Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Moderaator: Moderators
Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Nii tere
Ärge siis kohe IC saatke kuna paljud ju Q7 maasturiks ei pea.
Aga kuna isa pöördus minu poole küsimusega, et mis ma arvan http://www.auto24.ee/used/877127 seega konsulteerin targematega. Olen kuulnud jutte erinevaid aga kõik need on sauna jutud äkki kellelgi on rohkem infot või rohkem sauna jutte, et kas tasub osta või mitte.
Olen kuulnud, et veermiku jupid ei pidavat vastupidama sihtotstarbelisele kasutusele, sest on tehtud a la audi a6 allroadi omadest. Samuti pidavat lagunema nii palju, et odavam on 5,7l bensiinimootoriga ameeriklasega sõita.
Ärge siis kohe IC saatke kuna paljud ju Q7 maasturiks ei pea.
Aga kuna isa pöördus minu poole küsimusega, et mis ma arvan http://www.auto24.ee/used/877127 seega konsulteerin targematega. Olen kuulnud jutte erinevaid aga kõik need on sauna jutud äkki kellelgi on rohkem infot või rohkem sauna jutte, et kas tasub osta või mitte.
Olen kuulnud, et veermiku jupid ei pidavat vastupidama sihtotstarbelisele kasutusele, sest on tehtud a la audi a6 allroadi omadest. Samuti pidavat lagunema nii palju, et odavam on 5,7l bensiinimootoriga ameeriklasega sõita.
Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Selle põlvkonna audide veermik peab tegelikult kenasti vastu. Usin lagunemine on pigem müüt. Minu 2005a audi a6 quattro sillas on kõik jupid peale stabika kontode org. ja spidomeeter näitab juba üle 200tuh läbisõitu. Kui otsida mugavat masinat heade igapäeva sõiduomadustega, mis saab hakkama ka kehvemates teeoludes, siis võiks Q7 olla see mida otsid. Pidev quattro nelivedu annab stabiilsuse ja sõidumugavuse tagavatingimustes ja veermiku kõrgus lisavad kinnituisanud teedel hea läbivuse. Loomulikult ei anna võrrelda spetsiaal maastikumasinate läbivusega, aga palju sellist vajadust tavakasutuse juures tarvis läheb ja enda olulisemalt madalamet quattrotega olen viimase 8 aasta jooksul 3 korda omast lollusest kinni istunud ning 2 korral tarvitasin kõrvalist abi masina liikuma saamiseks. Elan linnast väljas ja talviti tihtipeale kodutee kuni põlvini lumealla mattunud ning ikkagi kenasti koju välja vedanud;)
Audit mingi ameerika kolaka vastu ise ei vahetaks, aga eks see on juba maitse asi...mille üle kakeldakese
Kõik mis liigub, see kulub see peaks kõigile siinsetele selge olema. Mida rohkem on masinal lisasid seda rohkem on võimalusi riketeks. Samas need lisad teevadki sõidu mugavaks. Alati võib ju ka rattaga punktist a punkti b sõita:)
Audit mingi ameerika kolaka vastu ise ei vahetaks, aga eks see on juba maitse asi...mille üle kakeldakese

Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Tuttaval 3,0td Q7 ja LS ca. 150tuh., metsas ei käi, hooldused kõik esinduses ja autom. käimar lõpetas tegevuse - esinduse diagnoos - normaalne kulumine! 

Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Endal on Touareg millel on tõpselt sama põhi-veermik nagu Audi Q7 -l ja Porche Cayanne-l.
Ei kurda üldse ja maastikul on suht hea.Elektroonika toimetab hästi.Touaregil vähemalt on eraldi aeglusti,kesk-ja tagadiffrilukk.Arvatavasti on sama ka Q7-l. Samas saab kliirentsi tõsta õhuga 300 mm peale.Paljudel nn.maasturitel selline kliirents on ?
Oleks ka endale Q7 ostnud aga tagumine ots on kuidagi naljaka kujuga ja tahtsin ka võimast mootorit ,tänu millele langes lõpuks valik Touaregi peale.
Minu arvamuse kohaselt on see mugav sõiduauto,millega saab vabalt ka teelt maha keerata.
PS:ma lasin enda autole teha käigukasti pesu,koos filtri ,tihendi ja õlivahetusega.Nö igaks juhuks.Tehas vahetust ette ei näe.
Ei kurda üldse ja maastikul on suht hea.Elektroonika toimetab hästi.Touaregil vähemalt on eraldi aeglusti,kesk-ja tagadiffrilukk.Arvatavasti on sama ka Q7-l. Samas saab kliirentsi tõsta õhuga 300 mm peale.Paljudel nn.maasturitel selline kliirents on ?
Oleks ka endale Q7 ostnud aga tagumine ots on kuidagi naljaka kujuga ja tahtsin ka võimast mootorit ,tänu millele langes lõpuks valik Touaregi peale.
Minu arvamuse kohaselt on see mugav sõiduauto,millega saab vabalt ka teelt maha keerata.
PS:ma lasin enda autole teha käigukasti pesu,koos filtri ,tihendi ja õlivahetusega.Nö igaks juhuks.Tehas vahetust ette ei näe.
HM Racing Team
Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Q7 pole diffri lukke. Ja veojõukontrolli ei saa välja lülitada, ja elektroonika tapab igasuguse initsiatiivi poris ja lumes seigeldes. Vene saitidelt silma jäänud et varasematel 3 liitristel diislitel sai kiiresti käimarist laht kui paigaldada chip tuning. 20-40k km pidavat siis vastu.
Aga kiidavad et vaikne ja väga mugav masin liiklemiseks normaalsetel teedel.
Aga kiidavad et vaikne ja väga mugav masin liiklemiseks normaalsetel teedel.
Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
ksnuu kirjutas:Väheke vaatamist
http://www.youtube.com/results?search_q ... 0s&oq=q7+o
http://www.youtube.com/results?search_q ... &oq=q7+top
Ksnuule kah väheke vaatamist http://www.youtube.com, vaata terviseks. Kui otsa saab siis anna teada, mul on veel üks link

56 505 100
Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Rebid kildu või lihtsalt kodus pahasti?
Minu aravates saab väga hea ülevaate youtube`st ükskõik mis suguse auomargi kohta.
On ka tõsist crapi, aga las iga üks usub seda mida tahab.
Peace kids!
Minu aravates saab väga hea ülevaate youtube`st ükskõik mis suguse auomargi kohta.
On ka tõsist crapi, aga las iga üks usub seda mida tahab.
Peace kids!
Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Ärge nüüd tülli ka minge.
Aga youtube videoest on see, et kui sul on roolis ikka laus lammas ja mujal maailams tundub neid palju siis adekvaatset pilti ei saa. Samuti ei anna youtube infot kas mootor jookseb 100000 kokku ja paju maksab hooldus eestis.
Tänan kõiki huvitavate lugude eest. Meie jaoks on asi ammendunud laseme saksast hoopis A8 tuua, sest isa sõidab enamasti ikkagi teedepeal. Minu poolest võib teema kinni panna või tõsta muude maasturite info alla.
Aga youtube videoest on see, et kui sul on roolis ikka laus lammas ja mujal maailams tundub neid palju siis adekvaatset pilti ei saa. Samuti ei anna youtube infot kas mootor jookseb 100000 kokku ja paju maksab hooldus eestis.
Tänan kõiki huvitavate lugude eest. Meie jaoks on asi ammendunud laseme saksast hoopis A8 tuua, sest isa sõidab enamasti ikkagi teedepeal. Minu poolest võib teema kinni panna või tõsta muude maasturite info alla.
Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Siis oleks pidanud S-line vaatamaMovistar kirjutas: Oleks ka endale Q7 ostnud aga tagumine ots on kuidagi naljaka kujuga ja tahtsin ka võimast mootorit ,tänu millele langes lõpuks valik Touaregi peale.

Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
...ja mida huvitavat see "S-line" selle q7 p*rsega siis tegi (peale mõne iluliistukese lisamisega)?Arxs kirjutas:Siis oleks pidanud S-line vaatamaMovistar kirjutas: Oleks ka endale Q7 ostnud aga tagumine ots on kuidagi naljaka kujuga ja tahtsin ka võimast mootorit ,tänu millele langes lõpuks valik Touaregi peale.


Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Mootorist...TiitR kirjutas:...ja mida huvitavat see "S-line" selle q7 p*rsega siis tegi (peale mõne iluliistukese lisamisega)?Arxs kirjutas:Siis oleks pidanud S-line vaatamaMovistar kirjutas: Oleks ka endale Q7 ostnud aga tagumine ots on kuidagi naljaka kujuga ja tahtsin ka võimast mootorit ,tänu millele langes lõpuks valik Touaregi peale...tean, et 4,2-l tekkisid taha valgel põhjal tagatuled, kuid, p*rse jäi sellegipoolest minugi jaoks naljakaks...samas esiots on väga
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Ma olen sõitnud nii 3,0 TDI kui 4,2 bensiinimootoriga Q7-ga, ka pikki vahemaid, maasturiks seda autot nimetada ei saa,
tegemist on ikkagi nö linnamaasturiga, sõita on muidugi mugav, kuid selle hinna eest on minu arust ka paremaid alternatiive,
kusjuures seest pole Q7 paraku üldse nii ruumikas kui väljast paistab, MB GL on näiteks oluliselt ruumikam.
Nagu eespool mainitud, tasub kõikidest chip'itud diislitest eemale hoida, see "lisasärts" tuleb hiljem kalli remongi näol kinni maksta,
muidu on ülalpidamisega nagu Audiga ikka, säästupilliga tegemist just pole aga kui heas korras masin valida, kestab ilmselt hästi.
tegemist on ikkagi nö linnamaasturiga, sõita on muidugi mugav, kuid selle hinna eest on minu arust ka paremaid alternatiive,
kusjuures seest pole Q7 paraku üldse nii ruumikas kui väljast paistab, MB GL on näiteks oluliselt ruumikam.
Nagu eespool mainitud, tasub kõikidest chip'itud diislitest eemale hoida, see "lisasärts" tuleb hiljem kalli remongi näol kinni maksta,
muidu on ülalpidamisega nagu Audiga ikka, säästupilliga tegemist just pole aga kui heas korras masin valida, kestab ilmselt hästi.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
Mootorist...[/quote][/quote][/quote]Arxs kirjutas:...ja mida huvitavat see "S-line" selle q7 p*rsega siis tegi (peale mõne iluliistukese lisamisega)?TiitR kirjutas:[quote="Arxs")]
Siis oleks pidanud S-line vaatama..tean, et 4,2-l tekkisid taha valgel põhjal tagatuled, kuid, p*rse jäi sellegipoolest minugi jaoks naljakaks...samas esiots on väga
S-Line tegi midagi mootoriga?


Re: Audi Q7 on siis maastur või ei ole
S -line ei tee mootoriga midagi.
Vähemalt A6-l on teised istmed,rool ,iluliistud,madalamad vedrud , jäigemad amordid ja S-line märk iluvõrel.
Vähemalt A6-l on teised istmed,rool ,iluliistud,madalamad vedrud , jäigemad amordid ja S-line märk iluvõrel.
HM Racing Team