L300 4x4 näidik armatuuris ei tööta

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
vanaisa
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: L Dets 01, 2007 1:01 pm
Asukoht: Kanavere
Kontakt:

L300 4x4 näidik armatuuris ei tööta

Postitus Postitas vanaisa »

selline pealkirjas mainit mure siis. Armatuuris peaks 4x4 kangi käänates põlema minema sildade kujutisega tuli, esimeste hubide lukustudes veel teinegi.
Pirnid terved. All kasti küljes selline üsna lollakas otsast kinni valatud kahe juhtmega andur, juhtmed mõistagi üsna ära kõdunenud. Suutsin ühele juhtmele samas kõrval rippuvast juhtmepaarist kordamööda mõlemaid külge ühendada aga tuld armatuuris ikka netu, nagu venelane ütleb.

Ehk keegi kogemusest kostab, kas andur ise riknemisaldis või peaks ikkagi hakkama kogu juhtmepunti läbi helistama hakkama (= üsna nõme töö)?

buss ´92 ja 5k. kepikastiga.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Usun,et viga tuleb otsida sealt kasti juurest kõdunenud juhtmetest.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
vanaisa
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: L Dets 01, 2007 1:01 pm
Asukoht: Kanavere
Kontakt:

Postitus Postitas vanaisa »

ühte jah, seda mis näitab esihubide haakimist. Aga teine on siiski kasti küljes.
torupilli juss
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: P Aug 01, 2010 1:01 am
Asukoht: Mulgimaa

Postitus Postitas torupilli juss »

Noh, käepäraste vahenditega saab ju alustada loomingulist diagnostikat:

* Ühte juhtmesse peaks üsna kindlasti tulema vool, muidu pole sel anduril midagi lülitada. Kontrollida.

Kui kahe juhtmega andur, siis tõenäoliselt peaks nende otste vahel vahekasti ühes asendis olema ühendus ja teises mitte. Kontrolli, kas on see nii. Kui ei ole, siis on veel hägune TEINE variant, et ühes asendis on mass ja teises asendis mitte ning see teine anduriots on üldse millegi muu jaoks, mis sedasama signaali tarvitab. Ühesõnaga - Kui sees kangi keerad ja nelivedu järgi tuleb, siis midagi peab seal ju muutuma.

Esimese variandi puhul peaks neid juhtmeid kokku ühendades see armaturituluke ka särama hakkama.

Teise variandi puhul laseks vooluga juhtme massi ning tuluke peaks reageerima. (igaks juhuks mingi lambike näiteks veel vahele, et kusagil mingit pahandust ei juhtuks - armatuurilambi peaks ikka hõõguma võtma).

Kui ei reageeri, siis edasi - tooks aku pealt voolu ja laseks ilma vooluta juhtmetesse ükshaaval sisse. Jälle pirnikene vahele, et mitte midagi maha põletada... Äkki on pealetulevas voolus viga.


jne.

**

Kuidagi pead sedasi ükshaaval testides selle tulukese lõpuks põlema saama - siis mõtled ka välja, kus viga on.

Terv, juss
Kasutaja avatar
vanaisa
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: L Dets 01, 2007 1:01 pm
Asukoht: Kanavere
Kontakt:

Postitus Postitas vanaisa »

jep, see mõte käis ka endal peast läbi. Aga kuna tester oli teises kohas, siis esialgu mõtteks ta jäänud ongi :)
Kasutaja avatar
vanaisa
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: L Dets 01, 2007 1:01 pm
Asukoht: Kanavere
Kontakt:

Postitus Postitas vanaisa »

hea teada, proovin nädalavahetusel asja üle kontrollida.
Vasta

Mine “Mitsubishi”