G mootorivahetus

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
ehitusmasin
Fitting 38"
Postitusi: 250
Liitunud: T Juul 17, 2007 10:26 pm
Asukoht: Jõelähtme
Kontakt:

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas ehitusmasin »

uputaja kirjutas:Suhtle kasutajaga Ehitusmasin, tema majandas oma masinal mootoriga. Tal peal 108kw?+megasuur vurr.

E: Ise soovitaks kasutada 5,9 Cumminsit. :mrgreen:


Cummins 8) oleks hea jah,plus mingi mikide A/T kast kah.
Aga 603 ja 606 on samuti head
Oma 603 mootoril veel selgusetu palju föön rõhku teeb ja ja mis pööretel taha tuleb,
samuti tuleb pumba tootlikkust veel tõsta.
(mõtisklen kuhu oleks kõige optimaalsem rõhu kella vollat ühendada kas,vahetult külmapoole peale või sisselaske kollesse :? )

Sõiduka at-kastid tavaliselt ei taha sobida disla g-eele jonnivad :lol:minu arvamus muidugi ,parem g enda at,124 4-maticu või varasema s-klassi oma veel kuidagi.Manuaalid vähe sobilikumad.
+3725013674 Tanel
http://www.ehitusmasinad.ee

Mod.Traktor
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas hents99 »

Rõhukell pane ikka sisselaskesse, hiljem parem ka rõhukadudest aimu saada. Wastegate juhtimine võiks muidugi kompressori läheduses olla, sõltub ka muidugi kogu süsteemist.

Mis turbot kasutasid? MB oma AT kast on väga hea, jahutus tuleks mõistlik teha. 722.3xx kestab hea jahutusega ja korraliku vedelikuga probleemideta 1000Nm. Eeldusel, et varasemalt on ka hooldust tehtud.
Manuaalidest Getrag 275 heade kestvusomadustega suure väände korral.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Kasutaja avatar
ehitusmasin
Fitting 38"
Postitusi: 250
Liitunud: T Juul 17, 2007 10:26 pm
Asukoht: Jõelähtme
Kontakt:

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas ehitusmasin »

hents99 kirjutas:Rõhukell pane ikka sisselaskesse, hiljem parem ka rõhukadudest aimu saada. Wastegate juhtimine võiks muidugi kompressori läheduses olla, sõltub ka muidugi kogu süsteemist.

Mis turbot kasutasid? MB oma AT kast on väga hea, jahutus tuleks mõistlik teha. 722.3xx kestab hea jahutusega ja korraliku vedelikuga probleemideta 1000Nm. Eeldusel, et varasemalt on ka hooldust tehtud.
Manuaalidest Getrag 275 heade kestvusomadustega suure väände korral.

turboks K27 ehk siis selline:53279886206
+3725013674 Tanel
http://www.ehitusmasinad.ee

Mod.Traktor
t320
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: E Apr 25, 2011 12:36 am

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas t320 »

kas võib äkki lõppkiiruse probleem tuleneda käigukasti pea või lõppülekandest? praegu e klassi käigukast all ja äkki sellel on aeglasem lõppülekanne?

W210 kasti andmed:
Gear ratios
I: 4.25;
II: 2.41;
III: 1.49;
IV: 1.0;
R: 5.67
Final drive ratio 3.46

G neljase automaadi käigu ülekanded samad aga ei leia seda lõppülekannet
selle lehe andmeil http://www.4x4abc.com/G-Class/transmiss ... riebe.html
Viimati muutis t320, R Mai 13, 2011 5:29 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas trc »

http://www.4x4abc.com/G-Class/transmiss ... riebe.html annab sellele küsimusele vastused.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Vasta

Mine “Mercedes”