Istmete vahetus võistlusautol.
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Istmete vahetus võistlusautol.
Plaanin oma TR1 klassi tingimustele vastaval Toyota LC 70-l istmeid vahetada ja ka istekohtade arvu kolmele vähendada. Siit küsimused:
1) Kas pean laskma ARK-s mingi märke teha passi (noh, et auto kolmekohaline ka paberil oleks), et võistlustel starti pääseda ja tehnilisest läbi?
2) Milliseid istmeid keegi kasutanud on võistlusautol originaalsete asemel? Päris täiskorv jääb vist vähe karmiks ja ebamugavaks Offroadi iseärasusi silmas pidades. Mingid regullitavad poolkorvid ehk? Võibolla hoopis midagi kolmandat.Mis firmat eelistatada ja mõni koht ehk kellegil kohe ka vihjata, kes sääraste asjadega äritseb? Mitme punkti vööd kasutusele võtta - traksid pisut ebamugavad offroadsporti tehes või kuidas? Jah, annan endale aru küll, et TR1 autos jõuad ennast vaevu traksidega kinni tõmmata, kui juba vaja jälle autost välja minna, aga siiski... turvalisus võiks vähemalt teoorias prioriteediks ju olla. Mis firma vööd või mis tüüpi olema peaksid? Selline tunne jäänud, et näiteks Väo üritusel kuluks päris marjaks ära kui kindlalt paigal istuks autos, erinevad karjääri- ning krossi lisakatsed samuti.
3) Mis üldnõudeid veel istmetele esitatakse. Ilmselt mingit FIA homologeeringut olema ei pea TR1-s aga mis olema peab ?
Tarmi.
1) Kas pean laskma ARK-s mingi märke teha passi (noh, et auto kolmekohaline ka paberil oleks), et võistlustel starti pääseda ja tehnilisest läbi?
2) Milliseid istmeid keegi kasutanud on võistlusautol originaalsete asemel? Päris täiskorv jääb vist vähe karmiks ja ebamugavaks Offroadi iseärasusi silmas pidades. Mingid regullitavad poolkorvid ehk? Võibolla hoopis midagi kolmandat.Mis firmat eelistatada ja mõni koht ehk kellegil kohe ka vihjata, kes sääraste asjadega äritseb? Mitme punkti vööd kasutusele võtta - traksid pisut ebamugavad offroadsporti tehes või kuidas? Jah, annan endale aru küll, et TR1 autos jõuad ennast vaevu traksidega kinni tõmmata, kui juba vaja jälle autost välja minna, aga siiski... turvalisus võiks vähemalt teoorias prioriteediks ju olla. Mis firma vööd või mis tüüpi olema peaksid? Selline tunne jäänud, et näiteks Väo üritusel kuluks päris marjaks ära kui kindlalt paigal istuks autos, erinevad karjääri- ning krossi lisakatsed samuti.
3) Mis üldnõudeid veel istmetele esitatakse. Ilmselt mingit FIA homologeeringut olema ei pea TR1-s aga mis olema peab ?
Tarmi.
Kae siit istumist , enda autol need juba 3 aastat ja täitsa hääd http://www.offroadtarvike.fi/verkkokaup ... y/139/219/
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=91
Kõik ümberehitused peavad olema tehnilises passis sisse kantud ehk kooskõlastatud ARK-ga.
Mõistlik oleks ka suuremad rehvid ühe soojaga kirja saada registris.
P.S. ka vints peaks olema märgitud ümberehituste ninekirjas.
Kõik ümberehitused peavad olema tehnilises passis sisse kantud ehk kooskõlastatud ARK-ga.
Mõistlik oleks ka suuremad rehvid ühe soojaga kirja saada registris.
P.S. ka vints peaks olema märgitud ümberehituste ninekirjas.
Aga mida see sportauto tempel siis reaalselt tähendab? Ei või tänavaliikluses sõita? Savi ju, nagunii tänased TR klassi sõidukid enam omal jalal võistlustel ei käi reeglina ju. Aga mismoodi see võistlustel siis välja peaks nägema, kui tekib situatsioon: Vaja ühelt katselt teisele teha ülesõit mööda avalikku maanteed, tuleb ju ette selliseid olukordi. Kas ma siis võin mööda maanteed sõita ja muidu ei või? Segane värk anyway. Pigem siis tasuks seda templit vältida ja loota tehnilise kontrolli mõistvale suhtumisele.
Sportautot on lubatud kasutada ainult treening- ja võistlussõitudeks.Tarmi kirjutas:Aga mida see sportauto tempel siis reaalselt tähendab?
Ja sportauto ülevaatuseid teostavad ainult volitatud ÜV punktid, mida eestis on hetkel vist 4 või 5. Ja treilaga kohale...
Traksidest - tr1-es ära oma 4 punkti ja korvistmetega üle punnita - käivad tavalised istmed küll ja enam ning 3 punkti vöödest on küll.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Sportauto kirje lisatakse sinu avalduse ja soovi kohaselt teh.passi. Selleks tuleb kõigepealt EAL i avaldus teha jne. See ikka nii ei käi , et kohe pannakse ARK i s. Alust ju pole. Suuremate rehvidega on sõiduautol hoopis teine teema. neid enam passis kirjas pole. Kaubikutel ja veoautodel on passis lubatud rehvid kirjas. Sõiduautol-maasturil peab jääma sõiduk omade mõõtude sisse mis on etteantud, kõrgus-laius-pikkus.Nende mõõtude muutumisel pead saama sisse märkustesse uued mõõdud. Kuidas sa need saad on parem küsida ARK st. TR1 auto on nii ehk naa, ja peabki olema tänava kõlbulik sõiduk.
Märkustesse pead kindlasti sisse saama vintsi, sellisel juhul pole ka kellelgi midagi tänaval öelda.
Sportauto kirje auto registreerimis tunnistusel annab sulle võimaluse osaleda liikluses autoga ainult võistlus perioodil ja treeningutel.
Märkustesse pead kindlasti sisse saama vintsi, sellisel juhul pole ka kellelgi midagi tänaval öelda.
Sportauto kirje auto registreerimis tunnistusel annab sulle võimaluse osaleda liikluses autoga ainult võistlus perioodil ja treeningutel.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Ja treeningu lubasid väljastab EAL, kas ka keegi kunagi on treeninguloa saanud?! VAEVALT.Heinza kirjutas:Sportauto kirje auto registreerimis tunnistusel annab sulle võimaluse osaleda liikluses autoga ainult võistlus perioodil ja treeningutel.
Ehk et saadki sõita AINULT metsas ja võistlustel.
ARK väga ei taha suuremat rehvi passi märkida. Võib-olla kuskil väiksemas kohas ja tutvusega on see võimalik, aga Tallinnas võid sa sellest unistada. Arvan mina.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
ARK väga ei taha suuremat rehvi passi märkida. Võib-olla kuskil väiksemas kohas ja tutvusega on see võimalik, aga Tallinnas võid sa sellest unistada. Arvan mina.
Kaspar[/quote]
Jünger kuule , kas sinu auto millele sa tahad suuremaid kummikuid alla saada on kaubik või väikeveoauto ? Sõiduauto-maasturile ammu juba kummiku mõõtu passi ei märgita.
Kaspar[/quote]
Jünger kuule , kas sinu auto millele sa tahad suuremaid kummikuid alla saada on kaubik või väikeveoauto ? Sõiduauto-maasturile ammu juba kummiku mõõtu passi ei märgita.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.