
Lubatud pole see tegevus ilma aktsiisi maksmata kunagi olnud. Lihtsalt seni ei vaevunud MTA seda kontollima - ilmselt oli punast-sinist rohkem liikvel. Nüüd on vist jäänud aega üle (või on värvatud uusi aktiivseid inimesi).
Euroopa riikides on enamuses mingil moel asi maksustet. Iseasi, kas tee peal kütusetalongide olemasolujust kontrollitakse, kuna kodune kasvatus teatud viisil varastamist heaks ei kiida. Saksamaal peaks täna biodiisli aktsiis olema 85% tavapärasest...
Ei meeldi ka mulle maksud ja meie riigiisade ahnus, kuid vaadates mõne mehe kommentaare, näib ainus erinevus olevat vaid võimalustes. Seega, vaataks oma auto kapotist vähe kaugemale ja järgmistel valimistel teeks nii, et need "pahad" ei saaks enam etteotsa.
Kes aga soovib ilma seadusteta ühiskonnas toimetada, siis praegu peaks neid piirkondi palju olema, kus suguharu pealik või "baatjuska" otsustab, mis on õige....
Mul on kuri kahtlus, et MTA ei ole üldse ette näinud võimalust, et kasutaja saaks ise maksta aktsiisi ära. Seda peab tegema tootja, kes kaupa müüb.
Oma tarbeks tegemine ei tohiks praegu üldse reguleeritud olla. Küll on aga piiratud diislikütuse tootmiseks vajalike kemikaalide käitlemine - kodugaraažis paljakäsi seda minusugune teha ei tohi. Vajalikud load-kooskõlastused-vahendid viivad kütuseliitri aga väga kalliks.