4-r esisild
Moderaatorid: jr, Moderators
4-r esisild
Kuidas ja millal töötab esivedu 4 jooksjal,kas tal on olemas ka vahekasti differ?Kuidas püsikiirusliigendid vastu peavad?Tänan.
2xRRC
G-Wagen
G-Wagen
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Töötab siis, kui kangist lülitad 4H või 4L peale. Samal ajal lülitatakse vaakumiga järele ka esimesed poolteljed. Seda tehakse difri poolt (mitte rummude juurest).
Keskdiferentsiaal puudub.
Püsikad peavad üldiselt tavarehviga ilusti vastu, aga seal rummu sees on üks pronksist seib, mis kipub kuluma ja eraldi osta ei saa (peaks ainult koos terve rummuga saama).
Kui pudinaid vaja, siis minult saab kõiki esisilla juppe.
Keskdiferentsiaal puudub.
Püsikad peavad üldiselt tavarehviga ilusti vastu, aga seal rummu sees on üks pronksist seib, mis kipub kuluma ja eraldi osta ei saa (peaks ainult koos terve rummuga saama).
Kui pudinaid vaja, siis minult saab kõiki esisilla juppe.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Hmm, Hilux'i esisild peaks sama olema mis 4jooksjal. Seal ei lülitata küll midagi vaakumiga.
Selle pronksist puksi kohta niipalju, et laagri pronksi on vabalt müüa ja treial muigab selle valmis tegemise peale. Eraldi on võimalik neid pukse veel känguru maalt tellida. Ma ühe vahetasin ära ja vana olemas, kust pealt saab mõõte võtta.
Selle pronksist puksi kohta niipalju, et laagri pronksi on vabalt müüa ja treial muigab selle valmis tegemise peale. Eraldi on võimalik neid pukse veel känguru maalt tellida. Ma ühe vahetasin ära ja vana olemas, kust pealt saab mõõte võtta.
Kõnetraat 51922951
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Tegelikult selles sildade ainuke erinevus ongi et Hiluxil lahutatakse ajam vahekastist, 4runneril aga vasaku pooltelje ajamist (suka ja reduktori vahel on vaakumiga lültusmuhv). Lisaks on 4runneri vedrustus veidi pehmem (torsioonid peenemad). 4runnerile rummulukke panna ei kannata ja sild koos kardaaniga jookseb kogu aeg järgi, samuti võib igasuguste mittevabajooksudifritega ebamugavusi kaasneda. Pronkspuksi treimine ei tohiks jah probleem olla ja ega need nõellaagritega analoogid ka erilise kauakestvusega ei hiilga.
Tehtud, mõeldud.
Kas sa tahad väita, et Runneril ei saagi 4vedu vahekastist välja?totu kirjutas:Tegelikult selles sildade ainuke erinevus ongi et Hiluxil lahutatakse ajam vahekastist, 4runneril aga vasaku pooltelje ajamist (suka ja reduktori vahel on vaakumiga lültusmuhv). Lisaks on 4runneri vedrustus veidi pehmem (torsioonid peenemad). 4runnerile rummulukke panna ei kannata ja sild koos kardaaniga jookseb kogu aeg järgi, samuti võib igasuguste mittevabajooksudifritega ebamugavusi kaasneda. Pronkspuksi treimine ei tohiks jah probleem olla ja ega need nõellaagritega analoogid ka erilise kauakestvusega ei hiilga.
Natuke oled asja tööpõhimõttele valesti pihta saanud vist. Esiteks lahutatakse Runneri esivedu nii vahekastist kui ka vaakumiga pooltelje muhvist. Hiluxil lülitatakse ainult vahekastist, see bullshit vaakumiosa on ära jäetud. Mõte on selles, et Runneril saaks 4vedu sisse/välja lülitada kiirusel kuni 70km/h. Hiluxil seda teha ei saa. Mingit muud otstarvet sellel vaakumil pole ja manual rummulukud on sellel masinal soovituslikud ja saab esisilla seisma.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Läks vist nihu jahrommi kirjutas:Kas sa tahad väita, et Runneril ei saagi 4vedu vahekastist välja?totu kirjutas:Tegelikult selles sildade ainuke erinevus ongi et Hiluxil lahutatakse ajam vahekastist, 4runneril aga vasaku pooltelje ajamist (suka ja reduktori vahel on vaakumiga lültusmuhv). Lisaks on 4runneri vedrustus veidi pehmem (torsioonid peenemad). 4runnerile rummulukke panna ei kannata ja sild koos kardaaniga jookseb kogu aeg järgi, samuti võib igasuguste mittevabajooksudifritega ebamugavusi kaasneda. Pronkspuksi treimine ei tohiks jah probleem olla ja ega need nõellaagritega analoogid ka erilise kauakestvusega ei hiilga.
Natuke oled asja tööpõhimõttele valesti pihta saanud vist. Esiteks lahutatakse Runneri esivedu nii vahekastist kui ka vaakumiga pooltelje muhvist. Hiluxil lülitatakse ainult vahekastist, see bullshit vaakumiosa on ära jäetud. Mõte on selles, et Runneril saaks 4vedu sisse/välja lülitada kiirusel kuni 70km/h. Hiluxil seda teha ei saa. Mingit muud otstarvet sellel vaakumil pole ja manual rummulukud on sellel masinal soovituslikud ja saab esisilla seisma.
Kusjuures Hiluxi silda saab lülitada misiganes kiiruselt kui ülekanded, sh. rehvimõõt, ühesugused ja rummulukid kinni.
Tehtud, mõeldud.
Siinlehel on allosas runneri ja hiluxi sild, vaata kas saad loogikale pihta... mina ei saa tegelt kui aus ollatotu kirjutas: Läks vist nihu jahTegelikult ei ole runneri vahekasti katsunud. Puhas loogika ütles et samaaegselt vahekasti ja ühte veovõlli lahutades tapab diffri kiiresti ära. Kas vahekastist välja lülitades ühendab veovõlli automaatselt? Kusjuures Hiluxi silda saab lülitada misiganes kiiruselt kui ülekanded, sh. rehvimõõt, ühesugused ja rummulukid kinni.
Siin difritest.
Muud vahet polegi, kui et pikem pooltelg ühendatakse keskelt lahti. Selle tulemusena tekib olukord, kus liiguvad satikad, mitte korpus. Ma pole ausaltöeldes sõidu ajal kunagi 4Runneri kardaani näinud ja tegelesin Runneri originaal esisillaga ammu aastaid tagasi. Segane lugu, tundub nagu igasugu süsteemidega lülitatakse igast asju lahti aga kokkuvõttes liigub kõik kaasa... väga segane lugu seal
Ei andnud rahu ja uurisin pisut veel selle kohta. Kui hiluxil on lukud kinni, siis ikkagi ei tohiks suvaliselt silda lülitada. Olukorras, kus näiteks esisild pöörleb kiiremini kui tagasild ja omakorda ka kõik rattad natuke erineva kiirusega ei saa ilma raginateta esisilda järele aga Runneril saab ja see ongi suurim vahe. See sama vaakum lüliti ongi see puhver, mis mehaanilisele lülitamisele lisaks jätab võimaluse 4-veol lülituda talle soodsal hetkel... (et vältida võimalikke ragistamisi). Ma olen samurail/hiluxil ka lülitanud hoo pealt ja saab aga tegelikkuses ei tohiks seda teha. 4Runneril tohib, 4WD läheb sisse kui saab, mitte siis kui lülitad. Nagu ma aru saan, siis A.D.D. mõte oli muuta populaarse SUV 4WD lülitamist lollikindlaks, tegelikkuses aga põhjustab see enamus autodel esisilla järelehaakumise probleeme vanemas eastotu kirjutas:Läks vist nihu jahrommi kirjutas:Kas sa tahad väita, et Runneril ei saagi 4vedu vahekastist välja?totu kirjutas:Tegelikult selles sildade ainuke erinevus ongi et Hiluxil lahutatakse ajam vahekastist, 4runneril aga vasaku pooltelje ajamist (suka ja reduktori vahel on vaakumiga lültusmuhv). Lisaks on 4runneri vedrustus veidi pehmem (torsioonid peenemad). 4runnerile rummulukke panna ei kannata ja sild koos kardaaniga jookseb kogu aeg järgi, samuti võib igasuguste mittevabajooksudifritega ebamugavusi kaasneda. Pronkspuksi treimine ei tohiks jah probleem olla ja ega need nõellaagritega analoogid ka erilise kauakestvusega ei hiilga.
Natuke oled asja tööpõhimõttele valesti pihta saanud vist. Esiteks lahutatakse Runneri esivedu nii vahekastist kui ka vaakumiga pooltelje muhvist. Hiluxil lülitatakse ainult vahekastist, see bullshit vaakumiosa on ära jäetud. Mõte on selles, et Runneril saaks 4vedu sisse/välja lülitada kiirusel kuni 70km/h. Hiluxil seda teha ei saa. Mingit muud otstarvet sellel vaakumil pole ja manual rummulukud on sellel masinal soovituslikud ja saab esisilla seisma.Tegelikult ei ole runneri vahekasti katsunud. Puhas loogika ütles et samaaegselt vahekasti ja ühte veovõlli lahutades tapab diffri kiiresti ära. Kas vahekastist välja lülitades ühendab veovõlli automaatselt?
Kusjuures Hiluxi silda saab lülitada misiganes kiiruselt kui ülekanded, sh. rehvimõõt, ühesugused ja rummulukid kinni.
PS! Kaevasin seda infot foorumitest. 100%-le õigsusele ei pretendeeri.