Kuivad hülsid.

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Kuivad hülsid.

Postitus Postitas Uko »

Kas keegi omab infot kuidas kuiva õhukest hülssi vahetatakse.Pajero omasid olen välja ja sisse pressinud ,pärast tuleb kolvi järgi puurida.Aga nüüd mida vaja vahetada on juba mõõdus.Ja nad on pagana õhukesed.Kas ploki ja hülsi vahele pannakse mingit määret?Tegu Isuzu natuke suurema mootoriga.
Viimati muutis Uko, P Veebr 20, 2011 7:59 am, muudetud 1 kord kokku.
olge marurahulikud!
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm

Postitus Postitas Krooniline »

Hülss mõneks ajaks sügavkülma, siis lihtsam sisse pressida :)
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

Igal valmistajal on oma meetod aga üks näide:

1. plokk puuritakse hülsile sobivaks , sobiliku mõõdu leiad instruktsioonist
2. uus hülss pannakse -18c külmikusse vähemalt 12 tunniks
3. plokis olev hülsi auk määritakse Locktight xxx kokku
4. külm hülss topitakse plokki ja lastakse rahulikult soojeneda
5. uus hülisauk hoonitakse sobivasse mõõtu (standard kolvidele)
6. ploki tasapind lihvitakse


Ühe teise valmistaja info järgi tuleks hülss toppida vedelasse lämmastikku ja liimi pole vaja kuna auk puuritakse natuke väikesem...

Minu soovitus, sealt kus sa need uued torud said küsi ka paigaldusjuhend kaasa
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Ma olen näinud mootorit,millel oli hülss mõne päeva pärast alla liikunud.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
olge marurahulikud!
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

no aga milles siis küsimus?
56157755
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Mina teeks nii, et kõigepealt plokk sooja näiteks pliidi peale seni kui õli suitsema hakkab ja siis ava üle mõõta.
Järgmiseks hülss näiteks sügavkülma ja siis mõõta hülss üle.
Kui mõõdud klapivad, siis kukub hülss ise plokki ja ongi valmis.
Kui aga hülss - 18 jahutatuna ei mahu, siis näiteks tulekustutiga veel jahutada ja kui ikka ei mahu, siis istu vähendada.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

AGA müüb ka külmjääd, juhuks kui naine ei luba kolakaid söögi hulka toppida. Igaljuhul jahutamine on mõistlik.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Uko kirjutas:Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
Kõigepealt tee omale selgeks,mis on märjad ja mis on kuivad hülsid.Ise ajad oma teadmatusega teised valele teele.Need,mis on vahetatavad ja kraega on tavalised vahetatavad märjad hülsid.Seal pole mingit jahutamist ega liimi vaja.Hülsid on kummitihenditega ja mõnel on all ka vasktihend.Lihtsalt loobid sisse.Lihtne.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

ibra kirjutas:
Uko kirjutas:Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
Kõigepealt tee omale selgeks,mis on märjad ja mis on kuivad hülsid.Ise ajad oma teadmatusega teised valele teele.Need,mis on vahetatavad ja kraega on tavalised vahetatavad märjad hülsid.Seal pole mingit jahutamist ega liimi vaja.Hülsid on kummitihenditega ja mõnel on all ka vasktihend.Lihtsalt loobid sisse.Lihtne.
Ibra - loll iba jätta !!

See on su meelest keefir vä ?
Pilt
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

MahviaDeTyrk kirjutas:
ibra kirjutas:
Uko kirjutas:Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
Kõigepealt tee omale selgeks,mis on märjad ja mis on kuivad hülsid.Ise ajad oma teadmatusega teised valele teele.Need,mis on vahetatavad ja kraega on tavalised vahetatavad märjad hülsid.Seal pole mingit jahutamist ega liimi vaja.Hülsid on kummitihenditega ja mõnel on all ka vasktihend.Lihtsalt loobid sisse.Lihtne.
Ibra - loll iba jätta !!

See on su meelest keefir vä ?
Pilt
See on hea et sa oled toreda õppevahendi teinud.Jah see on kuiv hülss ja selle hülssimine on teistmoodi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Maffial on selline pilt nagu vaja.Vahepeal on selgunud,et pika poldiga tõmmitsaga ettevaatlikult välja ja täpse punniga pärast tagasi.Aga kes vastasid ,tänud,mõned lihtsustavad võtted,mõtted sai küll.Mootorit ei tahaks pealt maha võtta.Natuke suur ja ehk saab lihtsamini hakkama.
olge marurahulikud!
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Kui saladus ei ole, siis mille pealt mootor on? Turquise?
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Ei ole saladus, Jcb 200lc.Sisuliselt statsinaar mootor.Isuzu 6bg1t.
Ega poleksi midagi häda ,kuid enne mind on keegi suutnud mootori kinni lasta.Kaks hülssi rikutud.Sai mõned aastad tagasi rõngad vahetatud,räme surve oli karteris.Natuke läks paremaks kuid asi on vilets ikka.Külmaga käivitus ka väga kehva.
olge marurahulikud!
rainz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: R Mär 26, 2010 4:57 pm
Asukoht: harjumaa

Re: Kuivad hülsid.

Postitus Postitas rainz »

Uko kirjutas:Kas keegi omab infot kuidas kuiva õhukest hülssi vahetatakse.Pajero omasid olen välja ja sisse pressinud ,pärast tuleb kolvi järgi puurida.Aga nüüd mida vaja vahetada on juba mõõdus.Ja nad on pagana õhukesed.Kas ploki ja hülsi vahele pannakse mingit määret?Tegu Isuzu natuke suurema mootoriga.
Vahetasime Perkinsil niimoodi ,et vanad tõmbasime tõmmitsaga välja aga tagasi niimodi, et puhuriga soojendasime plokki ööpäeva ja vahetult enne uue sisselöömist lasime lämmastik-tulekustutiga hülsi seest härma ja lõime kiiresti sisse! Millegagi määrida küll ei ole vaja ja puurida kah ei olnud vaja.Tehasepoolt kõik juba mõõdus!
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”