nimelt Toyota LC HJ61-l jookseb kärssari tross sillamunaka taha ning hargneb sealt kahele poole. Nüüd kui sild on väikese nurga alla ka, jääb see tross väga maadligi irdub esimese metsaskäiguga. Tegu pole kõri sees liikuva trossiga, vaid sillamunaka küljest jookseb kahele poole pinge all haljas tross otse trumlisse. Tahaks selle porno sealt ära kaotada - äkki on kellelgi hea idee kuidas autole ise lihtne seisupidur aretada?
rommi
Toyota kässari modimine
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Toyota kässari modimine
Viimati muutis rommi, L Juul 15, 2006 12:00 am, muudetud 2 korda kokku.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Lihtne? aga palun. Viska tagumistest trumlitest kogu käsipidurisse puutuv minema ja jäta ainult automaatne klotsi-trumli pilu regulaatar (kui on) ja paigalda tagumisse hüdraulika pidurikontuuri hüdraulilise käsipiduri peasilinder ja tee sellele õlak mis teda käsipiduri hoovaga seoks. Sellise silindri saad võidusõidu stuffi müüvast poest või muudest tuning juupidega tegelevatest äridest, hinnaks u. 1000. Kui see ei sobi ehita mingi masina kõridega trossidele ringi (äkki hiace). Se hüdroga värk on iseenesest väga ok ja soovitan soojalt.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
hüdraulika on tore küll ....aga siis peaks olema originaalsed piduritorud, voolikud ka hästi kaitstud ,omast algajakogemusest tean rääkida et suht mugav on trossidega toimivat käsipidurit häda korral kasutada auto aeglustamiseks , kui mõni piduritoru või voolik on mõne loodusest tingitud väljaulatuva oksa vms poolt küljest rebitud...