Patrulli kohta küsimused

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jureivukas
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Juun 12, 2005 10:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Minu Patrull on 88a .....

Postitus Postitas jureivukas »

Saan täiesti aru, aga ikkagi ei suuda veel enda jaoks otsustada kas võtta 96a või 90a? vaatasin et suurt vahet nagu ei ole.

kas keegi tunneb see sõiduk?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Vahet tõesti pole, kui siis ehk:

*roolisamba üles-alla liigutamine
*konditsioneer
*diff-lock taga
*el aknad
*rooste

Üldiselt, kui esisild lekib õli munakutest. Siis on masin 200K+ kilomeetreid sõitnud. See 145K tundub kuidagi ulme, tasuks ehk kontrollida. Samas ära vaata läbisõitu ja aastaarvu, sellise auto puhul vaata ajalugu, omanikke ja hooldust, kui tahad probleemivabalt liikuda.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jureivukas
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Juun 12, 2005 10:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

sellise auto puhul vaata ajalugu, omanikke ja hooldust, kui

Postitus Postitas jureivukas »

Suured tänud vastuse eest. Kas naine saab selle autoga hakkama? on kellegil selline kogemus?
Kas 2.8 TD selle suure auto jaoks tõesti piisab?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

2.8TD on siuke poole munaga variant ja naine sõidab Patroliga ringi küll 8)
+372 5028488
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

olen näinud nais rekkajuhti ka :D
Oleneb naisest muidugi ju!
üx naine siiamaani pole nõus sõitma patroliga(2aastat olnud patrol) teine tahtis ise sõita! :lol:
56157755
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

kala kirjutas: üx naine siiamaani pole nõus sõitma patroliga(2aastat olnud patrol) teine tahtis ise sõita! :lol:
saa nüüd sinust aru, mitut naist sa siis lõppudelõpuks pead :D
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui hästi hooldatud, siis kestab kaua.
Mootori eluiga julgelt 500K km ilma remota 2.8TD puhul, 4.2D puhul 1mil km +.
Veermik 150-200K ilma remota.
Rooste on ainuke vaenlane.
Viimati muutis jr, E Apr 24, 2006 9:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

casca kirjutas:
kala kirjutas: üx naine siiamaani pole nõus sõitma patroliga(2aastat olnud patrol) teine tahtis ise sõita! :lol:
saa nüüd sinust aru, mitut naist sa siis lõppudelõpuks pead :D
ühte pean,teine oskab ise ennast üleval pidada :lol:
sry OT pärast!
56157755
hummel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
Asukoht: Tallinn / Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas hummel »

Terekest.
Siis selline imelik küsimus, et mis pööretel vahetate tavaliselt Patrolil käike või mis kmh pealt? Endal siis pikk Y60 2.8TD 1991.

Manuaal annab ka mingid soovitavad käiguvahetuse kohad ette, kuid need tunduvad kuidagi karmivõitu. 1., 2. käik on lühikesed, 3. pikk ja 4. jälle lühike. Manuaal pole käepärast, kuid minu mäletamist mööda pakkus see raamatuke vist mingi 65 kmh pealt 4. käiku ja 75 pealt 5. käiku. Kui kord proovisin, siis vedas 3. peal pöörded igatahes rahulikult turboni (2500+) välja ja tundus, et kui autol oleks tiivad ja ventika asemel propeller, oleks ta lennukiks ka muteerunud :shock: :D .

1400...2000 p vahepeal tiksub mootor kõrva järgi meeldivalt rahulikult. Samas, kui liiga madalate pööretega sõita, peaks see mootori ressurssi asjata kulutama :roll: . Eks auto ole juba 250 000 sõitnud ja mootor veits hõredam ka, kuid ootaks ikkagi asjatundjate arvamisi.


PS. Naised ja patrol.
Naistel pidama anatoomiliselt ruumitaju kehvem olema. Seega probleemiks on pigem masina gabariidid. Aga liigub jällegi rahulikult ja ei ole äkiline. Armatuuri lülitite ja värkide süsteem on ilmselt üks lihtsamaid. Maasturi salongist veel hea vaade ja parem liiklust jälgida. :wink:
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Mina oma vanal Patrolil vahetasin ca 2000rpm pealt järgmisele käigule. Vahel Tallinna fooride taga sai ka 4000rpm lastud, aga kuna turbot pole, siis suurt vahet tõmbes polnud...

Sul see punane Patrol, mis mulle (must LandCruiser, lisatuled katusel) peaaegu igal hommikul vastu sõidab enne sõjaväeosa?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Usu vahemikke, mis manualis kirjas. Suure väändega mootor lõhub käigukasti madala pöördega, kuna õlitus jääb lahjaks ja seega on vaja pööret üleval hoida. Sedasi need undavad 5'dad käigud tekivadki :)

5 käik ikka ja ainult 75kmh+ pealt.
+372 5028488
hummel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
Asukoht: Tallinn / Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas hummel »

Tänud vastuste eest.
Ise olen pidanud tegelikult normaalseks vahetada käiku samuti 2000 p kandis. 3. käiguga ja 65 kmh on aga vist isegi mingi 3000+ p. Kiirendada Tallinnas niiviisi muidugi võib, aga pidevat 3000 -ga ringi võristada oleks justkui imelik. Ise kipun linnavahel uhama tavaliselt 4. käiguga 55-60 kmh :P :oops: - siis osuti just napilt 2000 ligi.

Mul see maasikapunane patrol jah. See punane peaks olema ainulaadne - 2 tk olen Eestis näinud: üks oli vanem 160 (nägin Veskimetsas), teine halli alaosaga Y60 on Lasnamäel Katleris (seda tahtsin esmalt ise osta, kuid... :? ). Auto erk toon käib natuke närvidele + naiselik ning kõik teavad-näevad alati, kus liigun :lol: :x
Tõsi, kui saan suvel aega ja leian sobivad võimalused, on plaanis korralikum keretöö ja RAL 1001, alumisest randist allapoole aga RAL 7021.
Tavaliselt sõidame töökaaslasega siis hommikul väeossa ja mõtleme, et tea, kas seekord ka mööda läheb. Mõni aeg tagasi avastasime, et omanik on ilmselt marki vahetanud. :)
Viimati muutis hummel, E Mai 08, 2006 8:09 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

hummel kirjutas: Tavaliselt sõidame töökaaslasega siis hommikul väeossa ja mõtleme, et tea, kas seekord ka mööda läheb. Mõni aeg tagasi avastasime, et omanik on ilmselt marki vahetanud. :)
Enne oli jah see pruun Patrol, a see jäi lahjaks :twisted:
Nüüd siis jälle teada, kellele käppa visata :P
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: sellise auto puhul vaata ajalugu, omanikke ja hooldust,

Postitus Postitas isakene »

jureivukas kirjutas: Kas naine saab selle autoga hakkama? on kellegil selline kogemus?
Heh... :D minu naine ütleb, et kõik autod, mis on alla suure Patroli, on jalgrattad ja ei kõlba üleüldse sõita... ise on sihuke napp pool tsentnerit nääps... :lol:
Kasutaja avatar
jureivukas
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Juun 12, 2005 10:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jureivukas »

Leidsin netis selline maastur ls 475000.
Kas on see suur läbisõit sellele autole või annab veel sama palju?

http://www.auto24.ee/clients/fakto/used ... 43319284l6
ikka ei ole veel maasturi omanik, kuid...
Vasta

Mine “Nissan / Renault”