Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Kuna traktor kah 4x4, siis ehk sobib ka siia. Ehk keegi tuneb siin ka vanat vene tehnikat. Mure selles, et traktor hakkas puterdama ja ei läinud pöördesse ja tahtis koguaeg välja surra. Lõpuks surigi ja enam käima ei läinud. Uurisin ja puurisn ning lõpuks avastasin, et küte ei jõua pihustetesse. Käsipumbaga pumpad kütte ülesse küll, aga kui starteriga, siis ei tule midagi. Milles probleem seisneda võib ?
Krooniline kirjutas:Kuna traktor kah 4x4, siis ehk sobib ka siia. Ehk keegi tuneb siin ka vanat vene tehnikat. Mure selles, et traktor hakkas puterdama ja ei läinud pöördesse ja tahtis koguaeg välja surra. Lõpuks surigi ja enam käima ei läinud. Uurisin ja puurisn ning lõpuks avastasin, et küte ei jõua pihustetesse. Käsipumbaga pumpad kütte ülesse küll, aga kui starteriga, siis ei tule midagi. Milles probleem seisneda võib ?
Kas etteandepump rikkis,või küttepumbas äkki plunserlatt kinni! Või kah õhuprobleem! Ühesõnaga tüüpiline diisli probleem!
Selle nr 4 seibist ülevalpool on ainuke suur kork. Keera see kork ära ja selle all on suur tugev vedru.Tänu sellele vedrule etteande pump lööbki mootori töötamise ajal.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Tavaliselt jääb umbe paagi põhjast kraani juurest. Keera kraanküljest voolik ära ja vaata kas kütust tuleb ja see väljatuleval voolikul on kaar sees sinna korjab ka sodi.
ibra kirjutas:Selle nr 4 seibist ülevalpool on ainuke suur kork. Keera see kork ära ja selle all on suur tugev vedru.Tänu sellele vedrule etteande pump lööbki mootori töötamise ajal.
Vedru terve ja kütet tuleb peale nii, et mühiseb ehk umbes olla ei saa. Võtsin pumba küljepeat oleva neljakandilise kaane ka maha, kus on see tosaator klapp või midagi taolist, mis pidi ka kinni jääma, aga sammuti ok. Lõpuks naabrimees vana traktorist tuli ka ja viskas pigu peale ja jõudsime järeldusele, te pumba pea suure tõenäosusega kutu. Pumpa küte tuleb, aga sealt edasi ei lähe.
Keera lahti pihusti torud pumba pealt ja lase mootorit ringi vaata kas kütust pritsib.Kui kaan ära siis on sealt näha kas pump ringi käib.Kui sull on kompressoriga varjant on võimalus et kompra on ära ikaldunud ja on süüte nurk vale või ei aeta ültse pumpa ringi.