Uluv heli konditsioneeri pumba juures

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
clondike
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: R Aug 21, 2009 1:28 pm

Uluv heli konditsioneeri pumba juures

Postitus Postitas clondike »

Mis võib põhjustada uluvat heli kapoti all konditsioneeri pumba juures? Ulumine kostub tühikäigul ja ei esine igal sõidukorral. Gaasi lisades ulumine kaob. Otsingut kasutades ei leidnud midagi sarnast.
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

Rulliku laager.
Kasutaja avatar
pets77
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: T Dets 08, 2009 4:52 pm

Postitus Postitas pets77 »

Kontitsioneeri pumba laager, AB peaks kohapeal olemas olema.
ML500 "aasamaastur"

Ameeriklaste lammutus http://www.v8import.com/SWE/?group=5
Kasutaja avatar
zyon
Fitting 38"
Postitusi: 393
Liitunud: R Mai 11, 2007 2:07 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zyon »

Alles hiljuti oli sama asi ja viga rulliku laagris.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
clondike
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: R Aug 21, 2009 1:28 pm

Postitus Postitas clondike »

zyon kirjutas:Alles hiljuti oli sama asi ja viga rulliku laagris.
Vahetasid ise laagri ära või lasid vahetada kusagil?
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

Vaata sellele rullikule otsa :lol: Rihm lõdvaks,polt lahti,vana laager välja,uus sisse ja valma :wink:
clondike
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: R Aug 21, 2009 1:28 pm

Postitus Postitas clondike »

Piisab ainult ühe poldi eemaldamisest, et laagrini jõuda? Netist infot otsides keerati erinevatel masinatel pump üldse küljest ära, et rihmaratast kätte saada. Praegu seal rulliku ja ventilaatoritiiviku vahel suhtelisal kitsas vabalt toimetamiseks. Kuna ma kapoti all peituva suhtes suhteliselt roheline olen, aga huvi on suur, siis pean esitama ka suht lolli küsimuse asjatundjate jaoks: tean kus on rihmapinguti ja roolivõimu õli potsiku alt paistab ka pingutuspoldi pea, aga mida pean teadma ennem kui näppima hakkan? Kas tuleb midagi veel lahti keerata enne kui pingutuspolti lahti keerama hakkan ja pärast uuesti pingutamine toimub kuidas, tunde järgi?
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 840
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Postitus Postitas Jünger »

Eespool on kaks ja tagapool on kaks. Keera need lahti, välja keerama ei pea.

Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

clondike kirjutas:Piisab ainult ühe poldi eemaldamisest, et laagrini jõuda? Netist infot otsides keerati erinevatel masinatel pump üldse küljest ära, et rihmaratast kätte saada. Praegu seal rulliku ja ventilaatoritiiviku vahel suhtelisal kitsas vabalt toimetamiseks. Kuna ma kapoti all peituva suhtes suhteliselt roheline olen, aga huvi on suur, siis pean esitama ka suht lolli küsimuse asjatundjate jaoks: tean kus on rihmapinguti ja roolivõimu õli potsiku alt paistab ka pingutuspoldi pea, aga mida pean teadma ennem kui näppima hakkan? Kas tuleb midagi veel lahti keerata enne kui pingutuspolti lahti keerama hakkan ja pärast uuesti pingutamine toimub kuidas, tunde järgi?
Jah.Rullik on ainult ühe poldiga kinni mootori küljes.Mis sa sellest netist vahid.Tee kapott lahti ja asi selge.Rihma lased lõdvaks auto alt.Pärast pingutad rihma nii palju et jõuad näppudega 90 kraadi risti keerata.Vana laagri koputad välja ja uue paned täpselt samamoodi tagasi.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

laurz kirjutas:
clondike kirjutas:Piisab ainult ühe poldi eemaldamisest, et laagrini jõuda? Netist infot otsides keerati erinevatel masinatel pump üldse küljest ära, et rihmaratast kätte saada. Praegu seal rulliku ja ventilaatoritiiviku vahel suhtelisal kitsas vabalt toimetamiseks. Kuna ma kapoti all peituva suhtes suhteliselt roheline olen, aga huvi on suur, siis pean esitama ka suht lolli küsimuse asjatundjate jaoks: tean kus on rihmapinguti ja roolivõimu õli potsiku alt paistab ka pingutuspoldi pea, aga mida pean teadma ennem kui näppima hakkan? Kas tuleb midagi veel lahti keerata enne kui pingutuspolti lahti keerama hakkan ja pärast uuesti pingutamine toimub kuidas, tunde järgi?
Jah.Rullik on ainult ühe poldiga kinni mootori küljes.Mis sa sellest netist vahid.Tee kapott lahti ja asi selge.Rihma lased lõdvaks auto alt.Pärast pingutad rihma nii palju et jõuad näppudega 90 kraadi risti keerata.Vana laagri koputad välja ja uue paned täpselt samamoodi tagasi.
Te räägite üksteisest mööda.Üks räägib vist kondi pumba laagrist,aga teine rihmarulliku laagrist.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

Kondi laager hakkab tavaliselt siis undama,kui järgi on.Aga ei pruugi.Rulliku laager on seal lähedal ja võib tunduda,et pumba laager on ära.Minul igaljuhul kahin kadus,kui vahetasin rulliku laagri,mis maksis tühise summa.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

laurz kirjutas:Kondi laager hakkab tavaliselt siis undama,kui järgi on.
Kui sa mõtled kondi siduri laagrit,siis vastupidi.Kui kont järgi on,siis see siduri laager seisab paigal ja ta nn.ei tööta ja rihm ajab ringi kompressorit.Ja kui kompressor ei tööta,siis käib vabalt see siduri laager,mis kipubki häält tegema.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2651
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

Kui sa mõtled kondi siduri laagrit,siis vastupidi.Kui kont järgi on,siis see siduri laager seisab paigal ja ta nn.ei tööta ja rihm ajab ringi kompressorit
tule uuesti. :!:
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

ibra kirjutas:
laurz kirjutas:Kondi laager hakkab tavaliselt siis undama,kui järgi on.
Kui sa mõtled kondi siduri laagrit,siis vastupidi.Kui kont järgi on,siis see siduri laager seisab paigal ja ta nn.ei tööta ja rihm ajab ringi kompressorit.Ja kui kompressor ei tööta,siis käib vabalt see siduri laager,mis kipubki häält tegema.
Ma ei mõelnud üldse kondi rulliku,pumba laagrit.Mõtlesin seda tugirullikut,mis on kondipumba lähedal.Mulle tundus ka esmpilgul uurides,et kondipump ulub aga ei.Hoopis see tugirullik ulus.Ja seda sama kohati ulguvat heli võib põhjustada vana, kulunud ja "kivistund" soonrihm.
Kasutaja avatar
coeng
Fitting 38"
Postitusi: 230
Liitunud: P Veebr 13, 2011 1:38 pm
Asukoht: Rae vald.

Re: Uluv heli konditsioneeri pumba juures

Postitus Postitas coeng »

Mul vist sama rulliku laager ulub. 4.0 mootor. 93a. Kui keegi on laagrit vahetanud, äkki on laagri number-tüüp käepärast võtta ?
Jeep Commander 3.0 crd 2007
Jeep Grand Cherokee 4.0 1993
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”