L300 4x4 näidik armatuuris ei tööta
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
L300 4x4 näidik armatuuris ei tööta
selline pealkirjas mainit mure siis. Armatuuris peaks 4x4 kangi käänates põlema minema sildade kujutisega tuli, esimeste hubide lukustudes veel teinegi.
Pirnid terved. All kasti küljes selline üsna lollakas otsast kinni valatud kahe juhtmega andur, juhtmed mõistagi üsna ära kõdunenud. Suutsin ühele juhtmele samas kõrval rippuvast juhtmepaarist kordamööda mõlemaid külge ühendada aga tuld armatuuris ikka netu, nagu venelane ütleb.
Ehk keegi kogemusest kostab, kas andur ise riknemisaldis või peaks ikkagi hakkama kogu juhtmepunti läbi helistama hakkama (= üsna nõme töö)?
buss ´92 ja 5k. kepikastiga.
Pirnid terved. All kasti küljes selline üsna lollakas otsast kinni valatud kahe juhtmega andur, juhtmed mõistagi üsna ära kõdunenud. Suutsin ühele juhtmele samas kõrval rippuvast juhtmepaarist kordamööda mõlemaid külge ühendada aga tuld armatuuris ikka netu, nagu venelane ütleb.
Ehk keegi kogemusest kostab, kas andur ise riknemisaldis või peaks ikkagi hakkama kogu juhtmepunti läbi helistama hakkama (= üsna nõme töö)?
buss ´92 ja 5k. kepikastiga.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Usun,et viga tuleb otsida sealt kasti juurest kõdunenud juhtmetest.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
torupilli juss
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 25
- Liitunud: P Aug 01, 2010 1:01 am
- Asukoht: Mulgimaa
Noh, käepäraste vahenditega saab ju alustada loomingulist diagnostikat:
* Ühte juhtmesse peaks üsna kindlasti tulema vool, muidu pole sel anduril midagi lülitada. Kontrollida.
Kui kahe juhtmega andur, siis tõenäoliselt peaks nende otste vahel vahekasti ühes asendis olema ühendus ja teises mitte. Kontrolli, kas on see nii. Kui ei ole, siis on veel hägune TEINE variant, et ühes asendis on mass ja teises asendis mitte ning see teine anduriots on üldse millegi muu jaoks, mis sedasama signaali tarvitab. Ühesõnaga - Kui sees kangi keerad ja nelivedu järgi tuleb, siis midagi peab seal ju muutuma.
Esimese variandi puhul peaks neid juhtmeid kokku ühendades see armaturituluke ka särama hakkama.
Teise variandi puhul laseks vooluga juhtme massi ning tuluke peaks reageerima. (igaks juhuks mingi lambike näiteks veel vahele, et kusagil mingit pahandust ei juhtuks - armatuurilambi peaks ikka hõõguma võtma).
Kui ei reageeri, siis edasi - tooks aku pealt voolu ja laseks ilma vooluta juhtmetesse ükshaaval sisse. Jälle pirnikene vahele, et mitte midagi maha põletada... Äkki on pealetulevas voolus viga.
jne.
**
Kuidagi pead sedasi ükshaaval testides selle tulukese lõpuks põlema saama - siis mõtled ka välja, kus viga on.
Terv, juss
* Ühte juhtmesse peaks üsna kindlasti tulema vool, muidu pole sel anduril midagi lülitada. Kontrollida.
Kui kahe juhtmega andur, siis tõenäoliselt peaks nende otste vahel vahekasti ühes asendis olema ühendus ja teises mitte. Kontrolli, kas on see nii. Kui ei ole, siis on veel hägune TEINE variant, et ühes asendis on mass ja teises asendis mitte ning see teine anduriots on üldse millegi muu jaoks, mis sedasama signaali tarvitab. Ühesõnaga - Kui sees kangi keerad ja nelivedu järgi tuleb, siis midagi peab seal ju muutuma.
Esimese variandi puhul peaks neid juhtmeid kokku ühendades see armaturituluke ka särama hakkama.
Teise variandi puhul laseks vooluga juhtme massi ning tuluke peaks reageerima. (igaks juhuks mingi lambike näiteks veel vahele, et kusagil mingit pahandust ei juhtuks - armatuurilambi peaks ikka hõõguma võtma).
Kui ei reageeri, siis edasi - tooks aku pealt voolu ja laseks ilma vooluta juhtmetesse ükshaaval sisse. Jälle pirnikene vahele, et mitte midagi maha põletada... Äkki on pealetulevas voolus viga.
jne.
**
Kuidagi pead sedasi ükshaaval testides selle tulukese lõpuks põlema saama - siis mõtled ka välja, kus viga on.
Terv, juss