? = mis on mis (kirjutasin tähed juurde, et oleks lihtsam selgitada )


Moderaatorid: jr, Landy, Moderators


Ja sinna süsteemi kuulub veel karbussi küljes olev mikrolüliti,mida su karpal pole näha. C aga on karterituulutuse ots.Mis siin siis keerulist on? ЭПХХ-экономайзер принудительного холостого хода. Kohalikus keeles on see sunnitud tühikäigu ökonomaiser.Olen kunagi selle jamaga korduvalt kokku puutunud.Seda jama pole sul peale vaja ja need asjad on ökonoomsuse pärast. Sinu pildil A on vaakumi ots,mis imeb läbi magnet klapi B otsa membraani ja avab selle. Et klapi vool käib läbi süüteluku ja seiskamisel sulgeb klapi ning sellega ka kütte ei tekkinud peale seiskamist detonatsiooni.Ainuke hea asi.Aga see juhtplokk tegi seal mingite pöörete juures ka midagi aga tavaliselt pani tühikäigu pöörded kõikuma, ning plokk visati vahelt minema. See on nn. Osoon karbussi süsteem. Magnetklapp jäeti,kui ta töötas aga kui ka see oli nässus,siis pidi stuts A ja B voolikuga kokku ühendama,muidu ei käinud.Kui sul käib nagu kellavärk ,siis pane pimedad ette ,võib-olla on vaja ainult pöördeid regullida.MahviaDeTyrk kirjutas:A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
C= штуцер системы вентиляции картера
D= штуцер отбора разрежения в вакуумный регулятор распределителя зажигания
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ
Mnjaa - kas keegi oleks nii kena ja üritaks nüüd kohalikus keeles mulle seletada - D on jagaja regull,C on karteri tuulutus - ja ülejäänud = ??
Prsse - mul peaaegu vene naine ja ise töötan vene töökeelega firmas aga...milleks sinna miski klapp ja mis juhtub kui see pimedatega asendada jne.
mootor käib nigut kell ka siis kui kõik need otsad lahti on
mnjh - ma oma lihtsameelsuses ühendaks hoopis B ja E - et nigu peale ja äravooluibra kirjutas: A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ
pidi stuts A ja B voolikuga kokku ühendama,muidu ei käinud.
Sul on õigus nii see ongi.MahviaDeTyrk kirjutas:mnjh - ma oma lihtsameelsuses ühendaks hoopis B ja E - et nigu peale ja äravooluibra kirjutas: A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ
pidi stuts A ja B voolikuga kokku ühendama,muidu ei käinud.![]()
Aga vot kui hea kui keegi tiab ja ütleb
Sinu fotol noolega näidatud C peaks minema õhupuhasti korpusesse.Osad jäävad natu paremale alumisel pildil - ilmselt pilt liialt suuribra kirjutas:Mina neid teisi A,B,C,D,E otsi ei näe.
Peenem peaks olema karteri tuulutus tühikäigul ja ühendatakse siis stutsiga C.MahviaDeTyrk kirjutas: Mnjh - klapikambri kaanel on kaks tuulutuse otsa - jämmem mis ühendub õhupuhastiga - aga milleks seal see peenem ?
Ka õhupuhasti küljes on kaks otsa - samasuguste jämedustega nagu klapikambri kaanel (no või siis, et peenem neist on ka sama mõõtu nagut C)ibra kirjutas:Peenem peaks olema karteri tuulutus tühikäigul ja ühendatakse siis stutsiga C.MahviaDeTyrk kirjutas: Mnjh - klapikambri kaanel on kaks tuulutuse otsa - jämmem mis ühendub õhupuhastiga - aga milleks seal see peenem ?