Gaz 69 ellu äratamine ja küsimused!
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Gaz 69 ellu äratamine ja küsimused!
Vedelevad siis kaks GAZ 69. Nendest oleks vaja üks kokku panna. Kiskuda pulkadeks laiali ja siis korralikult kokku.
Teada,et mootor mis töötab on omadega suht kohvi. Silma jäänud netist ,et soovitatakse 2,3 diislit fordilt. Jah,võib panna ükskõik mis mootori,aga mis oleks see kõige lihtsam? Järsku on ka sellist mootorit,mis sobiks ilma vaheplaadita? Järsku veel mõningaid soovitusi,mida tuleks tähele panna antud tehnika ime ehitamisel?
Teada,et mootor mis töötab on omadega suht kohvi. Silma jäänud netist ,et soovitatakse 2,3 diislit fordilt. Jah,võib panna ükskõik mis mootori,aga mis oleks see kõige lihtsam? Järsku on ka sellist mootorit,mis sobiks ilma vaheplaadita? Järsku veel mõningaid soovitusi,mida tuleks tähele panna antud tehnika ime ehitamisel?
Viimati muutis rosco, T Juul 25, 2006 5:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
Plokikaane täpsem freesimine:
http://gaz20.spb.ru/img/download/72to76.pdf
Ise oma 52-e mootoril võtsin plokikaanest 1,5 mm maha ja kõik, aga see kaas oli mõeldud juba 76-le ja ka küünlakeere oli 14 mm.
http://gaz20.spb.ru/img/download/72to76.pdf
Ise oma 52-e mootoril võtsin plokikaanest 1,5 mm maha ja kõik, aga see kaas oli mõeldud juba 76-le ja ka küünlakeere oli 14 mm.
Ei hakka siis uut teemat tegema.
Uuriks,et kuda kere on raami peal? Saan aru,et selle saab sealt põmts ära tõsta? Või valesti aru saanud?
Mõlemal pool külgedel kaks suurt polti. Siis roolisüsteem tuleb ära võtta.
Bensiini paagi täiteava lahti lasta. Mis veel? Kuna estakaadi pole veel võimalik kasutada,et täpsemalt uurida,siis järsku keegi mainib.
Uuriks,et kuda kere on raami peal? Saan aru,et selle saab sealt põmts ära tõsta? Või valesti aru saanud?
Mõlemal pool külgedel kaks suurt polti. Siis roolisüsteem tuleb ära võtta.
Bensiini paagi täiteava lahti lasta. Mis veel? Kuna estakaadi pole veel võimalik kasutada,et täpsemalt uurida,siis järsku keegi mainib.
mootorist niipalju et võid panna gaz-21 mootori, sellel on piisavalt jõudu ja kütusekulu kuskil 16 sajale kui rahulikult sõita. see sobib ka otse peale, eksporti ta nii läkski nimelt. teiste mootoritega tekib see probleem et need võivad liiga rasked olla, originaalmootori alles jätmine pole ka paha mõte.
kere on peal poltidega, mida peaks olema neli pagassis, kaks taga istmete juures ja kaks ees põrandal(aga igaksjuhuks kontrolli, äkki on mõni veel) võib leiduda ka mõni massijuhe. ära pead võtma rooli, plaadid kangide juurest ja pensupaagi täitetoru, roolisammas võib paika ka jääda, sellest saab kere üle tõsta.
vanale mootorile peaks ostma "lead subsistant" või mis iganes selle nimi nüüd oligi, müüakse väikestes pudelites. vanasti olid ju pliiga kütused, nüüd enam pole ja sellepärast ongi seda vaja.
endal on päris mitu 69 lahti võetud, võid varuosasid küsida või pakkuda
kere on peal poltidega, mida peaks olema neli pagassis, kaks taga istmete juures ja kaks ees põrandal(aga igaksjuhuks kontrolli, äkki on mõni veel) võib leiduda ka mõni massijuhe. ära pead võtma rooli, plaadid kangide juurest ja pensupaagi täitetoru, roolisammas võib paika ka jääda, sellest saab kere üle tõsta.
vanale mootorile peaks ostma "lead subsistant" või mis iganes selle nimi nüüd oligi, müüakse väikestes pudelites. vanasti olid ju pliiga kütused, nüüd enam pole ja sellepärast ongi seda vaja.
endal on päris mitu 69 lahti võetud, võid varuosasid küsida või pakkuda

-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Tere
Ei ole mb 123mootorit kõige lihtsam peale panna.Karter ja differ jäävad kohakuti.Kui mootor kõrgemale tõsta tõuseb ka raskus kese.Teine varjant on karteri pöhi ümber teha koos õli võtu toruga.Vaata gaz69.ru seal on kõik pildid ja mõõdud olemas.Praegu on peal isuzu c190 koos käigu kastiga.Mina olen rahul.
Ei ole mb 123mootorit kõige lihtsam peale panna.Karter ja differ jäävad kohakuti.Kui mootor kõrgemale tõsta tõuseb ka raskus kese.Teine varjant on karteri pöhi ümber teha koos õli võtu toruga.Vaata gaz69.ru seal on kõik pildid ja mõõdud olemas.Praegu on peal isuzu c190 koos käigu kastiga.Mina olen rahul.
Re: Gaz 69 ellu äratamine ja küsimused!
No keerulist pole siin mootori paigaldamise juures küll midagi. Et oma 69 sobis kenasti Opel Rekord D mootor, koos kastiga. Siis üks vahejupp treiali juures, et saaks vahekasti ühendatud ja oligi mootor peal. Nüüd isegi juba roolivõim peale pandud!rosco kirjutas:Vedelevad siis kaks GAZ 69. Nendest oleks vaja üks kokku panna. Kiskuda pulkadeks laiali ja siis korralikult kokku.
Teada,et mootor mis töötab on omadega suht kohvi. Silma jäänud netist ,et soovitatakse 2,3 diislit fordilt. Jah,võib panna ükskõik mis mootori,aga mis oleks see kõige lihtsam? Järsku on ka sellist mootorit,mis sobiks ilma vaheplaadita? Järsku veel mõningaid soovitusi,mida tuleks tähele panna antud tehnika ime ehitamisel?
Autoremont, kere-ja rehvitööd
www.samautoremont.ee
www.samautoremont.ee