Visuaalsel vaatlusel tuvastasin, et esiamortide kattetorud olid aukus, otsustasin amordid alt ära kruttida, et uued kattetorud külge keevitada. Selgus, et lisaks kattetorude halvale olukorrale olid amordid ka kuivale jäänud. Kruttisin amordid lahti, sain kätte amordi varre koos silindriga mis läks diislisse likku. Vahepeal tõin poest liitri amordiõli. Puhastasin kõik detailid pasast ja tegin neile heavy aeroobikat, kõik tundus töötavat. Valasin tunde järgi amordiõli korpusesse, lisaks tavotti siia-sinna ja kruttisin amordid kokku jaa..
Yks hakkas ilusti tööle aga teine raip käib lurts-lurts tühja.
Mis teha ? Kas käib see sisemine silinder ka kuidagi tükkideks?
Amordi tüüpi ei oska täpsustada rohkem kui, et vanad nõukaaegsed
Pikkus 350-550