Tojota hj61

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
fox hj61
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: L Okt 09, 2010 8:27 am
Asukoht: võrumaa

Tojota hj61

Postitus Postitas fox hj61 »

Tere,
Tojota hj61 87 a plokksillad
Mure on selline, et pooltelje ots läks katki.Kas esisilla juhipoolset pooltelje otsa on väga raske vahetada? Kas sinna on mingit spetsiaalseid tööriistu vaja?
fox hj61
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: L Okt 09, 2010 8:27 am
Asukoht: võrumaa

Postitus Postitas fox hj61 »

Või on kellegil pakkuda seda ?
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Esimene variant: Roolivarras lahti, pidurisadul lahti, hubi pealmine kaas ära - kaane all stopper rõngas- see maha. Siis käändmiku poldid lahti(4tk üleval ja 4 tk all) . NB need on koonustega. Vastu kausi serva koputamine paneb nad liikuma.
Lisaks peab lahri krudima pleki mis hoiab kinni kolba simmerit ja viltkraed.

Ülejäänud jookseb ise sülle.

Teine variant: Pidurisadul lahti. hub ära(NB hubi mutrite all on koonused), poolassi otsast stopper maha. Nii, siis rattalaagri stopperpleki servad lahti painutada, rattalaager lahti(NB 2 muttrit ja nende vahel see stopperseib)

Tõmbad rummu koos pidurikettaga maha. Vaata, et välimine rattalaager välja ei kukuks. Nüüd peaks sitakihi alt paistma 6 või 8 14mm peaga polti. Enne käi kogu see rummu ümbrus terasharjaga üle. Keerad poldid lahti saad rummu otsa kätte.

Nii nüüd koorubki sealt alt välja katkine püsikas. Poolass välja vaskhaamriga jäänused nuudi pealt maha.NB veendu, et nuut poleks rikutud. Kolba sisu pese korralikult puhtaks, et vanast otsast miskeid metallitükke sisse ei jääks.


Lisaks varu ka näit 2 padrunit liitiumi baasil määret, sest sellest on tugevalt vähe mis püsikaga kaasa antakse.

Kokku pane vastupidises järjekorras


Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Vasta

Mine “Toyota”