Isuzu Trooper 2.6

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
H3NR1
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: T Jaan 11, 2011 8:12 pm

Isuzu Trooper 2.6

Postitus Postitas H3NR1 »

Tere,
Olen 16a Trooperi omanik. Nimelt andis isa mulle Isuzu Trooperi, 2.6 ben, 1990 aasta masina. Olen proovinud nüüd autot müüa kuid muutsin meelt ja otsustasin selle korda teha, ja jätta selle enda esimeseks autoks. Mul oleks vaja nõu, nimelt, auto töötab ja on korras aga ma tean et on vaja vahetada rullikud. Ka mootorist peksab kusagilt sooja õhku välja kolektori juurest. On ka selline probleem et mootori jahutus vedelik kaob kuidagi ära, võtan radika korgi pealt ja kui mootor on soe siis viskab sinna mulli, et ta saab rõhku kusagilt, kas plokikaane tihend? Bensu võtab ka tohutult, sõitsin natuke aega tagasi sellise pakasega, ja võttis mul 20l 38km. See on ikka liiga palju, et millest võib see olla tingitud? Ka oleks vaja teha keretöid aga see pole suur probleem, iseenesest on seest puhas ja korralik. Põhja on vaja keevitada palju, koopad ja tiivad vajavad keevitust.
Üldjoontes siis plaan teha Trooper korda, pahdeldada, üle värvida, vead likvideerida, ja teha sellest endale esimene projekt. Kas on veel anda nõu et mida teha, kuidas, ja millele peab pöörama kindlalt tähelepanu?
Tänud tähelepanu eest,
Henri
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 842
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Postitus Postitas carpets »

See trooperi 2.6 on suht mõtetu mootor.Alustades sellest,et pole juppe eriti saada,jube vaakumi majandus ja väga nõrgad plokikaaned mis arvatavasti su masinal ongi mullitamise põhjuseks.Kui su tripperil on kere mäda mootor õhtal ja ka arvatavasti raam kah tagant otsast pude siis pole minumeelest mõtet sinna investeerida. Jaapanlase plekki suht keeruline lappida nii et vii KUUSAKOSKI saad u 6000.- rahaühikut vanas rahas ja osta vana 300seerja bmw :driving
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1185
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

kuusakast 6000 eeki saada on ka suht optimistlik. Pigem 3000venitaks ära.
Kui läheb rauaks, siis mootori vötaks mina.
Team saarlased
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 842
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Postitus Postitas carpets »

Tripper kaalub u 1500kg ehk siis saab pea 5000.-vanaraha
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Romu tonni eest makstakse Kuusakoskis 210 Euri /tonn ehk 3286 EEK-i.Et saada 6000EEK-i ,peaks selle romu kaal olema ca 1826kg.Lihtne.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
H3NR1
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: T Jaan 11, 2011 8:12 pm

Postitus Postitas H3NR1 »

Et teie arust ei ole üldse mõttet seda parandada?
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 842
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Postitus Postitas carpets »

Ei
Kasutaja avatar
hillart
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: P Okt 29, 2006 6:52 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hillart »

Oi-oi-oi :roll:

Ära selle masinaga ennast nüüd küll piinama hakka! Kui mootor ja kere ja, eelneva põhjal otsustades, ka raam pude, siis ... Ära hakka ennast vaevama.
Miks ma seda nii kindlalt väidan? Eks ikka seepärast, et endal sama marki masinaga päris paras kogemus olemas. Seni kuni riist korras, seni ei ole vaata-et paremat metsas müttamiseks (ma, muideks, ei lammuta masinat metsas mitte omaks lõbuks, vaid kasutan ikka sihipäraselt :lol: ), kuid kui juba mootor otsi andma hakkab, ja kerel siin ja seal augud sees, ja veel raam kah, siis ...
Endal kõik need asjad üle elatud. 2 X raam ära murtud (oli erinevate kohtade pealt lihtsalt nii nadiks roostetanud), paar aastat jutti aina keret lapitud-värvitud (seni kuni ühe augu kinni saad, tekib juba kusagil mujal uus juurde jne.). Laadimise-mittelaadimise probleem nii-kui-nii.
Ainuke kõige vastupidavam osa sellel masinal on mootor. Diiselmootor nimelt. Diislid Trooperile on küll vastupidavad, kuid kui ka see juba kord kah minna otsustab, siis pole ka mõtet rauka enam reanimeerida. Lase tal auga oma elupäevad lõpetada.
Aga, noh, see viimane jutt vist sinu isendi kohta ei kehti. Sul ju bensiiniõgard. Ja peab ikka päris hull olema, et sellise kütusekuluga üldse mootorile hääled sisse panna. Pea-aegu 60 l/100km. :shock: :shock:

Kokkuvõtteks.
Jäta see mõte sellest masinast midagi teha!
Rooste, rooste, rooste - on see läbiv probleem selle masinamargi juures, kui väljalaskeaasta 80-ndatesse ja 90-ndate esimesse poolde jääb.
Ja ei aita siin miskit. Jäädki remontima. Igavesti. :(
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 842
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Postitus Postitas carpets »

Jah seda võin ka kaasa rääkida ,et metsas oli päris OK. Minu masin nägi selline välja http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=676f
Vasta

Mine “Isuzu”