Uluv heli konditsioneeri pumba juures
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Uluv heli konditsioneeri pumba juures
Mis võib põhjustada uluvat heli kapoti all konditsioneeri pumba juures? Ulumine kostub tühikäigul ja ei esine igal sõidukorral. Gaasi lisades ulumine kaob. Otsingut kasutades ei leidnud midagi sarnast.
Piisab ainult ühe poldi eemaldamisest, et laagrini jõuda? Netist infot otsides keerati erinevatel masinatel pump üldse küljest ära, et rihmaratast kätte saada. Praegu seal rulliku ja ventilaatoritiiviku vahel suhtelisal kitsas vabalt toimetamiseks. Kuna ma kapoti all peituva suhtes suhteliselt roheline olen, aga huvi on suur, siis pean esitama ka suht lolli küsimuse asjatundjate jaoks: tean kus on rihmapinguti ja roolivõimu õli potsiku alt paistab ka pingutuspoldi pea, aga mida pean teadma ennem kui näppima hakkan? Kas tuleb midagi veel lahti keerata enne kui pingutuspolti lahti keerama hakkan ja pärast uuesti pingutamine toimub kuidas, tunde järgi?
Jah.Rullik on ainult ühe poldiga kinni mootori küljes.Mis sa sellest netist vahid.Tee kapott lahti ja asi selge.Rihma lased lõdvaks auto alt.Pärast pingutad rihma nii palju et jõuad näppudega 90 kraadi risti keerata.Vana laagri koputad välja ja uue paned täpselt samamoodi tagasi.clondike kirjutas:Piisab ainult ühe poldi eemaldamisest, et laagrini jõuda? Netist infot otsides keerati erinevatel masinatel pump üldse küljest ära, et rihmaratast kätte saada. Praegu seal rulliku ja ventilaatoritiiviku vahel suhtelisal kitsas vabalt toimetamiseks. Kuna ma kapoti all peituva suhtes suhteliselt roheline olen, aga huvi on suur, siis pean esitama ka suht lolli küsimuse asjatundjate jaoks: tean kus on rihmapinguti ja roolivõimu õli potsiku alt paistab ka pingutuspoldi pea, aga mida pean teadma ennem kui näppima hakkan? Kas tuleb midagi veel lahti keerata enne kui pingutuspolti lahti keerama hakkan ja pärast uuesti pingutamine toimub kuidas, tunde järgi?
Te räägite üksteisest mööda.Üks räägib vist kondi pumba laagrist,aga teine rihmarulliku laagrist.laurz kirjutas:Jah.Rullik on ainult ühe poldiga kinni mootori küljes.Mis sa sellest netist vahid.Tee kapott lahti ja asi selge.Rihma lased lõdvaks auto alt.Pärast pingutad rihma nii palju et jõuad näppudega 90 kraadi risti keerata.Vana laagri koputad välja ja uue paned täpselt samamoodi tagasi.clondike kirjutas:Piisab ainult ühe poldi eemaldamisest, et laagrini jõuda? Netist infot otsides keerati erinevatel masinatel pump üldse küljest ära, et rihmaratast kätte saada. Praegu seal rulliku ja ventilaatoritiiviku vahel suhtelisal kitsas vabalt toimetamiseks. Kuna ma kapoti all peituva suhtes suhteliselt roheline olen, aga huvi on suur, siis pean esitama ka suht lolli küsimuse asjatundjate jaoks: tean kus on rihmapinguti ja roolivõimu õli potsiku alt paistab ka pingutuspoldi pea, aga mida pean teadma ennem kui näppima hakkan? Kas tuleb midagi veel lahti keerata enne kui pingutuspolti lahti keerama hakkan ja pärast uuesti pingutamine toimub kuidas, tunde järgi?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kui sa mõtled kondi siduri laagrit,siis vastupidi.Kui kont järgi on,siis see siduri laager seisab paigal ja ta nn.ei tööta ja rihm ajab ringi kompressorit.Ja kui kompressor ei tööta,siis käib vabalt see siduri laager,mis kipubki häält tegema.laurz kirjutas:Kondi laager hakkab tavaliselt siis undama,kui järgi on.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2651
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
tule uuesti.Kui sa mõtled kondi siduri laagrit,siis vastupidi.Kui kont järgi on,siis see siduri laager seisab paigal ja ta nn.ei tööta ja rihm ajab ringi kompressorit

Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Ma ei mõelnud üldse kondi rulliku,pumba laagrit.Mõtlesin seda tugirullikut,mis on kondipumba lähedal.Mulle tundus ka esmpilgul uurides,et kondipump ulub aga ei.Hoopis see tugirullik ulus.Ja seda sama kohati ulguvat heli võib põhjustada vana, kulunud ja "kivistund" soonrihm.ibra kirjutas:Kui sa mõtled kondi siduri laagrit,siis vastupidi.Kui kont järgi on,siis see siduri laager seisab paigal ja ta nn.ei tööta ja rihm ajab ringi kompressorit.Ja kui kompressor ei tööta,siis käib vabalt see siduri laager,mis kipubki häält tegema.laurz kirjutas:Kondi laager hakkab tavaliselt siis undama,kui järgi on.
Re: Uluv heli konditsioneeri pumba juures
Mul vist sama rulliku laager ulub. 4.0 mootor. 93a. Kui keegi on laagrit vahetanud, äkki on laagri number-tüüp käepärast võtta ?
Jeep Commander 3.0 crd 2007
Jeep Grand Cherokee 4.0 1993
Jeep Grand Cherokee 4.0 1993