Patrulli kohta küsimused
Moderaatorid: jr, Moderators
Tere. On kasutada üks pika kerega patrol aastast 80 ja mootoriks tal 3.3 disla. Mure järgmine, käigukastipadjad on otsad andnud ja poodides tehakse nagu mitte tundvat seda automarki(vähemalt saares). Või keegi teab kus saab vanakesele juppe või aidata mind nendega.
Ühelt padjalt sai koodi moodi numbrid:11320 C600.
Veel on probleemiks parktuled.... nendel oleks nagu aegrelee peal, kui sisse lülitad, hakavad pargid, kuidas kunagi 5 või 20 min. pärast põlema. Lähi- ja kaugtuled toimivad ideaalselt. Kas mingi ühendus mängib kolli,et kui soojaks läheb, siis hakavad pargid toimima...
Ühelt padjalt sai koodi moodi numbrid:11320 C600.
Veel on probleemiks parktuled.... nendel oleks nagu aegrelee peal, kui sisse lülitad, hakavad pargid, kuidas kunagi 5 või 20 min. pärast põlema. Lähi- ja kaugtuled toimivad ideaalselt. Kas mingi ühendus mängib kolli,et kui soojaks läheb, siis hakavad pargid toimima...
kui kaks ei vea, siis neli ikka veavad....see ruulib:)
- Taavi2101
- Fitting 38"
- Postitusi: 253
- Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
- Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393
Mina panin Audi 80 1,8 mootori padjad. Suts sai keevitatud käppasi ringi.razza kirjutas: Tere. On kasutada üks pika kerega patrol aastast 80 ja mootoriks tal 3.3 disla. Mure järgmine, käigukastipadjad on otsad andnud ja poodides tehakse nagu mitte tundvat seda automarki(vähemalt saares). Või keegi teab kus saab vanakesele juppe või aidata mind nendega.
Ühelt padjalt sai koodi moodi numbrid:11320 C600.
Minu 160-l jamab tulede lüliti vahestrazza kirjutas:Veel on probleemiks parktuled.... nendel oleks nagu aegrelee peal, kui sisse lülitad, hakavad pargid, kuidas kunagi 5 või 20 min. pärast põlema. Lähi- ja kaugtuled toimivad ideaalselt. Kas mingi ühendus mängib kolli,et kui soojaks läheb, siis hakavad pargid toimima...
aga gabariidid hilinevad max 5 sek. või kui sanga sakutada siis hakkavad kohe põlema
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Originaal padjad nõrgukesedrazza kirjutas:Tere. On kasutada üks pika kerega patrol aastast 80 ja mootoriks tal 3.3 disla. Mure järgmine, käigukastipadjad on otsad andnud ja poodides tehakse nagu mitte tundvat seda automarki(vähemalt saares). Või keegi teab kus saab vanakesele juppe või aidata mind nendega.
Ühelt padjalt sai koodi moodi numbrid:11320 C600.
Tee ise

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Aitümmm....see on hea lahendus. Kas tegid mingist amordi otsast?MahviaDeTyrk kirjutas:Originaal padjad nõrgukesedrazza kirjutas:Tere. On kasutada üks pika kerega patrol aastast 80 ja mootoriks tal 3.3 disla. Mure järgmine, käigukastipadjad on otsad andnud ja poodides tehakse nagu mitte tundvat seda automarki(vähemalt saares). Või keegi teab kus saab vanakesele juppe või aidata mind nendega.
Ühelt padjalt sai koodi moodi numbrid:11320 C600.
Tee ise
kui kaks ei vea, siis neli ikka veavad....see ruulib:)
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tavaliselt neid amordisilmadest (koos vastavate puksidega) tehakse jah. Enda kollil ka mootor sellistega ja püsib heast. Silverbeastil peaks olema käigu- ja vahekast sellistega kinni.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt: