Naelutamisest
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Naelutamisest
Tervitus.
Küsimus selles, et soetasin oma terrano ühele 32" BFG AT rehvid. Kuna kodutee on põllu ääres ja tuisk, va kurivaim selle pidevalt lund täis puhub, siis on äraütlemata hea nende rehvidega lumevaaludest läbi rammida. Jama on aga selles, et tee peal peab kah sõitma ja kinnisõidetud lumel ja jääl nende rehvidega kulgemine võtab ikka selja päris märjaks. Kas oleks mõtekas lasta neisse naelad sisse panna või on see selline kontossi lappimine ja loota, et naelad seal sees püsivad on ilmselgelt vale. Naelaauke rehvides ei ole.
Küsimus selles, et soetasin oma terrano ühele 32" BFG AT rehvid. Kuna kodutee on põllu ääres ja tuisk, va kurivaim selle pidevalt lund täis puhub, siis on äraütlemata hea nende rehvidega lumevaaludest läbi rammida. Jama on aga selles, et tee peal peab kah sõitma ja kinnisõidetud lumel ja jääl nende rehvidega kulgemine võtab ikka selja päris märjaks. Kas oleks mõtekas lasta neisse naelad sisse panna või on see selline kontossi lappimine ja loota, et naelad seal sees püsivad on ilmselgelt vale. Naelaauke rehvides ei ole.
Korduvalt räägitud siin alternatiivsest lahendusest lasta rehvid lamellida. Rahaliselt samasse auku kui naelutamine, lisaks võimalus lamelli sügavust ja tihedust valida. Viimati suhtlesin kasutajaga Alar...tema käest saad muljeid küsida. Totaalsel "jäärajal" muidugi lamelliga laineid ei löö, kuid siis peadki valima vastavalt oludele, mis-kus-kes ja kuidas.
Parimat.
Virgo
Parimat.
Virgo
Mudas alates 2003.
Sellest juttu siin:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=182 ... ht=#182145
Kuna Alari auto nüüd minu hoovi peal, siis omalt poolt võin kinnitada, et täitsa Ok pidamine on kui just täitsa kiilaka peal manööverdama ei pea, aga ega seal poleks ka kehvemast naastrehvist väga kasu. "Selg higine" ringi sõitmist kartma kindlasti ei pea.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=182 ... ht=#182145
Kuna Alari auto nüüd minu hoovi peal, siis omalt poolt võin kinnitada, et täitsa Ok pidamine on kui just täitsa kiilaka peal manööverdama ei pea, aga ega seal poleks ka kehvemast naastrehvist väga kasu. "Selg higine" ringi sõitmist kartma kindlasti ei pea.
- Taavi2101
- Fitting 38"
- Postitusi: 253
- Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
- Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393
Isa kahevahel Mudzilladega.virgo kirjutas:Korduvalt räägitud siin alternatiivsest lahendusest lasta rehvid lamellida. Rahaliselt samasse auku kui naelutamine, lisaks võimalus lamelli sügavust ja tihedust valida.
Kas lamellida või naelutada?
Osad ütlevad, et lamellida ja osad, keda rohkem, et naelutamine etem.
Lubavad küll, et lamellimine kulumist ei suurenda aga kuidas tegelikult asi on?
Oskab keegi kulumist kommenteerida peale lamellimist?
Mina isiklikult korralikke MT-sid naelutaks ja AT-sid laseks lamellida.Taavi2101 kirjutas: Isa kahevahel Mudzilladega.
Kas lamellida või naelutada?
Nädala-kahe jooksul keeran Grandile peetud MT-d alla ja võimalik, et prooviks lasen lamellida. Kui see päev käes on eks siis muljetan kui keegi ette ei jõua.
Virgo
Mudas alates 2003.
Käisin täna kummimehes asja natuke uurimas. Härra lubas, et lamellimine annab pidamist juurde küll. Aeg tuleb eelnevalt bronnida ja auto neile kaheks-kolmeks tunniks töösse jätta. Raha tahavad 32" rehvide lamellimise eest saada 102 eurtsi. Naelutamine pidavat veel kallim olema, paraku selle hinda ma ei uurinud. Lähipäevil lasen arvatavasti rattad ära lõikuda.
Naelutamine on kallim?Mulle pakuti Männikul 2 EEK-i nael naelutamist.See siis maasturi naelad(natuke suuremd ja raskemad kui sõiduauto omad) koos paigaldusega.Ametlikult tohid sa 1 rehvi panna 150 naela s.t. et 300 EEK-i rehv ja 1200 auto.Nagu odavam ju?Pidamise kohapealt nael versus lamell muidugi ei hakka vaidlema, ühele ema teisele tütar...
Mina jäin 31/10.5/R15 BFG AT rehvide lamellimise tulemusega väga rahule, pidavus paranes oluliselt, järgmisel masinal kavatasen igatahes sama rehvi ning lamellimist kasutada. Kummimehes vähemalt AT rehvi naelutada ei soovitanud, väidetavalt on liiga "kõva" klots ning kakub pooled naelad juba Tallinn-Tartu otsaga välja, MT-rehvidega on vist aga asjal jumet.
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
[quote="Bill"]Naelutamine on kallim?Mulle pakuti Männikul 2 EEK-i nael naelutamist.See siis maasturi naelad(natuke suuremd ja raskemad kui sõiduauto omad) koos paigaldusega.Ametlikult tohid sa 1 rehvi panna 150 naela s.t. quote]
Seal kus mina rehviteenuseid kasutan ("Viimsi kumm" Halli tee 5)... ei soovitatud ühte rehvi väga üle 100 naela panna... muutub asfaldi libedaks. Tundub loogiline...
Ma maksin naelutamine (maastiku auto nael) koos ballanseerimisega kokku 4 rehvi 800 krooni. Rehviks Wrangler MT... noh ta pole linnas nagu Nokiani lamell või spets naastrehv, aga tal on linnast väljas omad eelised:)
Seal kus mina rehviteenuseid kasutan ("Viimsi kumm" Halli tee 5)... ei soovitatud ühte rehvi väga üle 100 naela panna... muutub asfaldi libedaks. Tundub loogiline...
Ma maksin naelutamine (maastiku auto nael) koos ballanseerimisega kokku 4 rehvi 800 krooni. Rehviks Wrangler MT... noh ta pole linnas nagu Nokiani lamell või spets naastrehv, aga tal on linnast väljas omad eelised:)
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Terekest...naelutada...lõikuda...jätke mehed naljad kui põlv tudiseb tuleb osta naastrehvid ma küll ei ole aru saand mida need naelad aitavad. Kui kõrvad vahel napib siis pole ju vahet millise kummiga sõidad, jamaks läheb igal juhul.Oma autul ka BF id all ja isegi naine ei ole kurtnud et oleks
minu meelest kui need rehvid libedaks muutuvad on kaalu ja kummimõõdu suhe paigast või on viga seal pingi ja rooli vahel. Talv ju väljas...
Ja siis kui see tali läbi saab kas kakute naelad jälle välja. Arvan et lamellimine vähendab ka selle kummi eluiga tunduvalt milleks siis neid kalleid kumme osta kui need ise kohe ... keerad. Aga ärge kihutage...


Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
pimeroolis kirjutas:Arvan et lamellimine vähendab ka selle kummi eluiga tunduvalt milleks siis neid kalleid kumme osta kui need ise kohe ... keerad.
Ma arvan ka,et kummi lamellimine võib kehvasti lõppeda,pärast titekari taga

Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
srock kirjutas:pimeroolis kirjutas:Arvan et lamellimine vähendab ka selle kummi eluiga tunduvalt milleks siis neid kalleid kumme osta kui need ise kohe ... keerad.
Ma arvan ka,et kummi lamellimine võib kehvasti lõppeda,pärast titekari taga

/quote]
njah mina lille gaasimaskiga ei nuusuta


Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
kui üks asi sobib kõigeks, siis ei sobi ta millekskipimeroolis kirjutas:srock kirjutas:... Olen ise küll aastaringsetete REHVIDE pooldaja vähemalt minu autule sobivad suurepäraselt. Sellise kaaluga autule naastrehvid tähendaks teist vähemalt 1800,- eurost väljaminekut kui tehasemõõtu võtta...maitseasi

Rehvid on koht, mille pealt kokkuhoidmine lõpeb kas haiglas, surnukuuris või mudaaugus kinniistumisega - endal on igal autol KOLM jooksu rehve ja ka velgi, kastikal nt suvised ehk HT rehvid, talvised M+S ehk naelutatud lamellid ja kevad-sügismood ehk naelutatud MT rehvid
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
...3 jooksu rehve autol, noh teised kollektsioneerivad marke teised rehve. Kindlasti ei hoia ma kokku rehvide pealt oleks võinud ju BF Goodrich All TERRAIN asemele osta tunduvalt odavamad rehvid aga pidasin neid parimateks ja autu loomusega kokku sobivaks ja võin kinnitada et ei eksind. Hätta ei ole jäänd ei lumes ega jääl ja mudaski pole veel kinni istund. Paljal asfaldilgi jääb rehvimüra olematuks. Mis puutub surnukuuri siis sinna jõuame me niikui nii kes millisel kombel on ise asi. Aga niikui eelnevalt mainisin kui põlv tudiseb, või auto olemus seda nõuab, siis...rehve neetima, lõikuma või kollektsioneerima. See ei ole kellelegi keelatud. Mis kastikaga Honkomees tegemist kui saladus ei ole. Minu autu allkirjas mainitud ja selline suht pika teljevahe ja 3,5t kaaluva isendiga sõitsin siin talvehakul veel peaaegu siledaks kulunud BF idega kui uued olid alles teel noh siis pidi küll nagu rohkem ettevaatlik olema. See ei tähenda muidugi et praegu võib lõdva käega lasta, ikka peab ju liiklust jälgima. Eks see kummi
ost ka selline asi et tasub asjatundjatega(mitte müügimehed) nõu pidada sellel foorumil peaks ju vähemasti off-road vallas olema väga arvestatavaid tegijaid. Olen ise küll juba nii mõndagi kasulikku kuulnud ja leidnud

Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"