JEEP GC vahekastid
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
JEEP GC vahekastid
Tere,
olen saanud siin foorumis tuhlates vastakt infot, mis funktsioonid erinevate aastakäikude vahekastidel on. 5,2 V8 enne 96 a. (249)on full time 4wd, aga kas low peal on keskdiffer lukus või mitte ja kuidas täpselt peale 96 a. asi toimib? Kas keegi kindlate teadmistega spets võiks siin neid erinevusi pisut selgitada...veel. Tahan ise just GC osta, aga ei suuda otsustada, kas siis R6 või V8 ja mis vahekastiga ehk millist aastakäiku eelistada. Tänud ette.
olen saanud siin foorumis tuhlates vastakt infot, mis funktsioonid erinevate aastakäikude vahekastidel on. 5,2 V8 enne 96 a. (249)on full time 4wd, aga kas low peal on keskdiffer lukus või mitte ja kuidas täpselt peale 96 a. asi toimib? Kas keegi kindlate teadmistega spets võiks siin neid erinevusi pisut selgitada...veel. Tahan ise just GC osta, aga ei suuda otsustada, kas siis R6 või V8 ja mis vahekastiga ehk millist aastakäiku eelistada. Tänud ette.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
249 on pideva neliveoga, ehk Full Timetoru kirjutas:palun natuke emakeelseid selgitusi. Vene keele ja tehnilise taibu sünergia jääb siinkohal lahjaks.
249OD (On Demand) tagaveoga, esisild tuleb järgi läbi viskomuhvi.
Inglise keeles ju ka selgitusi netis.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Enne 96.a. differ jäigalt ei lukustu. 4x4 full-time (Quadra-Trac NV249, 48/52 torque split planetary differential in normal conditions, viscous coupling unit)
Peale 96.a. LO = lukus. 4x4 on-demand (Quadra-Trac NV249OD, front engaged automatically when rear wheels slipping is detected, viscous coupling unit w/lock)
Ühesõnaga 96. edasi on ok!
Peale 96.a. LO = lukus. 4x4 on-demand (Quadra-Trac NV249OD, front engaged automatically when rear wheels slipping is detected, viscous coupling unit w/lock)
Ühesõnaga 96. edasi on ok!
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
242. LSD.
GSM 5076854
ok hakkab selginema. Enne 96, siis visko muhv jagab vedu sildade vahel vajaduse järgi ringi nii HI kui LOW korral, tava on 48/52 ja kui ühed rattad ringi hakkavad käima annab vastas sillale rohkem? Kuna ma oma tulevase V8'ga tõsiselt metsa ei plaani minna, peaks see vahekasti variant ka ok olema. Suve ajal oleks muidugi hea asfaltil 2wd, mis 249OD'l tava olukorras, võtaks vähem kütust.
Ei usu, et kütet säästab, silla veeretakistus ikka endine. Suvel ja metsas pole 249-ga probleeme, probleem tekib paksus lumes. 249 visko ilma koormusetta ei taha eriti toimetada seega võib jeep muutuda 1 veduseks.
(tagant 1 ratas käib ringi ja istud nagu meelenki)
(tagant 1 ratas käib ringi ja istud nagu meelenki)
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
242. LSD.
GSM 5076854