
Hammerite´ga auto ülevärvimine..?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Päevselge, et see krdi reklaamidega üleshuibitud hammerite jääb mängust välja.... Alles jäävad panssarivärv, miranol ja mingi kahekomponentne katusevärv..... Nägin ühte maasturit, mis oli just panssariga maastiku mustergi veel pääle tõmmatud ja härra oli selle kõike vedanud rahulikult rulliga. Mind hämmastas tulemus, pind ääretult tasane ja ei mingit apelsini. Siis midagi sellist:


- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Välja näeb väga porno - Üks Land Rover sit**i nõnda ära!M.A.R.E.K kirjutas:lase terve auto kivikaitsmega ülesuht tugev ja hea näeb välja ka ju

http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image7.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Olen aastal 2003 värvinud Päälinnas Suitsu tänaval aeda selle hammerite'ga. Pintseldanud ca 80l seda värvi metallaia karkassile ja 3 kihti veel. Idee oli tolajal selline, et aed peaks elevandi kinni, puuosa võib ka ära mädaneda, kuid karkass peab püsti jääma. Idee oli hea, aga millegi pärast roosteuss juba kallal. Slaki peal ei taha ka mitte nagu püsida.
Auto värviga kogemusi ka natuke.
Sadolin tundub olema suht saast.
Mingi suvaline sigulli värv, mille Latoog'ist ostsin on tükkmaad parem ja poole odavam veel kui sadolin. On elastne, kuid oksakriimule suht vastupidav.
Auto värviga kogemusi ka natuke.
Sadolin tundub olema suht saast.
Mingi suvaline sigulli värv, mille Latoog'ist ostsin on tükkmaad parem ja poole odavam veel kui sadolin. On elastne, kuid oksakriimule suht vastupidav.
Kõnetraat 51922951
Terasuste värvimisel kasutame kahekomponendilist märgvärvi (sobivust autokerele ei oska kommenteerida), eelis pulbervärvi ees just värviparanduste võimalikkus, samas korrosiooniklasse saavutab vastavalt värvipaksusele ja tugevus sarnane pulbervärvile. Erinevaid toone saab vastavalt vajadusele, RAL toonidega pole probleeme NCS toonidega mingid miinimumkogused (vähemalt vanasti oli nii).
Kui huvi võin täpsustada tootja ja edasimüüja.
Kui huvi võin täpsustada tootja ja edasimüüja.
Inimesel, kes teab kuidas, on alati töö. Inimene, kes teab miks, on alati tema ülemus.
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Eelpool oli juba juttu, aga kordan esindajalt saadud infot: Hammerite on selline värv, mis ei ole elastne ja autoplekkide värvimiseks seetõttu ei sobi.
Teine iseärasus, värske Hammerite värvikiht on väga õrn ja seda tuleb piltlikult siidikinnastega käsitleda. Lõplik värvi kõvenemine toimub nädalate ja kuudega.
Enda kogemused Hammerite vastupidavusega kõiguvad seinast seina:
Üks kogemus on Hammerite-ga aiakiige värvimisega, kus värv kuidagi ära ei tahtnud kuivada. Lõpuks läks mitu nädalat, enne, kui ligi sai minna. Esindus tuvastas praagi (mingi kõvenduskomponendi vähesuse). Samas see praakvärv on kiige peal püsinud kenasti juba vähemalt 5 aastat.
Teine kord jällegi värvisin suure kohvimasina põhja, puhastasin väga hoolikalt pinna haljaks ja sellest hoolimata suutis raisk ikkagi aastaga uuesti värvi alt rooste minna.
Kolmas, eelmisega risti vastupidine kogemus - auto kärukonksu raam oli rämedalt roostes, lükkasin lahtise roostepuru traatharjaga maha, võõpasin robustselt musta Hammeritega üle ning kestab juba kolmandat aastat.
Sama värviga värvitud vintsialus kestab ka kenasti. Karpraud, relaka otsas oleva harjaga enam-vähem haljaks tehtud ja Hammerite krunt all.
Ehk siis ilmselt sõltub värvimise edukus konkreetsest partiist ja ka pinna ettevalmistusest. Mul on ka selline mulje jäänud, et mida rohkem vaeva Sa aluspinna ettevalmistusega näed, seda kehvemini see värv peale jääb.
Teine iseärasus, värske Hammerite värvikiht on väga õrn ja seda tuleb piltlikult siidikinnastega käsitleda. Lõplik värvi kõvenemine toimub nädalate ja kuudega.
Enda kogemused Hammerite vastupidavusega kõiguvad seinast seina:
Üks kogemus on Hammerite-ga aiakiige värvimisega, kus värv kuidagi ära ei tahtnud kuivada. Lõpuks läks mitu nädalat, enne, kui ligi sai minna. Esindus tuvastas praagi (mingi kõvenduskomponendi vähesuse). Samas see praakvärv on kiige peal püsinud kenasti juba vähemalt 5 aastat.
Teine kord jällegi värvisin suure kohvimasina põhja, puhastasin väga hoolikalt pinna haljaks ja sellest hoolimata suutis raisk ikkagi aastaga uuesti värvi alt rooste minna.
Kolmas, eelmisega risti vastupidine kogemus - auto kärukonksu raam oli rämedalt roostes, lükkasin lahtise roostepuru traatharjaga maha, võõpasin robustselt musta Hammeritega üle ning kestab juba kolmandat aastat.
Sama värviga värvitud vintsialus kestab ka kenasti. Karpraud, relaka otsas oleva harjaga enam-vähem haljaks tehtud ja Hammerite krunt all.
Ehk siis ilmselt sõltub värvimise edukus konkreetsest partiist ja ka pinna ettevalmistusest. Mul on ka selline mulje jäänud, et mida rohkem vaeva Sa aluspinna ettevalmistusega näed, seda kehvemini see värv peale jääb.

RAL9006 ja RAL9007 üks heledam ja teine tumedamBullrider kirjutas:Leidsin mingi liiklusmärkide värvi - Kruunu. Alumiini, ehk hõbedane, musta pigmenti lisades saab midaiganes tumedust..... Tegin järelhaagise prooviks üle, näis, kuivab tõbrik juuube kaua.
On sul sel terasuste värvil ka hõbedast põhja?
http://www.veebiinfo.ee/v2/page.php?pag ... =arcocolor
Inimesel, kes teab kuidas, on alati töö. Inimene, kes teab miks, on alati tema ülemus.
Tänud kõigile, kes infot jagasid... Hammerite tõepoolest terve auto värvimiseks ei kõlba, nagu nüüd ka selgus. Põrkerauad, mis prooviks tegin..sealt maalriteibiga koos mingi kihike värvist päris hõlpsasti eraldub...
Vedasin aga autoplekid Kruunuga(katuste ja liiklusmärkide värv) üle, hõbedale veits pigmente sisse, rull kätte ja läks andmiseks. Tõttöelda rulliga jebimine on 3-4X aeganõudvam kui püstoliga tehes - aga vigade ja kraapimiste parandamine saab olema kiire ja lihtne, see on kindel.

Vedasin aga autoplekid Kruunuga(katuste ja liiklusmärkide värv) üle, hõbedale veits pigmente sisse, rull kätte ja läks andmiseks. Tõttöelda rulliga jebimine on 3-4X aeganõudvam kui püstoliga tehes - aga vigade ja kraapimiste parandamine saab olema kiire ja lihtne, see on kindel.

Kruunu hind vist poes kuskil 20 ringis liiter, päris täpselt ei tea. Võtsin tuttavalt, tegi 10 liitrilt. RTV müüb ametlikult, see on kruunu tm300, hõbe. Tootja Teknos. Tooni tempisin ise, toonidesegajatelt saadud pudelipõhjajääkidest. Neid saab ju lahkesti igalt pool kui tühjakskallatud pigmendipudelid niikuinii prügikasti lennutatkse. Lisasin hõbedale vähe musta ja violetti. Pind on poolmatt. Lihtsam seetõttu, et puuga mahasõidetud külg või uks sirgeks tagasi ja sama teed lakirulliga vigastatud kohtadele värv pääle. Üleminekukohti ei jää, proovisin.