supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Autoks Nissan terrano 2 1997 aasta. SÕitma hakkates jäid parema esiratta pidurisilindrid kinni ja hoiavad ratast kinni. Nüüd õhtul on plaanis hakata parandama. Kas nii oleks õige teha kui support maha võtta, silindrid välja võtta ja ära puhastada ja nad liikuma saada ja siis uuesti kokku panna. VÕi kui selline jama juba juhtus tuleks hoopis uus support panna ja mitte hakata jamama? Aitäh
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Katsetada võid. 50-50 Võib käima jääda ja väga kauaks, aga on ka võimalus, et esimese pidurüõduseni. kindlasti vaheta kogu pid.süsteemis piduri vedelik, muidu on 100% mõtetu töö.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
No pidurivedelik sai eelmisel suvel uuus sisse valatud. Keegi ligikaudsed hinda ei oska öelda palju support võiks maksta?
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Ja seda ka et, mida sisaldab supporti remondikomplekt? Kas seal on ainult tihendid?
- Che Burashka
- Che Bu Kuhnja
- Postitusi: 26
- Liitunud: T Mai 06, 2008 7:02 pm
- Asukoht: tallinn
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Pidurisadula hind jääb 94 euri kanti.Pidurisadula kolb 11 ja tihendikomplekt 8.Täpsemalt küsi Laki Autost nt.
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Mul nüüd remondikomplektid olemas. Küsimus, kas kolbi tagasi pannes peab ära määrima ka? Näiteks sama pidurivedelikuga, keegi soovitas vasemääret peae panna, kumb siiis õigem on?
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Kui pidurisüsteem Sul vasemäärdega töötab siis pane jah. Muidu kolbi-mansette-tolmukatet sellega kokku ei laseks. Mis liugurite ja selle katetega teed jäägu juba südametunnistusele...ma paneks mitte niivõrd preserveerivat kuivõrd ikka lubrikanti sinna. Aga see olen mina...
Virgo
Ok...lugesin paar minutit hiljem üle ja sai sarkastiline...ehk siis: Vahet pole kas plastist või metallist kolb...pid vedelikuga kokku, samuti kogu mansetimajandus. Eelnevalt manseti ja tolmukatte pesad filigraanselt puhtaks kõiksugu kruvika, noa ja krt teab mis otsadega teha. Ohtralt Brake Cleanerit ja 10 at-st suruõhku aitavad ka hetkeks kaasa. Samas võid juba kohe kruustangide vahel õhutusnipli "käima panna" Seal ka "konnasid" sees. Ilmselgelt poleks paha ka paar vaskseibi õiges mõõdus ligi võtta, et support taas torude-voolikutega hakkaks läbi saama.
PS Uue kolbi sisse surumisel vali veits kannatust, ei lähe alati nagu õlitatult.
Päikest.
Mitte sarkastiline Virgo
Virgo
Ok...lugesin paar minutit hiljem üle ja sai sarkastiline...ehk siis: Vahet pole kas plastist või metallist kolb...pid vedelikuga kokku, samuti kogu mansetimajandus. Eelnevalt manseti ja tolmukatte pesad filigraanselt puhtaks kõiksugu kruvika, noa ja krt teab mis otsadega teha. Ohtralt Brake Cleanerit ja 10 at-st suruõhku aitavad ka hetkeks kaasa. Samas võid juba kohe kruustangide vahel õhutusnipli "käima panna" Seal ka "konnasid" sees. Ilmselgelt poleks paha ka paar vaskseibi õiges mõõdus ligi võtta, et support taas torude-voolikutega hakkaks läbi saama.
PS Uue kolbi sisse surumisel vali veits kannatust, ei lähe alati nagu õlitatult.
Päikest.
Mitte sarkastiline Virgo
Mudas alates 2003.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
kunagi siin foorumis kirjutasin , et pidurivedelik on hüdroskoopne vedelik, mis imab endasse niiskust.
Kui vedelik pikemat aega vahetamata ,tekib kolvi taha liivjas mass. Sellise mõtteavalduse eest sain mäletatavasti tookord peksa ,kuid reaalselt see nii on. ehk jutu mõte oli see, et kui korralikult süsteemi hooldada- kolvid välja.
Mis puutub kolvi sisse surumisse- ise juba suur poiss, aga ikka veel ei tea kuidas asjad käivad
sry, aga ehk jääb ka teistele "noortele" huvilistele paremini meelde.
Muus osas ongi täpselt nagu Virgo pajatas, kuid isiklikult määrin pinnad pidurivaseliini või taolise asjaga- läheb kahe pöidlaga sisse nigut lupsti, pidurivedelikuga kuidagi "krudiseb" ja raske. Ja kui ei taha minna ,ära tööriista abi kasuta- järelikult on mingi takistus.
ah ja . vasemääre ning ka vedel keraamiline määre on nõrgalt abrasiivsed.
Kui vedelik pikemat aega vahetamata ,tekib kolvi taha liivjas mass. Sellise mõtteavalduse eest sain mäletatavasti tookord peksa ,kuid reaalselt see nii on. ehk jutu mõte oli see, et kui korralikult süsteemi hooldada- kolvid välja.
Mis puutub kolvi sisse surumisse- ise juba suur poiss, aga ikka veel ei tea kuidas asjad käivad

Muus osas ongi täpselt nagu Virgo pajatas, kuid isiklikult määrin pinnad pidurivaseliini või taolise asjaga- läheb kahe pöidlaga sisse nigut lupsti, pidurivedelikuga kuidagi "krudiseb" ja raske. Ja kui ei taha minna ,ära tööriista abi kasuta- järelikult on mingi takistus.
ah ja . vasemääre ning ka vedel keraamiline määre on nõrgalt abrasiivsed.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Mul nüüd üüüed mansetid asjad pandud ja supportid tagasi, auto veereb paremini aga ikkagi mingi asi hoiab kinni ja pidukettas läheb pidurdamiseta kuumaks. Kas asi võib olla sellest et halvasti õhutatud? Ja kolvid läksid küll raskelt sisse, no alguses vähemalt kui mansetist läbi surusin siis juba läks käega ja kolbi tegin pidurivedelikuga niiskeks. MIlles võiks veel viga olla?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Kas suporti poldid liiguvad ilusti?
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Jah poldid liiguvad hästi ja on hästi õlitatud. Kuidas muidu neid klotse piduriketas laiali peksab, või klotsid lähevad ise? Sest nagu ziguliil oli väike loks jäetud ratta sisse, aga nendel pole enam mingit loksu kuskil.
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
äkki on ketas ise kõver 

- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Aga suporti tugipinnad, kuhu klotsid toetuvad?
Mul massin küll teine, kuid suporti tugipinnad olid kaldu ja astmeliseks kulunud. Nagu isegi arvata võite juhtuski selline lapsus, et uued klotsid jäid nuka taha kinni... (Piinlik tunnistada, aga peale 25 km maanteel sõitu ei julgenud tükk aega autost eemale minna ja mõtlesin tõsiselt kuhu kustuti viimati sai pandud!)
((Huvitav asjaolu muidugi see, et peale paari km-i metsa- ja põlluteed "loksus" miskit paika ja rohkem pole kuuma enam tekkinud... Mis ei tähenda sugugi seda, et tegemist oleks "iseparaneva" veaga.))
OT ka. Siit küssa spetsidele kes on klotse vahetanud, et kui klotsi tugipind on nii 3 mm. sügavuselt soones, siis on lahenduseks uus suport, või? Põhimõtteliselt saaks ju "soone" põhja laiemaks ja sirgeks lihvida? Et klots saaks vabalt liikuda.
Tänud, et võtsite vaevaks lugeda
Mul massin küll teine, kuid suporti tugipinnad olid kaldu ja astmeliseks kulunud. Nagu isegi arvata võite juhtuski selline lapsus, et uued klotsid jäid nuka taha kinni... (Piinlik tunnistada, aga peale 25 km maanteel sõitu ei julgenud tükk aega autost eemale minna ja mõtlesin tõsiselt kuhu kustuti viimati sai pandud!)
((Huvitav asjaolu muidugi see, et peale paari km-i metsa- ja põlluteed "loksus" miskit paika ja rohkem pole kuuma enam tekkinud... Mis ei tähenda sugugi seda, et tegemist oleks "iseparaneva" veaga.))
OT ka. Siit küssa spetsidele kes on klotse vahetanud, et kui klotsi tugipind on nii 3 mm. sügavuselt soones, siis on lahenduseks uus suport, või? Põhimõtteliselt saaks ju "soone" põhja laiemaks ja sirgeks lihvida? Et klots saaks vabalt liikuda.
Tänud, et võtsite vaevaks lugeda
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Kolvid peavad silindris ühtlaselt ja vabalt liikuma. Võta pidur uuesti lahti ja proovi, kuidas liiguvad. Kas panid muidu vana kolvi tagasi? Metallist kolvid? Kas silindri ja kolvi pind olid puhtad ja siledad st ilma roostekahjustuseta? Kui ei ole üldse kogemust, kuidas kolb liikuma peaks, siis võta enne teiselt poolt(kus probleemi ei ole) lahti ja tunned kohe, kuidas kolb normaalselt liikuda võiks.
Re: supportis pidurisilindrid kinni jäänud
Kolvid ei käinud vabalt, pidi ikka jõuga nad sisse suruma, aga kõik pinnad olid puhtaks tehtud. ÄKki ei oleks tasunud uued simmerid vahele panna vaid vanad alles jäta, ehk uuued on tugevad ja paksemad. Mulle ütles üks mees et piduriketas peabki kuum olema isegi siis kui ei pidurda. Kas see on tõsi? MInu arvates ketas peab ju vabalt ringi käima ja jahe olema.