Peale mõningast kaalumist otsustasin siiski riskida IC liitumisega (alafoorumi pealkirja järgi ma kindlasti siin sõna võtta ei tohiks

Ühesõnaga, olles nüüd 3 korda metsas käinud (Suzuki Jimny, Ford Ranger, UAZ), on offroadi pisik järjest rohkem külge jäänud. 2 autot aga pidada ei taha (läheks kalliks + puudub korralik garaazh ja mehaaniku oskused päris metsalise putitamiseks).
Et mingi mõte oleks osta odav (kui juhtub midagi ei peaks põdema väga), uus (et ei peaks remontima pidevalt) sõiduk, millega mõningate modifikatsioonidega julgeks ka kergemaid offroadi sõite teha.
Eesti turul on selline valik hetkel vist ainult suzukil pakkuda (GV/Jimny - aeglusti, lukustatav keskdiff, odav hind). Mõlemil aga kahjuks vägagi tagasihoidlik kliirens

Ehk kas oleks võimalik uut GV utsitada näiteks sellise http://www.rocky-road.com/grandvitara.html asjaga nii, et ARK-is valge mehena käia saaks? Linna peal tundub liftituid sõidukeid küllaga olema (jeep GC, Jimny etc), ei tahaks uskuda, et kõikidel TÜV ostetud on.
Mõningad võrdlemisi vastuolulised kommentaarid diskussiooni alustamiseks ühest teisest teemast siin foorumis:
denis23:
"ARK lubab vedrustuse moderniseerida, juhul kui see vastab TÜV nõuetele."
Jr:
"Kui mõõdud muutuvad, siis pead ka need ära muutma. Selleks on ümberehitusluba vaja, sest kõrguse mõõdu muutumise põhjuseks on vedrustuse ümberehitus, mitte rehvimõõdu muutmine. ARK ei luba moderniseerida midagi, sest detaile võid omavoliliselt vahetada sama seeriamudeli raames. Nad oskavad VIN koodi päris osavalt tõlgendada nii et lollitada neid ei ole mõtet. Sama seeriamudeli raames aga vedrustust ei moderniseeri, nii et oled alguses tagasi oma ettevõtmisega "
4x4JIM:
"Kui jääd tõstega eh 50mm ei saa ARK kottigi aru veidikene suurema rehviga ka ei virise. ARK hakkab virisema kui on ilmselgelt näha, et 2x suuremad rehvid ja ülbe tõste sari.
Minu autol 50mm ei muutnud juhitavuses mitte midagi!"
Suht nadi oleks võrdlemisi kallis komplekt paigaldada, et pärast esimest TÜVi seda jälle eemaldama hakata.