Või on siiski mõtekam soetada manuaalkastiga võistlusmasin? Ja on siis tõesti TR1 klass nii koormav automaatkastile? Hirmus soov on TR1-s tulevikus kaasa lüüa ja ei tahaks kuidagi hullult aega ja raha magama panna ja lõpuks vale tehnikaga starti minna
Automaatkast ja TR1
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- tegelinsky
- Fitting 38"
- Postitusi: 216
- Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
- Asukoht: Sastamala/Pärnu
- Kontakt:
Automaatkast ja TR1
No ei ole mina veel aru saand kas automaatkast sobib TR1 klassi või mitte
Või on siiski mõtekam soetada manuaalkastiga võistlusmasin? Ja on siis tõesti TR1 klass nii koormav automaatkastile? Hirmus soov on TR1-s tulevikus kaasa lüüa ja ei tahaks kuidagi hullult aega ja raha magama panna ja lõpuks vale tehnikaga starti minna
Või on siiski mõtekam soetada manuaalkastiga võistlusmasin? Ja on siis tõesti TR1 klass nii koormav automaatkastile? Hirmus soov on TR1-s tulevikus kaasa lüüa ja ei tahaks kuidagi hullult aega ja raha magama panna ja lõpuks vale tehnikaga starti minna
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
Pole sel automaadil häda midagi.On sõidetud ennem ja sõidetakse ka edaspidi.Asi ikka rohkem sõitjast kinni-kas sobib või mitte.Automaadil soovitatakse panna lihtsalt suurem õliradikas, siis on kindel et ei kõrveta sisse mingil rängemal katsel.Manualil jälle hädad siduriga(oskamatul isegi lihtsam ära kõrvetada).Ise olen 4 aastat automaati kiusanud ja pole veel kordagi kastiga probleeme olnud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
TR1-s on automaatkstiga läbi aega kõrgeid kohti nopitud küll ja küll.
Eks see vastupidavus ole veidi ka autosõmargist ja kastist kinni.
Eks see vastupidavus ole veidi ka autosõmargist ja kastist kinni.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tegelinsky
- Fitting 38"
- Postitusi: 216
- Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
- Asukoht: Sastamala/Pärnu
- Kontakt:
no sellest täiesti piisab, suured tänud ja minu poolest võib teema lukku panna
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
- tegelinsky
- Fitting 38"
- Postitusi: 216
- Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
- Asukoht: Sastamala/Pärnu
- Kontakt:
no mul täpselt sama asi et automaati sai proovida ja nagu nakkus küles, mitte ei kisu sinna manuali rooli 
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
-
Neuser
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Mulle tundub, et automaatkast on siiski võimsamate bensukate teema. Mina oma diisel tr1 eelistan kindlasti manuaali. Tugev vääne ja madalad pöörded on igatahes see mis Toyotat metsas edasi viivad ja võlusõna on 3 aeglane 
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955