pajero esisilda kemppi lukk

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas sull45 »

Tere kõigile.Mõte tuli keevitada satikad esisllas kokku,eesmärk kasutada ainult maastikul kahest kraapivast rattast jääb väheks,rehviks 265,65,16 Fedima extreme ,auto 2,5td 89 aasta.Tagasillaga sõites juu sealmidagi esisillas midagi ei toimu.netis tuhnides on igasugu juttu.lõhub ära ja ei juhtu midagi võta nüüd kinni .Kallile lukule ei hakka hammas peale.Ootan siis arvamusi.Tänud vastajaile.
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas sull45 »

tere,esisillas praegu 4 satelliiti ,taga pole mingit lukku,pole muidugi veel lahti võtnud ega sisse vaadanud ,aga plaanis on,hubid automaadid ,töötavad ,plaanis osta manualid.Torsioonid peale keeratud,taga vedrud silla peal.pehmel pinnasel nagu polügonil on peaks vist saama sõita küll.Korra olen seal ojas liivas kinni jäänud .rattad kaapisid maakera sisse ja valm.is oligi. pidin abi helistama.vintsi kaa veel pole.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas erik »

Siis hangi endale vints. Ega lukud pole mingi imerohi. Ja lukk ennem ikka tagasilda, kui esisilda.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas sull45 »

Tere. Tagumist ei tahaks keevitada kuna asfaltisõitu suht palju soomes .Ega vist muud üle jaagi kui rahapuu kastmine ,kastan niigi 10 ,11 tundi päevas,ikka ei õitse. pere tahab kaa oma osa.Samas 5600 kg tõmbega vintsi saaks 500 eur kanti soomest küll,aga praegu on muid prioteete ka,küttepuud näiteks.Tänud ikkagi vastamast.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas totu »

Aga äkki on ussid sees, rahapuul siis. Tegelikult on 9000 lbs vintsist küll ja veel, neid liigub aga päris taskukohase hinnaga. Veel odavamalt saab latt-tungraua ja korralikud küljerauad. Vahel niisama metsaskäimiseks ei mõtleks küll lukkudele, veel enam keevislukule, vints ja rehv määravad traktori vajadust palju rohkem. Lukkudega auto juurest on traktori järgi pikem maa kõndida.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
vanapagan
Fitting 38"
Postitusi: 267
Liitunud: N Nov 08, 2007 2:12 pm
Asukoht: Elva

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas vanapagan »

sull45 kirjutas:Tere. Tagumist ei tahaks keevitada kuna asfaltisõitu suht palju soomes.
Kui sa juba tagumist keevitada ei tahaks siis esimest ära mingil juhul kokku keevita.

Aga rahapuu oleks küll hea kasvama panna.
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas rt23 »

Taga peaks LSD differ olema, tee see esimesena korda. Siis vints ninale ning head rehvid alla ja saab sõita küll. :) Siis saab oma jõududega metsas käidud :wink:
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas sull45 »

Tere.Täna võtsin tagadiffri välja ,tavaline ,poleseal mingit LSD.Minu nägemuse järgi pole seal midagi kapitaalselt kinni keevitada vajagi,seal piisavalt ruumi , proovin 16mm hardoxist kahelepoole sellised hambulised plaadid valmistada mis lukustavad satelliidid,katsun need omavahel tugevalt kinnitada,kui õnnestub muidugi,siis kui ei sobigi midagi ,saab need eemaldada,kui midagi ennem äraei lõhu,vabandan kui väga lolli juttu ajan ,esisilla jätan siis esialgu puutumata kahju ,et fotokat pole Jään nüüd kohtuotsuseid ootama.Tänud vastajaile.
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas virgo »

Kui sa suudad sellisel tasemel ise hardoxit töödelda siis kopeeri juba lock right.
Mudas alates 2003.
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas sull45 »

sellisel tasemel ei suuda kohe kindlasti.Pidasin silmas siledast plaadist relakaga sobivadhambavahed teha,kas kaa õnnestub ei tea veel ,aga tasub proovida ,ise arvan vähemalt.tänud.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas erik »

jaan mmc kirjutas:
erik kirjutas:Siis hangi endale vints. Ega lukud pole mingi imerohi. Ja lukk ennem ikka tagasilda, kui esisilda.
Tava difritega Maastur on tegelikult ikka väga mannetu. Ei välistaks madalamat kliirentsit nõudval pinnasel, allajäämist lsd-ga, esiveolisele sõiduautole :) Reaalselt vedavaid rattaid on neil ju võrdselt aga massi ülekandumine vedavatele ratastele, räägib sõiduauto kasuks.
No ajalugu ja kogemus väidab vastupidist. On saanud pika GR patroliga TR1`te nühitud, polnud sellel ühtegi lukku. Isegi poodiumile lasti paar korda. Lukud annavad seda, et sa ei pea igas mõtetus kohas hullu panema ja saad rahulikumalt takistusi ületada. Kui lukke pole, siis aitab hoog, inerts, hea raja valik ja kui enam ei aita siis vints.

Ja et sa teaks, et 2WD autol on samapalju vedavaid rattaid, kui 4WD`l, ainult siis, kui auto seisab paigal ja kummagil sillal on üks ratas kaotanud pidamise, e. sa oled juba kinni jäänud.

4WD on niikaua 4WD, kuniks auto liigub ja rataste all on sarnane pidamine. E. sa kasutad hoogu ja inertsi.

E. maasturil lukud on toredad, aga vints peab olema. Ja eelkõige peab sõita oskama.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas Daniel »

Vints on ainult selleks et kompenseerida juhi või auto puudujääke ... muud ei midagi.

aga et teemas pysida ... enne lukk ikka tagasilda ja siis mõelda esimesele lukule ( ja uutele sildadele )
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas sull45 »

tere,esisilla jätan esialgu rahule,tagadiffer sai nüüd lukku,valmistasin 4mm hardoxist 10 sellist plaati mis toetuvad hambapõhja ja lai vits peale et kui tõesti midagi ei sobi saab need eemaldada ja ongi jälle tavaline giffer,vähem keevituspritsmeid täna panen kokku proovin mis välja tuli.
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

Re: pajero esisilda kemppi lukk

Postitus Postitas sull45 »

Tere. Sai siis katsetused tehtud,töökoja taga on üks suur kinnikasvand mullahunnik lükatud ,paris järsk seal käisingiproovimas,algus oli igati tore. vedas jumala vingelt, aeglustiga võttis mäe ilusti ülesse välja ,mõlemad tagarattad tegid tööd korralikult kuni käis üks raksatus jaa oligi jälle nagu ennem.Lahti võttes andis saba neid plaate kinnihoidev vits.Pole see hardox nii vinge materjal midagi ,keeras päris sõlme need vitsad.Kui natuke modida toimib kindlasti.Tahtsin et oleks parem aga välja tuli nagu tavaliselt.laenatud vene vanasõna.Kõik muu jäi terveks nigu maa plaaninud olingi.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”