gaz 69- le roolivõim
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
gaz 69- le roolivõim
Tere oskate ehk soovitada gaz 69- le roolivõimendit. Millise masina võim oleks kõige sobilikum?
Ettetänades
Raino
Ettetänades
Raino
sopp on popp
Tänud teile vastamise eest. Ise panin algselt peale omega võimu, aga see tundub lahjaks jäävat. All traktori rehvid, kohapeal keerata ei jaksa, sõites väga hull pole. Vaja siis sellist pumpa mis laheb raami sisse poole ja mille rooli hoov oleks sillast etepoole. Kas need mis te välja pakkusite vastavad sellele?
Tänud.
Tänud.
sopp on popp
Trooperil on ta tahapoole.Raints kirjutas:Tänud teile vastamise eest. Ise panin algselt peale omega võimu, aga see tundub lahjaks jäävat. All traktori rehvid, kohapeal keerata ei jaksa, sõites väga hull pole. Vaja siis sellist pumpa mis laheb raami sisse poole ja mille rooli hoov oleks sillast etepoole. Kas need mis te välja pakkusite vastavad sellele?
Tänud.
Aga andke teada endal ka sellist vaja, millel hoob ettepoole on.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Parempoolse rooliga Toyota LC 70 variant on ilmselt parim. Parempoolne just sellepärast, et siis on karp õigel pool raami ehk seespool ja käpp on ette poole. Kinnituspoldid tulevad uude kohta läbi raami. Raami sisse pange kindlasti distantspuksid ja keevitage need raami kylge kinni. Lisaks tehke oma roolivarras ja paraleelvarras kohe ringi Toyota otste peale, siis jääb kylge Toyota originaal käpp ja sillapolsesse otsa saate keevitada suure vooluga uue otsa. Selleks, et rattad täielikult välja keeraksid tuleb seda silla poolset käppa veidi lyhemaks teha. Varda jaoks tuleb otsida õige materjal, näiteks mõni maasturi või kaubiku varras romulast ja see treialil lasta ringi teha sobivasse pikkusse. UAZ-i roolivarda otsad hakkavad suurema rataga raudselt loksuma ja tuleb mitu korda kallim neid pidevalt vahetada. Varem oli peal siin foorumis sooviatatud bmw 500 seeria roolikarp. Selle kinnitus raamile on keeruline teha ja ei tule piisavalt jäik. Sõiduauto rattale mõeldud karp on nõrk ja mul isiklikult murdus bmw karbi võll 2x. Seega palun ärge kasutage maasturi peal sõiduauto roolikarpe, olete ka teistele ohtlikud sellise karbiga.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kui aeg-ajalt määrida siis peavad uazi rooliotsad ka küll vastu. Me pole mingi 3 aastat ühtegi rooliotsa vahetanud, mõnda ainult peale keeranud.ivan kirjutas:Parempoolse rooliga Toyota LC 70 variant on ilmselt parim. Parempoolne just sellepärast, et siis on karp õigel pool raami ehk seespool ja käpp on ette poole. Kinnituspoldid tulevad uude kohta läbi raami. Raami sisse pange kindlasti distantspuksid ja keevitage need raami kylge kinni. Lisaks tehke oma roolivarras ja paraleelvarras kohe ringi Toyota otste peale, siis jääb kylge Toyota originaal käpp ja sillapolsesse otsa saate keevitada suure vooluga uue otsa. Selleks, et rattad täielikult välja keeraksid tuleb seda silla poolset käppa veidi lyhemaks teha. Varda jaoks tuleb otsida õige materjal, näiteks mõni maasturi või kaubiku varras romulast ja see treialil lasta ringi teha sobivasse pikkusse. UAZ-i roolivarda otsad hakkavad suurema rataga raudselt loksuma ja tuleb mitu korda kallim neid pidevalt vahetada. Varem oli peal siin foorumis sooviatatud bmw 500 seeria roolikarp. Selle kinnitus raamile on keeruline teha ja ei tule piisavalt jäik. Sõiduauto rattale mõeldud karp on nõrk ja mul isiklikult murdus bmw karbi võll 2x. Seega palun ärge kasutage maasturi peal sõiduauto roolikarpe, olete ka teistele ohtlikud sellise karbiga.
Kui kasutada LC 70 karpi, siis roolivarda karbipoolne ots panna LC oma ja teine samaks jätta oleks vast lihtsam.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.