ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
Tere!
vahetati ettevõtmises nimega "Viimsi kumm" Laughing välja kõik neli rehvi. Alla tulid BFG All Terrain'id, 99 raha + käive tüki eest (pole vist väga ülemakstud?). Näevad üsnagi popid välja ja putsukarva võrra jäi ruumigi ratta ja tiiva vahele
Rägi täpsemalt , kus kes mis? On tarvis ka vahetada.
Rägi täpsemalt , kus kes mis? On tarvis ka vahetada.
Lugupidamisega,
Aleksei
Hyundai Terrcan - kodus
Isizu D-Max - tööl
Hyndai Santa fe - asendus
Aleksei
Hyundai Terrcan - kodus
Isizu D-Max - tööl
Hyndai Santa fe - asendus
...
Madis kirjutas:Nii, minu 2006a. D-Max`il andis 140000km pealt roolivõimu pump saba. Ei tooda enam vurtsu.
Esindusest küsiti 736 euri, mis on paraku sellele veokale kuul pähe hind. Ise mõtisklen miski usa-ka pumba intstallist.
Ideid?
endal oli paar aastat tagasi ühe sõidukiga analoogne probleem ... esindus küsis zirka 9500 kr ... kohalikust jupipoest sebiti hind 4500 kr ... leidsin sellise koha nagu Remmon OÜ (www.remmon.ee ; 527 4008) ... pakuti hinnaga 2500 kr või remont 1700 kr ... valisin viimase ... peale taastamist nägi roolivõimu pump välja nagu tutikas ja anti ka garantii ...
vaata ka sinna ...

-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 108
- Liitunud: E Dets 06, 2004 7:56 am
- Asukoht: Rakvere lähistelt metsast
Re: ISUZU D-MAX
Minu masinal on kleeps kapoti all (kapoti küljes). Kui huvi, võin kiigata.Y60 Patrol GR kirjutas:Tere
Kas keegi oskab öelda klapi vahede suurust,kui reguleerida
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
Nii, esimene suurem mure Isuzuga.
Ümber keerates jäi mingi toigas ühe ratta alla, üks ots kerkis üles ja rebis tagasilla taga oleva ABS kaabli puru, selle sai korda aga üks andur siis vigane, ju rebimise käigus läksid otsad kokku vms. Esindusest öeldi et võimalik on tellida vaid kogu komplekt, juhtmed ja andurid, ning ropu raha eest (nii ise ütlesidki). Vaatamata garantiilisusele soovitasid ise leida lahenduse kõrvalt. Nüüd küsimus suurele ringile - kust leida ABS andur.
Kas mõnes lammaris võib-olla Isuzu kastikas sees.
Ise pole enam aastaid ka lammaritega suhelnud, ei teagi nende nimesid-asukohti.
Ümber keerates jäi mingi toigas ühe ratta alla, üks ots kerkis üles ja rebis tagasilla taga oleva ABS kaabli puru, selle sai korda aga üks andur siis vigane, ju rebimise käigus läksid otsad kokku vms. Esindusest öeldi et võimalik on tellida vaid kogu komplekt, juhtmed ja andurid, ning ropu raha eest (nii ise ütlesidki). Vaatamata garantiilisusele soovitasid ise leida lahenduse kõrvalt. Nüüd küsimus suurele ringile - kust leida ABS andur.
Kas mõnes lammaris võib-olla Isuzu kastikas sees.
Ise pole enam aastaid ka lammaritega suhelnud, ei teagi nende nimesid-asukohti.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
Kuna Isuzu siiski GM , siis usun, et paljud jupid ühtivad ... võta andur küljest ja võrdle näiteks mõne uuema Opeliga ...
Re: ISUZU D-MAX
Tere
Olen ka mõned kuud olnud D-max omanik muidu on kõik kenasti kulgenud, kuid nüüd laupäeval sai haagisega mööda lögaseid kruusateid pikalt lastud ja neliveolt tagaveole vastavalt oludele lülitatud lõpuks asfaldil sõites avastasin mingi hetk et neliveo tuli plingib stabiilselt nagu siis kui oled neliveo nupust sisselülitanud aga lülitust veel toimunud pole toimunud sai siis üritaud veel tagaveo nuppu pressida nii sõites kui kohapeal ei midagi paremaks läinud ikka vilgub samas nelivedu väljas , seda nii asfaldil sõites tunda kuna ei kisu ega rapsi keerate ja ka pinnase peal tundus vaid tagavedu lülitatud olevat olema .... Kas keegi oskab asja sisu/olemust seletada natuke mures ikka asja pärast, õige ei tundu asi olevat ei taha midagi oma lollusest/teadmatusest peeti ka keerata auto on 2004a 3,0aut
Olen ka mõned kuud olnud D-max omanik muidu on kõik kenasti kulgenud, kuid nüüd laupäeval sai haagisega mööda lögaseid kruusateid pikalt lastud ja neliveolt tagaveole vastavalt oludele lülitatud lõpuks asfaldil sõites avastasin mingi hetk et neliveo tuli plingib stabiilselt nagu siis kui oled neliveo nupust sisselülitanud aga lülitust veel toimunud pole toimunud sai siis üritaud veel tagaveo nuppu pressida nii sõites kui kohapeal ei midagi paremaks läinud ikka vilgub samas nelivedu väljas , seda nii asfaldil sõites tunda kuna ei kisu ega rapsi keerate ja ka pinnase peal tundus vaid tagavedu lülitatud olevat olema .... Kas keegi oskab asja sisu/olemust seletada natuke mures ikka asja pärast, õige ei tundu asi olevat ei taha midagi oma lollusest/teadmatusest peeti ka keerata auto on 2004a 3,0aut
Re: ISUZU D-MAX
Kunagi juhtus sama asi, tuli plinkis ja tagasild vedas. Tuli ajule restart teha. Mine Topist läbi ja kurda muret, ehk aitavad (aju kõrvalistme all, iste tuleb eemaldada). Ära aku juhet restardiks maha võta - vanemal D-Maxil minestab selle peale juhipoolne akende lüliti ära.
Viimati muutis 414 AVM, K Dets 14, 2011 7:24 pm, muudetud 2 korda kokku.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: ISUZU D-MAX
Ohh jah, tänane naerukramp on kätte saadud414 AVM kirjutas:...vanemal D-Maxil minestab selle peale juhipoolne akende lüliti ära.

Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: ISUZU D-MAX
Nu aga tõsta aku juhe sellisel restardiks maha ja sõidaki talvel lahtise aknaga - naeratus näolBytewize kirjutas:Ohh jah, tänane naerukramp on kätte saadud414 AVM kirjutas:...vanemal D-Maxil minestab selle peale juhipoolne akende lüliti ära.

Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Re: ISUZU D-MAX
Tõsi ta on, aga mingi väga X aja pärast arusaamatutel põhjustel taastub414 AVM kirjutas:vanemal D-Maxil minestab selle peale juhipoolne akende lüliti ära.


TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: ISUZU D-MAX
Just, minu autol taastus üsna samal ajal, kui helistati, et uus lüliti Renneksisse kohale jõudnud. Aga ega ta rohkem enam ei minestanud ka, aku juhe käis hiljem mitu korda maas.Madis kirjutas:Tõsi ta on, aga mingi väga X aja pärast arusaamatutel põhjustel taastub...
Ma saan aru, et sellise murega saab abi kodanik Bytewizelt, kui teda krambid muidugi jälle ei üllata. Ta vahetas ihuüksinda ühel teatud seadmel terve relee ära ja töötab siiamaani

PS. See kehtib eelmise mudeli kohta, uuega pole proovinud.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Re: ISUZU D-MAX
selle juhiukse lülitiblokiga seoses paar seika -
esimene kord kui oli minestanud, võtsime viljandi esinduse näidisautolt kindlapeale korras oleva bloki, ühendasime minu masinaga ja selle peale minestas ka see laenatud junn ära. Nädalakese pärast toibusid mõlemad (nii laenatu kui minu enda oma)
Teine finess - kui oli juba mõnda aega jebitud sai külastatud Topauto elektrikut. Jauras tundi 4 ja tõstis käed ülesse - ei saanud korda. Raha selle eest ei küsitud. Sõitsin Tlnast kodu poole, kui kuskil Mäos näppisin nuppu ja voila`- juhiukse juhtblokk oli taas ellu ärganud. Nüüd siis vahetan akut (kui vaja) läbi krokude.
1 loll asi on sel masinal veel - mingil hetkel otsustab auto, et akus on voolu vähe ja ignoreerib ka isegi näiteks tõmbereleed klõpsimast. Jääb mulje nagu akut polekski (samas salongi tuli põleb). Lihtsalt on mingi tarkus sisse aetud, et sa isegi ei saaks proovida autot käivitada. samas võttes selle sama aku ja pannes võistlusmasinale, kannatab akuga kruttida küll ja enam. See tähendab, et aku PEAB olema kurguni täis.
Muidu lahe traktor(rõvesinine) - kütusekulu (3,0 Atm. maantee 8 l/100km ja linn 10l/100km) ja kandevõime (1t+) panevad siiani naeratama. Masinat kokku ei hoia, samas idiooti ei pane ja sihilikult ei lõhu - 160tkm ja sisuliselt probleemivabalt. Mingil hetkel läheb müüki
sest kaua sa ikka ühte armatuuri vahid.
No jäin heietama...
esimene kord kui oli minestanud, võtsime viljandi esinduse näidisautolt kindlapeale korras oleva bloki, ühendasime minu masinaga ja selle peale minestas ka see laenatud junn ära. Nädalakese pärast toibusid mõlemad (nii laenatu kui minu enda oma)
Teine finess - kui oli juba mõnda aega jebitud sai külastatud Topauto elektrikut. Jauras tundi 4 ja tõstis käed ülesse - ei saanud korda. Raha selle eest ei küsitud. Sõitsin Tlnast kodu poole, kui kuskil Mäos näppisin nuppu ja voila`- juhiukse juhtblokk oli taas ellu ärganud. Nüüd siis vahetan akut (kui vaja) läbi krokude.
1 loll asi on sel masinal veel - mingil hetkel otsustab auto, et akus on voolu vähe ja ignoreerib ka isegi näiteks tõmbereleed klõpsimast. Jääb mulje nagu akut polekski (samas salongi tuli põleb). Lihtsalt on mingi tarkus sisse aetud, et sa isegi ei saaks proovida autot käivitada. samas võttes selle sama aku ja pannes võistlusmasinale, kannatab akuga kruttida küll ja enam. See tähendab, et aku PEAB olema kurguni täis.
Muidu lahe traktor(rõvesinine) - kütusekulu (3,0 Atm. maantee 8 l/100km ja linn 10l/100km) ja kandevõime (1t+) panevad siiani naeratama. Masinat kokku ei hoia, samas idiooti ei pane ja sihilikult ei lõhu - 160tkm ja sisuliselt probleemivabalt. Mingil hetkel läheb müüki

No jäin heietama...
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
ka mul teeb seda asja, aga ainult kindlatel juhtudel, kui mingi tarbija on taga või äsja olnud: suvel oli külmik taga ja mootor seisis võti ees mõnikümmend minutit - ei mingit elumärki, keeran võtme välja ja ootan minutikese, käivitub. Sama asi starteriga, kui peale esimest korda kohe uuesti anda starterit, siis ei mingit elumärki, peab väikse pausi (ca 20 sekundit) tegema.Madis kirjutas:... mingil hetkel otsustab auto, et akus on voolu vähe ja ignoreerib ka isegi näiteks tõmbereleed klõpsimast. Jääb mulje nagu akut polekski...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"