
Prantslaste Citroen Scarabee d'or ehk kuldne põrnikas, mis osales 1931-32. aastal nn kollasel reisil Hiina.
Huvitav, kas see trummel ees on mehhaaniline vits?
Moderaator: Moderators
Uurisin huvi pärast natuke laiast internetist ja tundub, et need (eemaldatavad) tünnid seal ees on ekspeditsiooni variantidel, lisa kütusepaak! Ühel on käivitusvänt ka läbi torgatud. Citroen on tõesti ikka läbi aegade siiani ikka üks väga omapärane kompanii olnudLandy kirjutas:http://www.allsportauto.com/english/193 ... abe_or.php
Huvitav, kas see trummel ees on mehhaaniline vits?
Ei usu, et keegi hakkab suurte kivide otsa sõitma kütusepaagiga- lendab ju õhku?! Pigem oli see "karterikaitse", et roolimehhanismi kivi otsa sõites ära ei lõhuks. Ja lollide kohalike eest hoidis kah radiaatori verest puhtana.rommi kirjutas:Uurisin huvi pärast natuke laiast internetist ja tundub, et need (eemaldatavad) tünnid seal ees on ekspeditsiooni variantidel, lisa kütusepaak!
Samuti osadel VW¨telsamru kirjutas:Jah, selle asja eesmärk peaks olema järskudel tõusudel masina edasi liigutamine, ett ta ei sõidaks lihtsalt stangega kinni ennast. Vähemalt teise maailmasõja aegsetel jänkistani M3 halftarck'idel oli selline rull ees, et maastikuvõimekust tõsta.