mistõttu järgmistel võib lihtsam olla. Romulast ei ole mõtet seda voolikut võtta kui ei ole kindel, et see on juba vahetatud ja mingite teist tüüpi otstega voolik. Uus originaal varuosa pidi olema ka veidi teise disainiga, sest vana disainiga otsad pidid hakkama kõik mingil hetkel lekkima. Vooliku näppimine ja maha keeramine ainult kiirendab seda.
Lisaks tasub arvestada, et süsteemi käib tore Mopari spetsõli, mille viimase potsiku ostsin arvatavasti ise ca nädal või kaks tagasi Tallinna Silberist ära. Uus laar pidada mingi x aja pärast alles jõudma ja teistest esindustest seda keegi ka Tallinnasse tellida ei tahtnud. Ehk minu silmis järjekordne katusekivi Silberi kapsaaeda. Õnneks leidsin Ameerika Autost sama õli ca 2x odavamalt ja seal oli seda ka veel mõni potska järgi.
Tekkis ka küsimus kogu selle hüdrosüsteemi korrektse õhutamise kohta. Nimelt hakkas õhk välja tulema alles seisva mootoriga rooli servast serva lapates. Aga ka pärast 15min lappamist paistis sealt ikka midagi tulemas olema. Pump jäi küll vait, aga kas põhimõtteliselt oleks õige protseduur niikaua kruttida kuni õlipotskas rahu saabub või tuleb see õhk sealt ka iseseisvalt välja?
Koos radikavahetusega algas ka hüdrovendi õlitoru saaga

Lisaks tasub arvestada, et süsteemi käib tore Mopari spetsõli, mille viimase potsiku ostsin arvatavasti ise ca nädal või kaks tagasi Tallinna Silberist ära. Uus laar pidada mingi x aja pärast alles jõudma ja teistest esindustest seda keegi ka Tallinnasse tellida ei tahtnud. Ehk minu silmis järjekordne katusekivi Silberi kapsaaeda. Õnneks leidsin Ameerika Autost sama õli ca 2x odavamalt ja seal oli seda ka veel mõni potska järgi.
Tekkis ka küsimus kogu selle hüdrosüsteemi korrektse õhutamise kohta. Nimelt hakkas õhk välja tulema alles seisva mootoriga rooli servast serva lapates. Aga ka pärast 15min lappamist paistis sealt ikka midagi tulemas olema. Pump jäi küll vait, aga kas põhimõtteliselt oleks õige protseduur niikaua kruttida kuni õlipotskas rahu saabub või tuleb see õhk sealt ka iseseisvalt välja?
Re: WJ radiaatori müsteerium
Ok, sitast saia ei ole mõtet teha. Radiaator lekib kusagilt jälle ja läheb seekord kogu täiega vahetuse. Kui laiali võtan, siis selgub, et kas keevitus oli praak või on järgmine ribi lõhki.
Re: WJ radiaatori müsteerium
Lihtsalt teistele teadmiseks, et kui nüüd viimati uuesti lekkima hakkas, siis oli järgmine toru lõhki ja radiaatori alumine ots veelgi rohkem prääniku kuju võtnud. Ühesõnaga kui probleem algab, siis tuleb nagunii radiaator vahetada ja ei ole mõtet vahepealse enesepettusega tegeleda
. Või tuleb radiaator pärast keevitamist koormarihmaga kokku tõmmata ja ära toestada, et ta edasi laguneda ei saaks
Igaks juhuks mainin, et nissensi radikal letikas veidi üle 200 ja radikaid on aastaarvule vastavalt kahte varianti. Vanema tüübi oma on odavam. Acar pakub mingeid poola fooliumradikaid odavamalt, aga nende kasutamine on igaühe vaba valik. Juba Nissensi puhul on aru saada kvaliteedivahest originaaliga.
Vahetus teisel korral oli juba oluliselt kiirem. Ainsaks kaotuseks oli imelikul kombel ühe tuleregulli mootori murdunud võll tulesid eest võttes. Võibolla sai see juba eelmine kord pihta. Uutele grändiomanikele soovitan pärast igakordset tulede eemaldamist nende pisikestele munakatele natuke määret vahele panna- on järgmine kord palju lihtsam tulesid kätte saada.


Igaks juhuks mainin, et nissensi radikal letikas veidi üle 200 ja radikaid on aastaarvule vastavalt kahte varianti. Vanema tüübi oma on odavam. Acar pakub mingeid poola fooliumradikaid odavamalt, aga nende kasutamine on igaühe vaba valik. Juba Nissensi puhul on aru saada kvaliteedivahest originaaliga.
Vahetus teisel korral oli juba oluliselt kiirem. Ainsaks kaotuseks oli imelikul kombel ühe tuleregulli mootori murdunud võll tulesid eest võttes. Võibolla sai see juba eelmine kord pihta. Uutele grändiomanikele soovitan pärast igakordset tulede eemaldamist nende pisikestele munakatele natuke määret vahele panna- on järgmine kord palju lihtsam tulesid kätte saada.