Mõni meenutus ka siit poolt. Peale rallit siirdusime Sae katsele, kus selgus, et tehnika ei ole seekord kohe üldse meie poolt ja meid hakkas tabama lugematul hulgal probleeme üksteise järel. Kell võis olla kuskil kuue paiku õhtul, kui sisenesime Sae katsele. Kella seitsmeks hommikul olime jõudnud Sae katse esimese ringiga nii kaugele, et finiš paistis ja nii sügavale, et pool autot oli maa all. Kuna enam ei olnud võimalik omal jõul edasi saada ning vaimsed ja füüsilised varud olid ammendumas, tekkis aega, et lugeda juhendit. Olime öö otsa loodusjõudude ja katkise autoga võideldes olnud kindlad, et tulemus on meil kirjas ja kohapunktid saame kätte, sest oli meelde jäänud, et tulemuse saamiseks peab üks lisakatse läbitud olema ja ralli oli meil ju olemas. Oh häda, juhendist selgus tõsiasi, et tulemuse saamiseks peab olema läbitud vähemalt 1 ORIENTEERUMISE lisakatse, mida ei olnud aga ei ralli ega sae katse. Must masendus hakkas maad võtma ja kontrollaja 15h ületamine, mis oleks nagunii võistluse katkestamise garanteerinud, hakkas juba ka väga lähedale tulema. Järsku ilmus liini alt välja 3wd Fiona, kellele tuli appi Star Team, kes oli samuti 3wd. Alvar leidis selle väärtusliku pool tundi oma ajast, et hädasolijat aidata ja tõmbas meid oma võimsa hüdrovintsiga kuivale maale välja, kus saime finišipiiksu tehtud. Vaatasime kella ja nentisime fakti, et kui ilma vintsita katsele sisenemise ja väljumise august läbi lähme, siis on lootust jõuda võistluskeskusesse kontrollaega lõhki laskmata. Selline asi ka imekombel juhtus ja jõudsime aega. Kuna olime juhendit lugedes välja peilinud, et viimane, 6. Skarabeuse katse oli orienteerumine, siis oli selge, et seda PEAB minema üritama, sest siis on ainuke lootus saada lõpptulemus kirja. Saimegi iseenda ja autoga võideldes sealt kohustusliku osa võetud ja sellega ka võistluse üldtulemuse, 5. koha kirja. Pole paha.
Meie võistkond tänab veelkord järgmisi teame, kelleta oleks metsast väljumine vägagi küsitav olnud:
STIHL - Aitäh, et kraavis appi tulite. Olukord oli arusaadavalt ekstreemselt vilets seal.
STAR TEAM ja FIONA - Aitäh, et raatsisite oma aega ka teiste peale raisata. Teieta oleks lõpuni jõudmine ilmselt võimatuks osutunud.
Vahvad munadepühad
Erik @ team AURORA, TR1 nr. 118
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27