
Kiire UAZ
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 318
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
Re: Kiire UAZ
Igaljuhul, lugedes eile öösi vene saite läheb minu sanitarka gaasitamisele.Kuigi sealkandis küte odav, imponeeris mulle lisa 300-400 km läbisõitu hetke hindadega 0,33 euri liiter ja lisaraskuse nimel lähen paastulaagrisse
ja lukkude asemel tuleb vintsile ilmselt mõelda.Aga edu igal juhul!

KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
Re: Kiire UAZ
Eelmine suvi Bulgaarias ühe valdavalt uazikutest koosneva seltskonnaga suheldes selgus ka, et neil enamikul need asjad vanema põlvkonna gaasiseadmetega varustatud, eestis on paraku lpg seadmete paigalduse ja hoolduse tase suht olematu. Oman puhtjuhuslikult igapäevaliikurit volvo850, mis ka lpg-ga tangitav, niiet teema natuke tuttav.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Re: Kiire UAZ
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Re: Kiire UAZ
Teema algataja eesmärk pole vist kiirusrekordeid püstitada, vaid olemasoleva stock mootorit ja kogu komplekti järele aidata. Minu kogemused enamvähem sarnase kompleksuse UAZiga on et 90 km/h kätte saada pole mingi probleem. Ja pole see sõidumugavus ka müstiliselt jube. Oluline on juba ära mainitud kuid, pane rehvid tasakaalu (rehvi mõõt 31'' max32'') reguleeri tigu ja taldrik, tasakaalusta kardaanid, vaata üle mootori ja käigukasti padjad, kui on hiigla vanad ja väsinud siis vaheta välja. Roolivõim on ka soovituslik, kuna võimuga autot on ikka tunduvalt lihtsam juhtida. Kui vaja siis asenda või korrasta amordid. Siis saab 90ga juba talutavalt kulgeda. Müra vastu aitavad ikkagi ainult pigimatid ja vaibad. Kuid vibratsioon on see mis tapab nii vaimselt kui füüsiliselt. Katsu sellest lahti saada siis on juba elu lill. Kui katsetad siis võta ikka esisild välja, 90ga sõites sul esisilda reeglina vaja ei lähe, nagu aru sain siis hubid on juba vahetatud, niiet lülitamine toimub kiirelt ja lihtsalt. 10l/100 kütusekulu pole ka midagi müstilist norm. tingimustes, igaljuhul tasub vaeva näha karburaatori valiku ja reguleerimisega ning süüte süsteemide korrastamisega. Edu igaljuhul, karta pole midagi, kuna kogu venemaa on UAZe täis ja läbitud kilomeetrid igapäevaselt on tihti suuremad kui meil mõnel mehel udupeene maasuriga kes pole kruusa näinudki. Tasa sõuad kaugele jõuad.
Re: Kiire UAZ
Tänan nõuannete eest, nendest on abi, hakkan tasapisi tegutsema, aega on õnneks piisavalt. Sõidumugavuse pärast ma eriti ei põe, nagu eespool mainisin, olen uudismaal GAZ 63-ga vilja vedanud ja pärast seda ei heiduta suurt miski.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Kiire UAZ
Aastat ca 10 tagasi oli plaan kolme UAZ-iga Mongooliasse minna. UAZ sai baasutoks valitud kolmel põhjusel 1)Juppide saadavus Venemaal, 2)Juppide saadavus Mongoolias, 3)Vajadusel totaalselt lagunenud või hävinud auto suuremate piinadeta maha jätmine.
Plaan oli minna kahe GAZ 469 ja ja ühe bussiga, kus UAZ-id oleks läbinud tehnika osa remondi ja häälestuse, saanud normaalsed lääne istmed ning uuetüübilised (klotsidega) org. rehvid
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/0 ... 210025.JPG
Buss oli plaanitud varustuse veoks, 469-d oli plaanis vintsidega varustada.
Toona jäi asi nõrga organiseerimisvõime, teatava rahapuuduse ja ühe seltskonna ära kukkumise taha.
10 aasta taguse eelvare kohaselt oleks ühe auto ostmine ja ettevalmistamine läinud kokku kuni 20 KEEK+vints.
Edu planeerimisle ja ehitamisel!
Plaan oli minna kahe GAZ 469 ja ja ühe bussiga, kus UAZ-id oleks läbinud tehnika osa remondi ja häälestuse, saanud normaalsed lääne istmed ning uuetüübilised (klotsidega) org. rehvid
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/0 ... 210025.JPG
Buss oli plaanitud varustuse veoks, 469-d oli plaanis vintsidega varustada.
Toona jäi asi nõrga organiseerimisvõime, teatava rahapuuduse ja ühe seltskonna ära kukkumise taha.
10 aasta taguse eelvare kohaselt oleks ühe auto ostmine ja ettevalmistamine läinud kokku kuni 20 KEEK+vints.
Edu planeerimisle ja ehitamisel!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2883
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Kiire UAZ
Paneks siis ka paar soovitust, kuigi paljude asjade jaoks peab hakkama uuesti masinat jupitama:
1. uued laagrid kastidesse ja sildadesse (just kvaliteettootjalt)
2. kolvid, kepsud tasakaalu (väntvõll ja hooratas juba tasakaalus?) ja miksmitte ka sidurikoda
3. siduri survelaagri asemele midagi kvaliteetsemat
4. kardaanidest juba räägiti
5. kõik padjad korda, võimalusel pehmemad
6. esisilla järeljooks suuremaks (kuna pikad otsad tagaveoga, ei tohiks riste lõhkuma hakata aga teelpüsivus peaks oluliselt paranema)
7. karburaatori asendaks millegi paremaga, nt mõne jaapanlase omaga, sellest sõltub käigu ühtlus (= sõidumugavus) ja kütusekulu üsna palju
8. amortisaatorid võiksid olla "välismaised", nt. mingid pehmemad gaasikad.
9. müraisolatsioon, parima tulemuse annab isoleerimine võimalikult allika lähedal, e. müramatid mootoriruumi, mootorikatte alla ja lanzeronidele põlled või ekraanid alla (rattakoobastest väljuv müra kipub autosse tagasi kostma)
10. summutaja võiks asendada millegi paremaga, st. parema summutajaga
11. snorkel kiiresti ühendatavaks, maanteesõidul hakkab sisselaske lörin akna taga kiiresti närvidele käima
12. esituled korralike elementide peale ja seadusega lubatud lisavalgus+ võimsam generaator
13. ukse- ja aknatihendid korda või korralikud (reaalselt toimivad) asemele, e. tuulemüra minimaalseks
14. topeltakud
15. vints
16. mitte liiga kõrged rehvid ja mitte kalasaba muster (kõrge ujub ja kalasaba undab, vints kompenseerib mõlemat). kui rehvid otsa saavad, saab sealkandis uue komplekt ikka soetada aga vähemalt sinnasõit on mugavam.
Iseenesest vedrustuse võiks viimaseks jätta. Kui kogu varustus olemas, saab lehtede arvuga optimaalse asendi kätte.
Jõudu igatahes!
1. uued laagrid kastidesse ja sildadesse (just kvaliteettootjalt)
2. kolvid, kepsud tasakaalu (väntvõll ja hooratas juba tasakaalus?) ja miksmitte ka sidurikoda
3. siduri survelaagri asemele midagi kvaliteetsemat
4. kardaanidest juba räägiti
5. kõik padjad korda, võimalusel pehmemad
6. esisilla järeljooks suuremaks (kuna pikad otsad tagaveoga, ei tohiks riste lõhkuma hakata aga teelpüsivus peaks oluliselt paranema)
7. karburaatori asendaks millegi paremaga, nt mõne jaapanlase omaga, sellest sõltub käigu ühtlus (= sõidumugavus) ja kütusekulu üsna palju
8. amortisaatorid võiksid olla "välismaised", nt. mingid pehmemad gaasikad.
9. müraisolatsioon, parima tulemuse annab isoleerimine võimalikult allika lähedal, e. müramatid mootoriruumi, mootorikatte alla ja lanzeronidele põlled või ekraanid alla (rattakoobastest väljuv müra kipub autosse tagasi kostma)
10. summutaja võiks asendada millegi paremaga, st. parema summutajaga
11. snorkel kiiresti ühendatavaks, maanteesõidul hakkab sisselaske lörin akna taga kiiresti närvidele käima
12. esituled korralike elementide peale ja seadusega lubatud lisavalgus+ võimsam generaator
13. ukse- ja aknatihendid korda või korralikud (reaalselt toimivad) asemele, e. tuulemüra minimaalseks
14. topeltakud
15. vints
16. mitte liiga kõrged rehvid ja mitte kalasaba muster (kõrge ujub ja kalasaba undab, vints kompenseerib mõlemat). kui rehvid otsa saavad, saab sealkandis uue komplekt ikka soetada aga vähemalt sinnasõit on mugavam.
Iseenesest vedrustuse võiks viimaseks jätta. Kui kogu varustus olemas, saab lehtede arvuga optimaalse asendi kätte.
Jõudu igatahes!
Tehtud, mõeldud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Kiire UAZ
Olen seda uue tüübilist UAZ rehvi:

mitme auto all metsas näinud ning võin tunnistada, et maastikul on tegija.
Kasutajad pole ka maanteeomaduste üle kurtnud.
Pealegi ei vaja UAZ nende rehvide korral ümbeehitusi. Väiksema läbimõõdu korvab vints.
mitme auto all metsas näinud ning võin tunnistada, et maastikul on tegija.
Kasutajad pole ka maanteeomaduste üle kurtnud.
Pealegi ei vaja UAZ nende rehvide korral ümbeehitusi. Väiksema läbimõõdu korvab vints.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Kiire UAZ
Paluks kommentaare selle karbussi vahetamise teemal. Olen oma masina karpat (vist K-151) karbussijumal Raimondi juures häälestamas käinud ja mitte vähe. Tema arvamus oli, et paras sitanikerdis ja lada oma ei kõlba 2,9 liitrisele kohe kindlasti, korraliku 'päris' karburaatori hind aga on olevat alates 1000 euri. Loomulikult võib lasta sissepritsele teha jne aga ega seda ka iga mees ei tee ja odavam ka vaevalt. Mida olete siis jaapanlaste karbussidest sinna pannud? Ja sai parem?totu kirjutas:Paneks siis ka paar soovitust, kuigi paljude asjade jaoks peab hakkama uuesti masinat jupitama:
.....
7. karburaatori asendaks millegi paremaga, nt mõne jaapanlase omaga, sellest sõltub käigu ühtlus
Jõudu igatahes!
Re: Kiire UAZ
Karbussi valikul tuleb minul arvestada ka sellega, et Venemaal võib saada solki bensiini asemel, seega solgikindel ökonoomne karburaator. Hiiu UAZ poe omanik väidab, et ta võiks tuua mingi ökonoomse UAZ karbussi, milline see õige aga on?
Re: Kiire UAZ
Need vene filtrid, mis sisandavad settepotti ja mingit takukoonalt koonuses, viska esimese asjana minema ja pane korralikud filtrid. Kui karpa vahetamiseks läheb, siis vaheta ka õhufilter ära. Uazil peaks ka see õliga olema ja töötab ainult horisontaalis.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Re: Kiire UAZ
Tere
http://www.4x4typ.ru/board/viewforum.php?f=21
http://4x4minsk.com/?page=construction&id=16
http://kdt.su/
Mõne idee ikka saab.Enda autol all 235x85x16 metsas parasjagu maanteel pika vinnaga.Lagunemine on rohkem nagu loterii.
Eelmine aasta sõitsin üle16 000 km midagi ei juhtund.
Ära sinna kanti mine
http://www.youtube.com/watch?v=0BgwmZeG ... ure=fvwrel
http://www.4x4typ.ru/board/viewforum.php?f=21
http://4x4minsk.com/?page=construction&id=16
http://kdt.su/
Mõne idee ikka saab.Enda autol all 235x85x16 metsas parasjagu maanteel pika vinnaga.Lagunemine on rohkem nagu loterii.
Eelmine aasta sõitsin üle16 000 km midagi ei juhtund.
Ära sinna kanti mine
http://www.youtube.com/watch?v=0BgwmZeG ... ure=fvwrel
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Re: Kiire UAZ
Panin oma Uazile peale Weberi karpa mis oli pärit 2,0 Ford sierra pealt. Kinnitus jala augud tuli pisut piklikuks freesida ja juhtimine trossiga installida .All olid 31x10,5x15 Insa turbod ees väljast keeratavad huubid ja 80 90 km|h trassil oli küttekulu 12 ,13l.sajale.Sellise komboga lihtsalt vihjeks.Õhupuhasti oli ka Fordi oma.
Tlf.5146199
Lammutan
GC ZJ 97a
Lammutan
GC ZJ 97a
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Re: Kiire UAZ
Kusjuures sama tulemus sama mõõtu rehvidega aga Lada karpa ja õhupuhastiga.Kampkase kirjutas:Panin oma Uazile peale Weberi karpa mis oli pärit 2,0 Ford sierra pealt. Kinnitus jala augud tuli pisut piklikuks freesida ja juhtimine trossiga installida .All olid 31x10,5x15 Insa turbod ees väljast keeratavad huubid ja 80 90 km|h trassil oli küttekulu 12 ,13l.sajale.Sellise komboga lihtsalt vihjeks.Õhupuhasti oli ka Fordi oma.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Re: Kiire UAZ
Infi tuleb uksest ja aknast, nüüd olen veendunud et talitasin õigesti küsides teie abi auto ümberehitusel.
Minu autol vene settepotti ei ole, kuid kavatsesin selle panna, see oli üks tõhusamaid relvi võitluses vee ja roostega, vajas ainult hoolsat tühjendamist. Probleemiks oli kaane alune tihend, see kippus katki minema ja siis oli probleeme õhuga.
Õhufilter töötab mul õliga ja tõepoolest ei tulnud ma sellele, et kallakutel võib õli välja joosta, ebamugav on taoline filter igaljuhul. Mäletan, et uudismaal käskis üks durakast ülemus meil igal õhtul vahetada õli nii õhufiltris kui mootoris, kui palju õli imbus emakese Venemaa põue. Muide, elan Harjumaal Kosel, üks infi -jagajatest aga Vaidas, see vahemaa on isegi UAZ-ga ületatav.
Ega UAZ nii õnnetu ka ei ole, kui ta korralikult ette valmistada, siis peaks kestma päris pikalt. Nõukogude Liidu põllumajandust ju korraldatigi UAZ-lt, millega sõitsid zootehnikud, agronoomid, Venemaal peaks neid masinaid veel sõitma ja ka vedelema töökoja taga massiliselt. See oli üks põhjus masina valikul, teine põhjus on jääda märkamatuks, vaadata mis Venes toimub, korjata võimalikult vähe trahve, jagada minimaalselt meelehead. Arvan et külas on kohalikega ka lihtsam suhelda ja nende elust teada saada kui ma ei veere kohale tuunitud Mersuga vaid neile koduse UAZ-ga.
Minu autol vene settepotti ei ole, kuid kavatsesin selle panna, see oli üks tõhusamaid relvi võitluses vee ja roostega, vajas ainult hoolsat tühjendamist. Probleemiks oli kaane alune tihend, see kippus katki minema ja siis oli probleeme õhuga.
Õhufilter töötab mul õliga ja tõepoolest ei tulnud ma sellele, et kallakutel võib õli välja joosta, ebamugav on taoline filter igaljuhul. Mäletan, et uudismaal käskis üks durakast ülemus meil igal õhtul vahetada õli nii õhufiltris kui mootoris, kui palju õli imbus emakese Venemaa põue. Muide, elan Harjumaal Kosel, üks infi -jagajatest aga Vaidas, see vahemaa on isegi UAZ-ga ületatav.
Ega UAZ nii õnnetu ka ei ole, kui ta korralikult ette valmistada, siis peaks kestma päris pikalt. Nõukogude Liidu põllumajandust ju korraldatigi UAZ-lt, millega sõitsid zootehnikud, agronoomid, Venemaal peaks neid masinaid veel sõitma ja ka vedelema töökoja taga massiliselt. See oli üks põhjus masina valikul, teine põhjus on jääda märkamatuks, vaadata mis Venes toimub, korjata võimalikult vähe trahve, jagada minimaalselt meelehead. Arvan et külas on kohalikega ka lihtsam suhelda ja nende elust teada saada kui ma ei veere kohale tuunitud Mersuga vaid neile koduse UAZ-ga.