LC 90 ei puhu sooja
Moderaatorid: jr, Moderators
LC 90 ei puhu sooja
Mure selline, LC 90 3,4 bens. ei puhu salongi sooja õhku kui auto seisab töötava mootoriga, linnas ka jama, niikui foori taha pidama jääd nii külma puhuma hakkab, muidu sõidu aeg kõik korras ja tuba soe. Oskab keegi selle kohta midagi öelda, kust viga otsida
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC 90 ei puhu sooja
Jahutusvedeliku tase normis? Õhk vahel?vanavaim kirjutas:Mure selline, LC 90 3,4 bens. ei puhu salongi sooja õhku kui auto seisab töötava mootoriga, linnas ka jama, niikui foori taha pidama jääd nii külma puhuma hakkab, muidu sõidu aeg kõik korras ja tuba soe. Oskab keegi selle kohta midagi öelda, kust viga otsida
Kindlasti pole see termostaadi viga.Kui jahutusvedelik on normis ja õhku vahel ei ole,ning jahutusvedeliku temperatuur on normis siis sellise külma ilmaga kahtlustaks soojendusradika osalist umbesolekut või jahutusvedeliku takistust radikasse jõudmisel.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Ära aja ibra! Kust sa tead öelda, et KINDLASTI ei ole see termostaadi viga. Mina ei ütle et see ON termostaadi teema, kuid suure tõenäosusega kahtlustan termostaati. Olen talvel võistelnud ilma termostaadita ja tühipööretel tuksuv masin läks ikka kohe ja kähku külmaks. Sest jahutusvedelikul ju lihtsam lühikest ringi tiirutada. Ning teema algataja pole silpigi öelnud temp. osuti asendi kohta vaid on kõigest jah.vedeliku tasemel silma peal hoidnud. Muidugi võib seal ka õhk olla, sest kui jahutusvedelik kaob, siis on võimalikke tegureid teisigi - näit. plokikaane tihend.ibra kirjutas:Kindlasti pole see termostaadi viga.Kui jahutusvedelik on normis ja õhku vahel ei ole,ning jahutusvedeliku temperatuur on normis siis sellise külma ilmaga kahtlustaks soojendusradika osalist umbesolekut või jahutusvedeliku takistust radikasse jõudmisel.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Pardon, jäi jah ütlemata, tepmeratuur on koguaeg normis, ei vaju ei alla, ega tõuse ka liialt üles. Neljapäeval autohalli minek, ehk saavad jälile. Lekib ikka välja mitte mootorisse, leke ei ole teab, mis suur, aga öö jooksul on imeväike sinine loik alla tekkinud, nii kord nädalas lisan umbkaudu 300g
Termostaadi pärast mootor valgusfoori taga maha jahtuda ei jõua.Kui termostaat lahti,siis vedelik lühikest ringi ei tiiruta.Madis kirjutas:Ära aja ibra! Kust sa tead öelda, et KINDLASTI ei ole see termostaadi viga. Mina ei ütle et see ON termostaadi teema, kuid suure tõenäosusega kahtlustan termostaati. Olen talvel võistelnud ilma termostaadita ja tühipööretel tuksuv masin läks ikka kohe ja kähku külmaks. Sest jahutusvedelikul ju lihtsam lühikest ringi tiirutada. Ning teema algataja pole silpigi öelnud temp. osuti asendi kohta vaid on kõigest jah.vedeliku tasemel silma peal hoidnud. Muidugi võib seal ka õhk olla, sest kui jahutusvedelik kaob, siis on võimalikke tegureid teisigi - näit. plokikaane tihend.ibra kirjutas:Kindlasti pole see termostaadi viga.Kui jahutusvedelik on normis ja õhku vahel ei ole,ning jahutusvedeliku temperatuur on normis siis sellise külma ilmaga kahtlustaks soojendusradika osalist umbesolekut või jahutusvedeliku takistust radikasse jõudmisel.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Termostaadi pärast mootor valgusfoori taga maha jahtuda ei jõua.Kui termostaat lahti,siis vedelik lühikest ringi ei tiiruta.[/quote]ibra kirjutas:
Jah, ise panin ibra. Sry. See lühikese ringi jutt oli minupoolne möga. Mõtlesin seda küll just teisiti - et suur ring lahti ja jah.vedelik jahtub suures radikas kärmelt maha, mille tõttu soojaringi seda soojakest ei jagu. Ja jõuab maha jahtuda ka foori taga. Sekunditega. Kogetud. Eriti veel sellise külmaga. Ning see pole mootori tervisele sugugi kasulik. Pluss veel see, et temp.seier ei pruugi nii kähku veel reageerida kui hakkab külma puhuma. Minu jutt põhineb minu enda kogemusel autoga LC70 3,0Td.
Kuigi foorumi kaudu auto remont on sama, mis per_e kaudu hammaste ravi. Pädevad kodanikud, kel näpud õlised, las vaatavad asja üle - siis ka diagnoos ja vastav ravi.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033