Kuivad hülsid.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Kuivad hülsid.
Kas keegi omab infot kuidas kuiva õhukest hülssi vahetatakse.Pajero omasid olen välja ja sisse pressinud ,pärast tuleb kolvi järgi puurida.Aga nüüd mida vaja vahetada on juba mõõdus.Ja nad on pagana õhukesed.Kas ploki ja hülsi vahele pannakse mingit määret?Tegu Isuzu natuke suurema mootoriga.
Viimati muutis Uko, P Veebr 20, 2011 7:59 am, muudetud 1 kord kokku.
olge marurahulikud!
-
Krooniline
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Igal valmistajal on oma meetod aga üks näide:
1. plokk puuritakse hülsile sobivaks , sobiliku mõõdu leiad instruktsioonist
2. uus hülss pannakse -18c külmikusse vähemalt 12 tunniks
3. plokis olev hülsi auk määritakse Locktight xxx kokku
4. külm hülss topitakse plokki ja lastakse rahulikult soojeneda
5. uus hülisauk hoonitakse sobivasse mõõtu (standard kolvidele)
6. ploki tasapind lihvitakse
Ühe teise valmistaja info järgi tuleks hülss toppida vedelasse lämmastikku ja liimi pole vaja kuna auk puuritakse natuke väikesem...
Minu soovitus, sealt kus sa need uued torud said küsi ka paigaldusjuhend kaasa
1. plokk puuritakse hülsile sobivaks , sobiliku mõõdu leiad instruktsioonist
2. uus hülss pannakse -18c külmikusse vähemalt 12 tunniks
3. plokis olev hülsi auk määritakse Locktight xxx kokku
4. külm hülss topitakse plokki ja lastakse rahulikult soojeneda
5. uus hülisauk hoonitakse sobivasse mõõtu (standard kolvidele)
6. ploki tasapind lihvitakse
Ühe teise valmistaja info järgi tuleks hülss toppida vedelasse lämmastikku ja liimi pole vaja kuna auk puuritakse natuke väikesem...
Minu soovitus, sealt kus sa need uued torud said küsi ka paigaldusjuhend kaasa
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Mina teeks nii, et kõigepealt plokk sooja näiteks pliidi peale seni kui õli suitsema hakkab ja siis ava üle mõõta.
Järgmiseks hülss näiteks sügavkülma ja siis mõõta hülss üle.
Kui mõõdud klapivad, siis kukub hülss ise plokki ja ongi valmis.
Kui aga hülss - 18 jahutatuna ei mahu, siis näiteks tulekustutiga veel jahutada ja kui ikka ei mahu, siis istu vähendada.
Järgmiseks hülss näiteks sügavkülma ja siis mõõta hülss üle.
Kui mõõdud klapivad, siis kukub hülss ise plokki ja ongi valmis.
Kui aga hülss - 18 jahutatuna ei mahu, siis näiteks tulekustutiga veel jahutada ja kui ikka ei mahu, siis istu vähendada.
Kõigepealt tee omale selgeks,mis on märjad ja mis on kuivad hülsid.Ise ajad oma teadmatusega teised valele teele.Need,mis on vahetatavad ja kraega on tavalised vahetatavad märjad hülsid.Seal pole mingit jahutamist ega liimi vaja.Hülsid on kummitihenditega ja mõnel on all ka vasktihend.Lihtsalt loobid sisse.Lihtne.Uko kirjutas:Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ibra - loll iba jätta !!ibra kirjutas:Kõigepealt tee omale selgeks,mis on märjad ja mis on kuivad hülsid.Ise ajad oma teadmatusega teised valele teele.Need,mis on vahetatavad ja kraega on tavalised vahetatavad märjad hülsid.Seal pole mingit jahutamist ega liimi vaja.Hülsid on kummitihenditega ja mõnel on all ka vasktihend.Lihtsalt loobid sisse.Lihtne.Uko kirjutas:Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
See on su meelest keefir vä ?

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
See on hea et sa oled toreda õppevahendi teinud.Jah see on kuiv hülss ja selle hülssimine on teistmoodi.MahviaDeTyrk kirjutas:Ibra - loll iba jätta !!ibra kirjutas:Kõigepealt tee omale selgeks,mis on märjad ja mis on kuivad hülsid.Ise ajad oma teadmatusega teised valele teele.Need,mis on vahetatavad ja kraega on tavalised vahetatavad märjad hülsid.Seal pole mingit jahutamist ega liimi vaja.Hülsid on kummitihenditega ja mõnel on all ka vasktihend.Lihtsalt loobid sisse.Lihtne.Uko kirjutas:Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
See on su meelest keefir vä ?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Ei ole saladus, Jcb 200lc.Sisuliselt statsinaar mootor.Isuzu 6bg1t.
Ega poleksi midagi häda ,kuid enne mind on keegi suutnud mootori kinni lasta.Kaks hülssi rikutud.Sai mõned aastad tagasi rõngad vahetatud,räme surve oli karteris.Natuke läks paremaks kuid asi on vilets ikka.Külmaga käivitus ka väga kehva.
Ega poleksi midagi häda ,kuid enne mind on keegi suutnud mootori kinni lasta.Kaks hülssi rikutud.Sai mõned aastad tagasi rõngad vahetatud,räme surve oli karteris.Natuke läks paremaks kuid asi on vilets ikka.Külmaga käivitus ka väga kehva.
olge marurahulikud!
Re: Kuivad hülsid.
Vahetasime Perkinsil niimoodi ,et vanad tõmbasime tõmmitsaga välja aga tagasi niimodi, et puhuriga soojendasime plokki ööpäeva ja vahetult enne uue sisselöömist lasime lämmastik-tulekustutiga hülsi seest härma ja lõime kiiresti sisse! Millegagi määrida küll ei ole vaja ja puurida kah ei olnud vaja.Tehasepoolt kõik juba mõõdus!Uko kirjutas:Kas keegi omab infot kuidas kuiva õhukest hülssi vahetatakse.Pajero omasid olen välja ja sisse pressinud ,pärast tuleb kolvi järgi puurida.Aga nüüd mida vaja vahetada on juba mõõdus.Ja nad on pagana õhukesed.Kas ploki ja hülsi vahele pannakse mingit määret?Tegu Isuzu natuke suurema mootoriga.