On valida kahe maasturi vahel Nissan Pathfinder 2.5 DCI (128 kW) automaat, diisel 2006a. Ja Mitsubishi Pajero 3.2 (125 kW) diisel automaat, 2007a.
Hea oleks kui keegi ytleks mis on nende autode negatiivsed ja positiivsed kyljed.
Pajero vs Pathfinder
Moderaator: Moderators
- laqkaraza
- Fitting 38"
- Postitusi: 330
- Liitunud: P Dets 26, 2010 11:23 pm
- Asukoht: Tartu +3725043028
- Kontakt:
Re: Pajero vs Pathfinder
Meil on firmas Pajero 2006 - probleemid elektriga ja tagumise luugi lukustussüsteemiga.
Mud pähe ei tule. Hooldust tehes vaata ülide koguseid
Mootoriõli läheb ca 10l 
Mud pähe ei tule. Hooldust tehes vaata ülide koguseid


- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Pajero vs Pathfinder
Teemaalgataja räägib siiski IV põlvkonna Pajerost, eks ole seal juba midagi muudetud (kas paremaks v. halvemaks, seda ei tealaqkaraza kirjutas:Meil on firmas Pajero 2006 - probleemid elektriga ja tagumise luugi lukustussüsteemiga.
Mud pähe ei tule. Hooldust tehes vaata ülide koguseidMootoriõli läheb ca 10l

Re: Pajero vs Pathfinder
2007 a Pajerot peetud siis 4 aastat,läbisõit alla 100 tuhande.
Probleeme on olnud täpselt kolm: 1. tagaluugi fiksaator, mida on vahetatud
garantiikorras 2 korda (ja vahetan ilmselt veel mitu korda kuna on
suudetud teha plastkausiga), 2. esimese paralleelvarda kere küljes
olevad puksid (hakkasid 40 tuh kolksuma ja vahetati garantiikorras)
3. käigukasti juhtaju segiminek (mis oli seotud lisana paigaldatud parkimisandurite
nässuminekust. Peale andurite tagantühendamist probleem kadus).
Muud pole juhtunud.
Peab ütlema, et auto ON ökonoomne sellise rauakolaka kohta, suvel saab
hakkama 8,5-9 liitriga, talvel liiter rohkem. Mootor on eelmisest põlvkonnast
pärit, erilist särtsakust pole täheldanud. Tihti haagisega sõites võib jälle
rahule jääda,möödasõidud probleemiks ei ole. Vedrustus on teiste maasturitega
võrreldes jäigem (enne ostu sai käidud sõitmas ka LC ja Pathfinderiga). Auto
õõtsub ja kõigub vähem. Mis mind häirib on suht suur müratase maanteel, mille
mille vastu aitab korralik stereosüsteem
. Auto on heleda sisuga ja see on
paras nuhtlus kuna ukse plastikud on kuidagi eriliselt kriimustuvad. Omaette
väärtus on 7 istekohta.
Pathfinderits las pajatavad teised mehed...
Probleeme on olnud täpselt kolm: 1. tagaluugi fiksaator, mida on vahetatud
garantiikorras 2 korda (ja vahetan ilmselt veel mitu korda kuna on
suudetud teha plastkausiga), 2. esimese paralleelvarda kere küljes
olevad puksid (hakkasid 40 tuh kolksuma ja vahetati garantiikorras)
3. käigukasti juhtaju segiminek (mis oli seotud lisana paigaldatud parkimisandurite
nässuminekust. Peale andurite tagantühendamist probleem kadus).
Muud pole juhtunud.
Peab ütlema, et auto ON ökonoomne sellise rauakolaka kohta, suvel saab
hakkama 8,5-9 liitriga, talvel liiter rohkem. Mootor on eelmisest põlvkonnast
pärit, erilist särtsakust pole täheldanud. Tihti haagisega sõites võib jälle
rahule jääda,möödasõidud probleemiks ei ole. Vedrustus on teiste maasturitega
võrreldes jäigem (enne ostu sai käidud sõitmas ka LC ja Pathfinderiga). Auto
õõtsub ja kõigub vähem. Mis mind häirib on suht suur müratase maanteel, mille
mille vastu aitab korralik stereosüsteem

paras nuhtlus kuna ukse plastikud on kuidagi eriliselt kriimustuvad. Omaette
väärtus on 7 istekohta.
Pathfinderits las pajatavad teised mehed...
Re: Pajero vs Pathfinder
suurem karteri maht on parem mootori elueale.
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo