maanteelegaalne metallstange?
Moderaator: Moderators
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
maanteelegaalne metallstange?
SRY! Kui teemat kuskil käsitletud, siis võiks selle küsimuse sinna tõsta.
... tegu uue Isuzuga, mil plaststanged, tagumine on paar korda nurkadest muljuda saanud ja tänase külmaga haihtus siis üks plastitükk sealt pleki küljest ära, ju need fikseerivad klõkatsid andsid külmaga järgi. Mõte siis sellise olematu asja asemele midagi toekamat panna, mis metsas ja lumevallides ikka manööverdada võimaldab elik maanteelegaalne rauast stange, nii ette kui taha.
Offroad varustuse lehtedel ju midagi on, aga kas sellist asja ARK aktsepteerib ja mismoodi see va vahetus jur. käima peab.
... tegu uue Isuzuga, mil plaststanged, tagumine on paar korda nurkadest muljuda saanud ja tänase külmaga haihtus siis üks plastitükk sealt pleki küljest ära, ju need fikseerivad klõkatsid andsid külmaga järgi. Mõte siis sellise olematu asja asemele midagi toekamat panna, mis metsas ja lumevallides ikka manööverdada võimaldab elik maanteelegaalne rauast stange, nii ette kui taha.
Offroad varustuse lehtedel ju midagi on, aga kas sellist asja ARK aktsepteerib ja mismoodi see va vahetus jur. käima peab.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Eile just otsisin ja leidsin riigiteatajas https://www.riigiteataja.ee/akt/13261839 paar asja algatuseks. Pead ise edasi tuhnima. Tegin punaseks mõned huvitavamad read
Siit saab teada, millel pmst saab olla e-sertifitseerimata raud.
Kood 603. Esikaitsesüsteem
Nõuded: 1) M1 ja N1 kategooria sõidukitele on lubatud paigaldada ainult direktiivi 2005/66/EÜ nõuetele vastavaid ja e-sertifitseeritud täiendavaid esikaitsesüsteeme;
2) Erandina on lubatud paigaldada direktiivi 2005/66/EÜ nõuetele mittevastavaid ja e-sertifitseerimata esikaitsesüsteeme:
a) enne 1. jaanuari 2002. a liiklusregistrisse kantud M1 ja N1 kategooria sõidukitele;
b) kuni 24. maini 2007. a liiklusregistrisse kantavatele M1 ja N1 kategooria maastikuautodele (M1Gja N1G).
c) üle 3500 kg täismassiga M1 kategooria sõidukitele.
[RTL 2007, 37, 636 jõust. 7.05.2007]
Kontrollimine: 1) TÜ vaatlusega;
2) TK ja TJV katsetustel vastavalt direktiivi 2005/66/EÜ (paranduste direktiiv 2006/96/EÜ) metoodikale.
[RTL 2007, 37, 636 jõust. 7.05.2007]
A. Sõidukid jaotatakse kategooriatesse järgmiselt:
1. M kategooria sõidukid on vähemalt neljarattalised reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid:
a) M1 kategooria (sõiduauto) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta;
b) M2 kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass ei ületa 5 t;
c) M3 kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass on üle 5 t.
M2 ja M3 kategooria hõlmab ka trolle.
[RTL 2009, 1, 5 jõust. 10.01.2009]
2. N kategooria sõidukid on vähemalt neljarattalised kaubaveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid:
a) N1 kategooria on sõiduk, mille täismass ei ületa 3,5 t;
b) N2 kategooria on sõiduk, mille täismass on üle 3,5 t, kuid ei ületa 12 t;
c) N3 kategooria on sõiduk, mille täismass on üle 12 t.
Poolhaagise või kesktelghaagise veoks konstrueeritud veduki korral on selle kategooria määramisel arvestatavaks massiks veduki tühimass, millele on liidetud pool- või kesktelghaagise poolt vedukile ülekantavale suurimale staatilisele vertikaalsele koormusele vastav mass ning vajadusel ka veduki enda koorma suurim mass.
3. M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikuautodeks, mida tähistatakse G tähe lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad järgmisi nõudeid:
a) N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil vähemalt üks esi- ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel on sarnast toimet omav mehhanism ning kui ilma haagiseta sõidukid on võimelised ületama 30% tõusu. Lisaks sellele peavad sõidukid rahuldama järgnevast kuuest nõudest vähemalt viit nõuet:
pealesõidunurk on vähemalt 25ē;
eemaldumisnurk on vähemalt 20ē;
teekumeruse ületusnurk on vähemalt 20ē;
vähim esitelje kliirens on 180 mm;
vähim tagatelje kliirens on 180 mm;
vähim kliirens sildadevahelises alas on 200 mm;
b) N1 kategooria sõiduk, mille täismass on üle 2,0 t ja N2, M2 või M3 kategooria sõidukid, mille täismass ei ületa 12,0 t, millel kõik teljed on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on võimalik välja lülitada, või kui sõidukid täidavad järgnevat kolme nõuet:
vähemalt üks esi- ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on võimalik välja lülitada;
vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel on sarnast toimet omav mehhanism;
ilma haagiseta sõidukid on võimelised ületama 25% tõusu;
Siit saab teada, millel pmst saab olla e-sertifitseerimata raud.
Kood 603. Esikaitsesüsteem
Nõuded: 1) M1 ja N1 kategooria sõidukitele on lubatud paigaldada ainult direktiivi 2005/66/EÜ nõuetele vastavaid ja e-sertifitseeritud täiendavaid esikaitsesüsteeme;
2) Erandina on lubatud paigaldada direktiivi 2005/66/EÜ nõuetele mittevastavaid ja e-sertifitseerimata esikaitsesüsteeme:
a) enne 1. jaanuari 2002. a liiklusregistrisse kantud M1 ja N1 kategooria sõidukitele;
b) kuni 24. maini 2007. a liiklusregistrisse kantavatele M1 ja N1 kategooria maastikuautodele (M1Gja N1G).
c) üle 3500 kg täismassiga M1 kategooria sõidukitele.
[RTL 2007, 37, 636 jõust. 7.05.2007]
Kontrollimine: 1) TÜ vaatlusega;
2) TK ja TJV katsetustel vastavalt direktiivi 2005/66/EÜ (paranduste direktiiv 2006/96/EÜ) metoodikale.
[RTL 2007, 37, 636 jõust. 7.05.2007]
A. Sõidukid jaotatakse kategooriatesse järgmiselt:
1. M kategooria sõidukid on vähemalt neljarattalised reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid:
a) M1 kategooria (sõiduauto) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta;
b) M2 kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass ei ületa 5 t;
c) M3 kategooria (buss) on sõiduk, millel lisaks juhiistmele on rohkem kui kaheksa istekohta ja mille täismass on üle 5 t.
M2 ja M3 kategooria hõlmab ka trolle.
[RTL 2009, 1, 5 jõust. 10.01.2009]
2. N kategooria sõidukid on vähemalt neljarattalised kaubaveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid:
a) N1 kategooria on sõiduk, mille täismass ei ületa 3,5 t;
b) N2 kategooria on sõiduk, mille täismass on üle 3,5 t, kuid ei ületa 12 t;
c) N3 kategooria on sõiduk, mille täismass on üle 12 t.
Poolhaagise või kesktelghaagise veoks konstrueeritud veduki korral on selle kategooria määramisel arvestatavaks massiks veduki tühimass, millele on liidetud pool- või kesktelghaagise poolt vedukile ülekantavale suurimale staatilisele vertikaalsele koormusele vastav mass ning vajadusel ka veduki enda koorma suurim mass.
3. M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikuautodeks, mida tähistatakse G tähe lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad järgmisi nõudeid:
a) N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil vähemalt üks esi- ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel on sarnast toimet omav mehhanism ning kui ilma haagiseta sõidukid on võimelised ületama 30% tõusu. Lisaks sellele peavad sõidukid rahuldama järgnevast kuuest nõudest vähemalt viit nõuet:
pealesõidunurk on vähemalt 25ē;
eemaldumisnurk on vähemalt 20ē;
teekumeruse ületusnurk on vähemalt 20ē;
vähim esitelje kliirens on 180 mm;
vähim tagatelje kliirens on 180 mm;
vähim kliirens sildadevahelises alas on 200 mm;
b) N1 kategooria sõiduk, mille täismass on üle 2,0 t ja N2, M2 või M3 kategooria sõidukid, mille täismass ei ületa 12,0 t, millel kõik teljed on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on võimalik välja lülitada, või kui sõidukid täidavad järgnevat kolme nõuet:
vähemalt üks esi- ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on võimalik välja lülitada;
vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel on sarnast toimet omav mehhanism;
ilma haagiseta sõidukid on võimelised ületama 25% tõusu;
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
-
Andrus Michelis
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Siin ALu keevitajaid küllalt. Lase alulehest teha originaalile võimalikult sarnane stange. Värvi kere värvi, või mingi muu tooniga, et oleks "tehaselaientitega" sarnane. Ja ükski koer ei haugu, kui just ise kiitlema ei hakka. Praktikas proovitud, töötab.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
sinu poolt välja toodu käib esikaitsesüsteemi kohta mis aga on
küsimus selles, kas need nt esistanged http://www.pick-up.ee/91est.html ja tagastanged http://www.pick-up.ee/99est.html on e-sertifitseeritud või mitte ja kas neid peabki sertifitseerima, igatahes "kaitseraua" alusel otsides ei anna nõuetes viidet mingile uuemale asjale, vastav e-reegel pärineb 1980. a. kui uskuda tsiteeritud dokumenti[/quote]
st et stange asendamisest siin juttu pole104) esikaitsesüsteem on eraldiseisev konstruktsioon või konstruktsioonid, nagu Ģkängururauadģ või täiendav kaitseraud, mis on ette nähtud originaalvarustusse kuuluvast kaitserauast üles- ja/või allapoole jääva sõiduki välispinna kaitseks kahjustuste eest mingi objektiga kokkupõrke korral.
küsimus selles, kas need nt esistanged http://www.pick-up.ee/91est.html ja tagastanged http://www.pick-up.ee/99est.html on e-sertifitseeritud või mitte ja kas neid peabki sertifitseerima, igatahes "kaitseraua" alusel otsides ei anna nõuetes viidet mingile uuemale asjale, vastav e-reegel pärineb 1980. a. kui uskuda tsiteeritud dokumenti[/quote]
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
mul ju veel panga masin, vaja kasko kaudu siis asendada tagastange, aga mõistlikum tundub seda mõtetust külge mitte pannaAndrus Michelis kirjutas:... Lase alulehest teha originaalile võimalikult sarnane stange. Värvi kere värvi, või mingi muu tooniga, et oleks "tehaselaientitega" sarnane. Ja ükski koer ei haugu, kui just ise kiitlema ei hakka. Praktikas proovitud, töötab.
-
Andrus Michelis
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Selle tagastange võid sinna või karprauast teha, ei usu, et keegi kobisema tuleb. Ja kui on plaanis auto ka peale liisimist omale jätta, siis kasko poolt ette nähtud vahendid kuluta millegile mõistlikumale. Nii kaua, kui sa seda autot pankuritele tagasi ei taha anda, ei huvita neid kah eriti, mis sa sinna külge keevitanud oled.
Päris pioneeri usinusega igatsugu norme täites ilmselt ei õnnestu sul seda autot metsakindlamaks teha.
Päris pioneeri usinusega igatsugu norme täites ilmselt ei õnnestu sul seda autot metsakindlamaks teha.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja Tango ehk siis Peep läbis minu teada kadalipu, et Land Cruiser 120 ette ja taha metallist stanged saaks ning samal ajal ka asjadele eurosertifikaadid. Saada talle PS, vahest on nõus sinuga oma kogemusi jagama. Võib olla on mõistlikum endale korralik asi tellida, paberid korda ajada ning sellega ka teistele samasuguste autode kasutajatele suur teene teha.
Päikest,
Madis
Päikest,
Madis
Panin oma vanale vitarale niva stanged,jube tugevad ja samas kerged võrreldes sama tugeva metall monstrumiga ja ülevaatusel ka keegi ei kobise.
Olen päris koledaid põmakaid teinud nii esi kui taga otsaga ja kõik väga ok,Muidugi asi peab ikka kindlalt korralikus raamis kinni olema ,mitte mingite plekk jublakatega kere küljes.Kui kitsaks jäävad,siis hangi 3tk,siis saad üksiti ka nurgad alust kokku keevitada lasta.
Olen päris koledaid põmakaid teinud nii esi kui taga otsaga ja kõik väga ok,Muidugi asi peab ikka kindlalt korralikus raamis kinni olema ,mitte mingite plekk jublakatega kere küljes.Kui kitsaks jäävad,siis hangi 3tk,siis saad üksiti ka nurgad alust kokku keevitada lasta.
Minu arvamus asjast selline,et kogu asi õnnes kinni ehk siis kas hakatakse nokkima või mitte.Mõnes aastad tagasi saadeti meie kaasvõitlejate autod kordusülevaatusele,sest...Aga täna näen selliseid autoseid linnas igapäevaselt liiklemas.(Justkui kontrollitaks seda,mida hommikusel rivisusel ette loeti)Samas Soomes võimalik näiteks Samurai dokumentidesse saada 31"rehv,aga proovige te seda meil teha.Nõutakse tootjapoolset nõusolekut-nagu raketiteadus.
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Elu on ilus
5177232
Mul on selline Länkaril juba tükkaega ees,vaata Pick-up.eehonkomees kirjutas:Kas siis keegi pole selle plastikusita legaalse asendamisega tegelnud?:bang:
Aga kui keegi siinsetest meistrimeestest võib valmistada originaalisarnase tagumise jõustange D-Maxile, andke teada!
http://www.olympiccar.com
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666