Gaz 69 ellu äratamine ja küsimused!

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
rosco
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Juul 02, 2006 12:09 am

Gaz 69 ellu äratamine ja küsimused!

Postitus Postitas rosco »

Vedelevad siis kaks GAZ 69. Nendest oleks vaja üks kokku panna. Kiskuda pulkadeks laiali ja siis korralikult kokku.
Teada,et mootor mis töötab on omadega suht kohvi. Silma jäänud netist ,et soovitatakse 2,3 diislit fordilt. Jah,võib panna ükskõik mis mootori,aga mis oleks see kõige lihtsam? Järsku on ka sellist mootorit,mis sobiks ilma vaheplaadita? Järsku veel mõningaid soovitusi,mida tuleks tähele panna antud tehnika ime ehitamisel?
Viimati muutis rosco, T Juul 25, 2006 5:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
rosco
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Juul 02, 2006 12:09 am

Postitus Postitas rosco »

OK,mootor jääb vist ikkagi orginaal. Aint pulkadeks lahti ja ilusti kokku.
Aga rääkige parem seda,et mis sellel teha,et ka 95 kütusega ära ei tapaks konet?
priit
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: R Juul 30, 2004 2:04 pm
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas priit »

rosco kirjutas:OK,mootor jääb vist ikkagi orginaal. Aint pulkadeks lahti ja ilusti kokku.
Aga rääkige parem seda,et mis sellel teha,et ka 95 kütusega ära ei tapaks konet?
Selle vastu aitab (heal juhul) süüte timmimine, sobivad küünlad ja lootus, et mootoris on uuema aja GAZ 52 klapid-klapipesad :)
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

52-e klapid saad Rebella-st, Tartu külje alt. Ka kolvid ja rõngad.
Sobivad küünlad on Champion´il, pean koodi järgi vaatama.
Plokikaas ja vänt lase lihvida Tõukuris. Kui saad uued klapid, siis klapipesad tuleb vaid õrnalt poleerida pastaga.
Ja rohkem probleeme polegi selle 95 bensuga.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kas ka surveastet ei peaks mitte tõstma, et detonatsiooni vältida?
+372 5028488
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Plokikaane täpsem freesimine:
http://gaz20.spb.ru/img/download/72to76.pdf

Ise oma 52-e mootoril võtsin plokikaanest 1,5 mm maha ja kõik, aga see kaas oli mõeldud juba 76-le ja ka küünlakeere oli 14 mm.
priit
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: R Juul 30, 2004 2:04 pm
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas priit »

jr kirjutas:Kas ka surveastet ei peaks mitte tõstma, et detonatsiooni vältida?
Madal surveaste ju detonatsiooni ei põhjusta? Ma sõidan orig. küünalde ja 95'ega ning detonatsiooniga küll kunagi mingeid probleeme pole olnud, keera süüde kui valeks tahad - no ei detoneeri :)
rosco
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Juul 02, 2006 12:09 am

Postitus Postitas rosco »

Ei hakka siis uut teemat tegema.
Uuriks,et kuda kere on raami peal? Saan aru,et selle saab sealt põmts ära tõsta? Või valesti aru saanud?
Mõlemal pool külgedel kaks suurt polti. Siis roolisüsteem tuleb ära võtta.
Bensiini paagi täiteava lahti lasta. Mis veel? Kuna estakaadi pole veel võimalik kasutada,et täpsemalt uurida,siis järsku keegi mainib.
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

mootorist niipalju et võid panna gaz-21 mootori, sellel on piisavalt jõudu ja kütusekulu kuskil 16 sajale kui rahulikult sõita. see sobib ka otse peale, eksporti ta nii läkski nimelt. teiste mootoritega tekib see probleem et need võivad liiga rasked olla, originaalmootori alles jätmine pole ka paha mõte.

kere on peal poltidega, mida peaks olema neli pagassis, kaks taga istmete juures ja kaks ees põrandal(aga igaksjuhuks kontrolli, äkki on mõni veel) võib leiduda ka mõni massijuhe. ära pead võtma rooli, plaadid kangide juurest ja pensupaagi täitetoru, roolisammas võib paika ka jääda, sellest saab kere üle tõsta.

vanale mootorile peaks ostma "lead subsistant" või mis iganes selle nimi nüüd oligi, müüakse väikestes pudelites. vanasti olid ju pliiga kütused, nüüd enam pole ja sellepärast ongi seda vaja.

endal on päris mitu 69 lahti võetud, võid varuosasid küsida või pakkuda :wink:
sarvik
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: K Dets 23, 2009 6:40 pm
Asukoht: raplamaa

Postitus Postitas sarvik »

kõige lihtsam on 123 mersu 30 diisel koos tema enda käigukastiga teed käigukasti ja kardaani vahele ühe plaadi sest mersul on kardaanil 3 auku aga 69 4 auku sellel on jõudu mootor on vastpidav ja lollikundel
gasuzu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul

Postitus Postitas gasuzu »

Tere

Ei ole mb 123mootorit kõige lihtsam peale panna.Karter ja differ jäävad kohakuti.Kui mootor kõrgemale tõsta tõuseb ka raskus kese.Teine varjant on karteri pöhi ümber teha koos õli võtu toruga.Vaata gaz69.ru seal on kõik pildid ja mõõdud olemas.Praegu on peal isuzu c190 koos käigu kastiga.Mina olen rahul.
grossu
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: E Juul 16, 2007 8:45 am
Asukoht: Tartu

Re: Gaz 69 ellu äratamine ja küsimused!

Postitus Postitas grossu »

rosco kirjutas:Vedelevad siis kaks GAZ 69. Nendest oleks vaja üks kokku panna. Kiskuda pulkadeks laiali ja siis korralikult kokku.
Teada,et mootor mis töötab on omadega suht kohvi. Silma jäänud netist ,et soovitatakse 2,3 diislit fordilt. Jah,võib panna ükskõik mis mootori,aga mis oleks see kõige lihtsam? Järsku on ka sellist mootorit,mis sobiks ilma vaheplaadita? Järsku veel mõningaid soovitusi,mida tuleks tähele panna antud tehnika ime ehitamisel?
No keerulist pole siin mootori paigaldamise juures küll midagi. Et oma 69 sobis kenasti Opel Rekord D mootor, koos kastiga. Siis üks vahejupp treiali juures, et saaks vahekasti ühendatud ja oligi mootor peal. Nüüd isegi juba roolivõim peale pandud!
Autoremont, kere-ja rehvitööd
www.samautoremont.ee
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”