Patrulli kohta küsimused
Moderaatorid: jr, Moderators
- jureivukas
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Juun 12, 2005 10:44 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minu Patrull on 88a .....
Saan täiesti aru, aga ikkagi ei suuda veel enda jaoks otsustada kas võtta 96a või 90a? vaatasin et suurt vahet nagu ei ole.
kas keegi tunneb see sõiduk?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
kas keegi tunneb see sõiduk?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Vahet tõesti pole, kui siis ehk:
*roolisamba üles-alla liigutamine
*konditsioneer
*diff-lock taga
*el aknad
*rooste
Üldiselt, kui esisild lekib õli munakutest. Siis on masin 200K+ kilomeetreid sõitnud. See 145K tundub kuidagi ulme, tasuks ehk kontrollida. Samas ära vaata läbisõitu ja aastaarvu, sellise auto puhul vaata ajalugu, omanikke ja hooldust, kui tahad probleemivabalt liikuda.
*roolisamba üles-alla liigutamine
*konditsioneer
*diff-lock taga
*el aknad
*rooste
Üldiselt, kui esisild lekib õli munakutest. Siis on masin 200K+ kilomeetreid sõitnud. See 145K tundub kuidagi ulme, tasuks ehk kontrollida. Samas ära vaata läbisõitu ja aastaarvu, sellise auto puhul vaata ajalugu, omanikke ja hooldust, kui tahad probleemivabalt liikuda.
+372 5028488
- jureivukas
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Juun 12, 2005 10:44 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
sellise auto puhul vaata ajalugu, omanikke ja hooldust, kui
Suured tänud vastuse eest. Kas naine saab selle autoga hakkama? on kellegil selline kogemus?
Kas 2.8 TD selle suure auto jaoks tõesti piisab?
Kas 2.8 TD selle suure auto jaoks tõesti piisab?
Kui hästi hooldatud, siis kestab kaua.
Mootori eluiga julgelt 500K km ilma remota 2.8TD puhul, 4.2D puhul 1mil km +.
Veermik 150-200K ilma remota.
Rooste on ainuke vaenlane.
Mootori eluiga julgelt 500K km ilma remota 2.8TD puhul, 4.2D puhul 1mil km +.
Veermik 150-200K ilma remota.
Rooste on ainuke vaenlane.
Viimati muutis jr, E Apr 24, 2006 9:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 42
- Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
- Asukoht: Tallinn / Tapa
- Kontakt:
Terekest.
Siis selline imelik küsimus, et mis pööretel vahetate tavaliselt Patrolil käike või mis kmh pealt? Endal siis pikk Y60 2.8TD 1991.
Manuaal annab ka mingid soovitavad käiguvahetuse kohad ette, kuid need tunduvad kuidagi karmivõitu. 1., 2. käik on lühikesed, 3. pikk ja 4. jälle lühike. Manuaal pole käepärast, kuid minu mäletamist mööda pakkus see raamatuke vist mingi 65 kmh pealt 4. käiku ja 75 pealt 5. käiku. Kui kord proovisin, siis vedas 3. peal pöörded igatahes rahulikult turboni (2500+) välja ja tundus, et kui autol oleks tiivad ja ventika asemel propeller, oleks ta lennukiks ka muteerunud
.
1400...2000 p vahepeal tiksub mootor kõrva järgi meeldivalt rahulikult. Samas, kui liiga madalate pööretega sõita, peaks see mootori ressurssi asjata kulutama
. Eks auto ole juba 250 000 sõitnud ja mootor veits hõredam ka, kuid ootaks ikkagi asjatundjate arvamisi.
PS. Naised ja patrol.
Naistel pidama anatoomiliselt ruumitaju kehvem olema. Seega probleemiks on pigem masina gabariidid. Aga liigub jällegi rahulikult ja ei ole äkiline. Armatuuri lülitite ja värkide süsteem on ilmselt üks lihtsamaid. Maasturi salongist veel hea vaade ja parem liiklust jälgida.
Siis selline imelik küsimus, et mis pööretel vahetate tavaliselt Patrolil käike või mis kmh pealt? Endal siis pikk Y60 2.8TD 1991.
Manuaal annab ka mingid soovitavad käiguvahetuse kohad ette, kuid need tunduvad kuidagi karmivõitu. 1., 2. käik on lühikesed, 3. pikk ja 4. jälle lühike. Manuaal pole käepärast, kuid minu mäletamist mööda pakkus see raamatuke vist mingi 65 kmh pealt 4. käiku ja 75 pealt 5. käiku. Kui kord proovisin, siis vedas 3. peal pöörded igatahes rahulikult turboni (2500+) välja ja tundus, et kui autol oleks tiivad ja ventika asemel propeller, oleks ta lennukiks ka muteerunud


1400...2000 p vahepeal tiksub mootor kõrva järgi meeldivalt rahulikult. Samas, kui liiga madalate pööretega sõita, peaks see mootori ressurssi asjata kulutama

PS. Naised ja patrol.
Naistel pidama anatoomiliselt ruumitaju kehvem olema. Seega probleemiks on pigem masina gabariidid. Aga liigub jällegi rahulikult ja ei ole äkiline. Armatuuri lülitite ja värkide süsteem on ilmselt üks lihtsamaid. Maasturi salongist veel hea vaade ja parem liiklust jälgida.

Mina oma vanal Patrolil vahetasin ca 2000rpm pealt järgmisele käigule. Vahel Tallinna fooride taga sai ka 4000rpm lastud, aga kuna turbot pole, siis suurt vahet tõmbes polnud...
Sul see punane Patrol, mis mulle (must LandCruiser, lisatuled katusel) peaaegu igal hommikul vastu sõidab enne sõjaväeosa?
Sul see punane Patrol, mis mulle (must LandCruiser, lisatuled katusel) peaaegu igal hommikul vastu sõidab enne sõjaväeosa?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 42
- Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
- Asukoht: Tallinn / Tapa
- Kontakt:
Tänud vastuste eest.
Ise olen pidanud tegelikult normaalseks vahetada käiku samuti 2000 p kandis. 3. käiguga ja 65 kmh on aga vist isegi mingi 3000+ p. Kiirendada Tallinnas niiviisi muidugi võib, aga pidevat 3000 -ga ringi võristada oleks justkui imelik. Ise kipun linnavahel uhama tavaliselt 4. käiguga 55-60 kmh
- siis osuti just napilt 2000 ligi.
Mul see maasikapunane patrol jah. See punane peaks olema ainulaadne - 2 tk olen Eestis näinud: üks oli vanem 160 (nägin Veskimetsas), teine halli alaosaga Y60 on Lasnamäel Katleris (seda tahtsin esmalt ise osta, kuid...
). Auto erk toon käib natuke närvidele + naiselik ning kõik teavad-näevad alati, kus liigun
Tõsi, kui saan suvel aega ja leian sobivad võimalused, on plaanis korralikum keretöö ja RAL 1001, alumisest randist allapoole aga RAL 7021.
Tavaliselt sõidame töökaaslasega siis hommikul väeossa ja mõtleme, et tea, kas seekord ka mööda läheb. Mõni aeg tagasi avastasime, et omanik on ilmselt marki vahetanud.
Ise olen pidanud tegelikult normaalseks vahetada käiku samuti 2000 p kandis. 3. käiguga ja 65 kmh on aga vist isegi mingi 3000+ p. Kiirendada Tallinnas niiviisi muidugi võib, aga pidevat 3000 -ga ringi võristada oleks justkui imelik. Ise kipun linnavahel uhama tavaliselt 4. käiguga 55-60 kmh


Mul see maasikapunane patrol jah. See punane peaks olema ainulaadne - 2 tk olen Eestis näinud: üks oli vanem 160 (nägin Veskimetsas), teine halli alaosaga Y60 on Lasnamäel Katleris (seda tahtsin esmalt ise osta, kuid...



Tõsi, kui saan suvel aega ja leian sobivad võimalused, on plaanis korralikum keretöö ja RAL 1001, alumisest randist allapoole aga RAL 7021.
Tavaliselt sõidame töökaaslasega siis hommikul väeossa ja mõtleme, et tea, kas seekord ka mööda läheb. Mõni aeg tagasi avastasime, et omanik on ilmselt marki vahetanud.

Viimati muutis hummel, E Mai 08, 2006 8:09 am, muudetud 1 kord kokku.
Enne oli jah see pruun Patrol, a see jäi lahjakshummel kirjutas: Tavaliselt sõidame töökaaslasega siis hommikul väeossa ja mõtleme, et tea, kas seekord ka mööda läheb. Mõni aeg tagasi avastasime, et omanik on ilmselt marki vahetanud.

Nüüd siis jälle teada, kellele käppa visata

Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: sellise auto puhul vaata ajalugu, omanikke ja hooldust,
Heh...jureivukas kirjutas: Kas naine saab selle autoga hakkama? on kellegil selline kogemus?


- jureivukas
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Juun 12, 2005 10:44 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Leidsin netis selline maastur ls 475000.
Kas on see suur läbisõit sellele autole või annab veel sama palju?
http://www.auto24.ee/clients/fakto/used ... 43319284l6
Kas on see suur läbisõit sellele autole või annab veel sama palju?
http://www.auto24.ee/clients/fakto/used ... 43319284l6
ikka ei ole veel maasturi omanik, kuid...