FAQ: GAZ-24 mootor UAZ-ile

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Kasutaja avatar
hulljuhan
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: K Apr 14, 2004 12:42 am
Asukoht: tln

Postitus Postitas hulljuhan »

samas on ju pumbal sellised klappid, mis ei lase yle pumbata....
kusjuures käis mul ka peast korra läbi see kytusekulu..... nagu daniel rääkis.... kui seda vaja ei olex siis seda polex ju volgale pandud või mis te sellest arvate?
4x4x4x4x4
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: R Jaan 09, 2004 4:14 pm

Postitus Postitas 4x4x4x4x4 »

24 väikse kuluga kippub seisev bens paagis hapuks minema , :wink: :lol: ringvool :arrow:
Jokker
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!

Postitus Postitas Jokker »

4x4x4x4x4 kirjutas:24 väikse kuluga kippub seisev bens paagis hapuks minema , :wink: :lol: ringvool :arrow:
Looda sa! :D
Tegelikult kah on tõepoolest 24-l selline asi olemas, nagu tagasivool, aga see rohkem selleks, et ei teeks liiga nõelklapile tühikäigul ja loomulikult kui klapp natuke rohkem kulunud siis ei tekki üleuputamise ohtu.
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Kasutaja avatar
hulljuhan
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: K Apr 14, 2004 12:42 am
Asukoht: tln

Postitus Postitas hulljuhan »

heips....
kes mida mingi syyte kohta oskab öelda.....
kas kontakt või kont.vaba?
mõlemad on mul olemas...
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

maitse asi aga mina kasutaks kontakte ikka. oldschool ja lihtsus. elektroonika m2rjas eriti ei p2de.

daff
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Samas pidi elektronsüüde ka vee all tööd tegeme mingite karude sõnul...
+372 5028488
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

einoh, eks ta ikka teeb. aga ma pakun, mehhaaniline, silma-s6rmega n2htav-katsutav systeem on way kergemini debuugitav kui miski jama peaks ilmnema hakkama. ja niiskes elekter teeb alati jama. t2nap2evaste autode viga ongi ainult see, et liiga elektrit t2is. ja elekter imeb. big time.

daff
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ma proovin selle elektronsüüte järele. Täpsem on ta igastahes kui mehaaniline.
+372 5028488
myrakaru
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: K Juun 30, 2004 4:05 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas myrakaru »

hulljuhan kirjutas:heips....
kes mida mingi syyte kohta oskab öelda.....
kas kontakt või kont.vaba?
mõlemad on mul olemas...

soovitan kontaktidega süüdet.

vene elektroonikute ideed ja tegemised võivad ju teinekord päris kenad olla, aga pärastpoole masstootmises kukuvad need asjad välja nagu ikka. minu rafikul on tavaline kontaktidega süüde ja uassil kont-vaba. viimasega on kogu aeg jama, külmalt on kõigi pottide töölesaamine üsna piinarikas, sest säde on läbivalt nõrgavõitu. väga kehva on selle kontaktivaba puhul see, et vea ülesleidmine on võimalik vaid süsteemi üksikuid osi - kas jagajat või kommutaatorit või ka süütepooli - tuimalt ja kõige täiega välja vahetades. nende ükshaaval kontrollimise metoodikat küll ei tea, kuigi - eks selle vist kuskilt ikka saaks.

niisiis - leian, et pikemate reiside puhul on lihtsam vedada varuks kaasa üht süütepooli ja üht jagajat.... ka vea leiab ruttu. ja kontakte pole vaja rohkem rookida kui kord aastas, kui läbisõit väheldane.

elektronsüüte amfiibomadustest pole ma ise aga midagi rääkind-arvand:)
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

vee all ei ole vahet, kas elektron, või tavaline süüde. Arvamus tekkinud lihtsalt sellest, et venelased tegid militaarsetele, GAZ-idele, ZIL-idele VARJESTATUD süütekomplekte, mille aluseks ikka hally anduriga jagaja. Süsteem oli kole kapriisne, alates süütemomendi täpsusest. Veekindlust ei olnud kuskil testida, kuid räägivad, et olla rohekm pritsme-kui veekindel.
Eks proovige leida, kuskil läbilöövat süütejuhet, kui kogu kupatus on metallist karbi sees.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

al kirjutas:vee all ei ole vahet, kas elektron, või tavaline süüde. Arvamus tekkinud lihtsalt sellest, et venelased tegid militaarsetele, GAZ-idele, ZIL-idele VARJESTATUD süütekomplekte, mille aluseks ikka hally anduriga jagaja. Süsteem oli kole kapriisne, alates süütemomendi täpsusest. Veekindlust ei olnud kuskil testida, kuid räägivad, et olla rohekm pritsme-kui veekindel.
Sama asi ka tegelikult Land Rover'i varjestud e. militarar jagajate ja juhtmetega, mis vahetades hirmkallid ja samavõrra kapriissemad ,kui tsiviilvariandid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

yeah, back to the roots. elekter imeb! lihtsad, meisli-haamriga parandatavad asjad valitsevad.

daff
spoken
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

hehe...meil juba ongi elektronsüüde uazil peal...

Täna veel selgus see, et kontaktidelt elktronile niisama lihtsalt ei saa minna. Lisaks on vaja ka kommutaatorit ja mingit uut releede plokki.

Aga sellest hoolimata meie rootor jagajas loksub hullult, nii et shoppama
+372 5028488
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

ja syytepool on ka teine..
pez
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: L Juul 03, 2004 3:05 am

Postitus Postitas pez »

uaz-i jagaja kinnitus jalg koos tähiku ja võlliga , jala küljest kõrvad maha treida ,treida vahetükk mille alumine ots istub uaz-i õgvendatud jagaja jala külge ,ülemine osa aga taldriku kujuline kolme tikkpoldiga kuhu istub 08 jagaja, võllid omavahel ühendada soon ja kiil ühendusega,et võllid omavahel ei nihkuks treida võru, puurida auk läbi võlli ja võru ,asetada tiftiga võllide ühenduskoha ümber . Toimib.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”