Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Geo kirjutas:.. täpsemalt on see et paisupaagis on surve..
Kas Sul ei ole mitte surve all süsteemiga tegemist hoopistükkis?
Geo kirjutas:AGA! Radika juures on märg. Ei saa aru kas radikas lekib või muu, kuid lõdvik on kuiv (seest kah :D )
Töökotta ärge soovitage minna, saan ise hakkama kui põhjus on teada.
Aja auto sooja garaazi ja lase tänavapläustist ära kuivada, siis käivita ja vaata kus mis märjaks läheb.
Ja kui ikka lõdvikud ka seest kuivad on siis tasuks murelik olla :twisted:
Mudas alates 2003.
Geo
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: T Jaan 11, 2011 11:00 pm
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas Geo »

Vist viga on leitud, nimelt on siis radikas olnud umbes (paisupaagis surve oli olemas) ja nüüd see lekib ja aurub ja survet paisupaagis pole. Radikal on märg alumine serv, voolikud tunduvad korras olema.
CNC treimine
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Postitus Postitas kadjakas2000 »

Kui radika otsimiseks läheb siis http://www.lakiauto.ee/templates/artikk ... &KatID=100 Grand Sirõkile igastahes sain sealt.
Geo
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: T Jaan 11, 2011 11:00 pm
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas Geo »

kadjakas2000 kirjutas:Kui radika otsimiseks läheb siis http://www.lakiauto.ee/templates/artikk ... &KatID=100 Grand Sirõkile igastahes sain sealt.
Thanks, sealt ostangi.

Oma eelmise postituse kohta võin öelda et viga pole hoopis radikas, vaid situatsioonis, kuna ennem oli surve paisupaagis ja nüüd survet pole (loogiline - radikas lekib, survet ei saa olla) vaid loogika järgi probleem võib olla selle odava paisupaagi korgis. Kuna autoga pole erilist viitsimist ja aega praegu tegeleda, siis põhjust tuleb otsida tulevikus... Las seisab natuke.
Võib olla ka termostaat on vähe lahti, võib ka kaane tihend ära, võika ka kork olla. Aga noh, alustada tuleb vist uue radika ostmisest+kork+termostaat ja siis vaadata mis ja kuidas toimib või ei toimi :(
CNC treimine
Kasutaja avatar
kalleo
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval

Postitus Postitas kalleo »

Geo kirjutas:Aga noh, alustada tuleb vist uue radika ostmisest+kork+termostaat ja siis vaadata mis ja kuidas toimib või ei toimi :(
Tekkis üks rumal küsimus siinjuures, et miks siis vana radika+kork+termostaat pealt välja ei paista "mis ja kuidas toimib või ei toimi"?
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

kalleo kirjutas:
Geo kirjutas:Aga noh, alustada tuleb vist uue radika ostmisest+kork+termostaat ja siis vaadata mis ja kuidas toimib või ei toimi :(
Tekkis üks rumal küsimus siinjuures, et miks siis vana radika+kork+termostaat pealt välja ei paista "mis ja kuidas toimib või ei toimi"?
Kui nüüd veitsa juttu mõttega lugeda, siis selgub: radikas lekib.-järelikult uut vaja...uuele radikale pole paha mõte ka uus kork panna. Ja kui termostaadis kindel ei ole siis pole see ka miski suur summa ära vahetada. Või mis selle küsimuse point oli ?
Virgo
Mudas alates 2003.
clondike
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: R Aug 21, 2009 1:28 pm

Postitus Postitas clondike »

Radiaatori vahetus terendab ka vist minule. Ei ole veel 100% kindel, aga paistab, et korgipoolsest küljest siiski midagi lekib. Üritan lähiajal sooja garaazi pääseda ja mootoril altpoolt plastist katted eemaldada ja asja lähemalt piiluda. Praegu igastahes tilgub tasapisi mõõda neid katteid mootoriruumist esisilla detailidele mittekülmuv vedelik. Mis ta muu olla saab kui tosool. Kuna paisupaagist enam ei kao ja radikal uus tihe kork, siis eks ta ennast töösurve tekkides mingist augukesest väljutab vast. Aga eks siis näeb täpsemalt, kui katted maas ja saab asja lähemalt vaadata.
torupilli juss
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: P Aug 01, 2010 1:01 am
Asukoht: Mulgimaa

Postitus Postitas torupilli juss »

Njah - üks võimalikke elufilosoofiaid lähtub põhimõttest, et töötavaid asju ei ole tarvis parandada.

Kui on ikka radikas umbes või katki, siis muidugi vaheta välja, aga kui ei ole tegu hobiautoga, mida lihtsalt puhtast rõõmust ideaalses korras hoida tahad, siis nende tilgakeste osas võid pisut rehkendada, kas on ikka mõtet neile pisikestele sunnikutele üldse nii suurt tähelepanu kinkida...

Mul on mõlemal autol mingi väike leke kusagil - eriti talvel, kui mootorid ja detailid öösel väga maha jahtuvad. Siis on mõnikord lumel pärast külmkäivitust punaseid tilku näha ning aeg-ajalt tuleb sorts vedelikku juurde valada. Suvel probleemi eriti pole, kadu on minimaalne.

Kahe auto peale läheb aastas kokku võib-olla 100 krooni eest vedelikku, seega ei ole remont ju kuskilt otsast otstarbekas - aeg-ajalt on nagunii mõistlik kapoti alla vaadata ja vedelikke mõõta. Üks on minu käes juba üle 80.000 km sellesama lekkega sõitnud ja midagi pole juhtunud.


Terv, juss
Geo
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: T Jaan 11, 2011 11:00 pm
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas Geo »

Ostsin uue Nissensi radika poest, panin külge, vahetasin igaks juhuks ka termostaadi ära (Gates), vedelik sisse ja Jeep taas töötab :D
Viga oli vanas VASK radikas mis on umbes. Radikas vist oli originaal.
Nüüd mootori temperatuur on normis ja ei ole kogu aeg 100C. Soojas garasis temp läks 100-ni ja kohe hakkas elektriventikas käima, jahutas umbes 80C-ni. Survet süsteemis enam pole.
Paisupaagi korgi ikkagi pean ära vahetama et kindel olla (poes kohal polnud korki).
CNC treimine
rullivana
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: E Dets 31, 2007 10:35 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.

Postitus Postitas rullivana »

Tere. Leidsin siit ühe vana teema jeebu soojuse mure poole pealt. Tõstaks korra veel päevakorda selle.
Mure järgmine. Auto jeep cherokee 92. a, 136 kw, 4.0i. Temp andur pidevalt üle saja seistes sõites. Kui elektri vendid järgi ja toa salongi ka põhja sooja puhuma panen saab millimeetri kaks alla saja, KORRAKS. Kolm aastat tagsi vahetatud radikas ( AL ). Vahetatud, termostaad, veepump, termostaadi juure olev temp andur, tosool. Paugaldasin ka ülemisele lõdvikule mis kondi pumba peal ventiili õhu välja laskmiseks süsteemist. Miski pärast radika kork madalamal kui see lõdvik :). Ees kaks org elektri venti. Ventide rakendumisel kui temp üle saja kaob ka lõdvikutest surve ( see väike surve normaalne ). Termostaadi avanemisel radikas läheb ühtlaselt soojaks.
Juhe täitsa koos, kohe nii koos et pean öösel pool viis siia kirjutama :(. Loodan et siin leidub veel taibusi kes sõna sekka õelda oskavad.
Tänud ette!

Ivo
Kasutaja avatar
TarviR
Rock Crawler
Postitusi: 676
Liitunud: E Mai 23, 2011 11:59 pm

Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.

Postitus Postitas TarviR »

rullivana kirjutas:Tere. Leidsin siit ühe vana teema jeebu soojuse mure poole pealt. Tõstaks korra veel päevakorda selle.
Mure järgmine. Auto jeep cherokee 92. a, 136 kw, 4.0i. Temp andur pidevalt üle saja seistes sõites. Kui elektri vendid järgi ja toa salongi ka põhja sooja puhuma panen saab millimeetri kaks alla saja, KORRAKS. Kolm aastat tagsi vahetatud radikas ( AL ). Vahetatud, termostaad, veepump, termostaadi juure olev temp andur, tosool. Paugaldasin ka ülemisele lõdvikule mis kondi pumba peal ventiili õhu välja laskmiseks süsteemist. Miski pärast radika kork madalamal kui see lõdvik :). Ees kaks org elektri venti. Ventide rakendumisel kui temp üle saja kaob ka lõdvikutest surve ( see väike surve normaalne ). Termostaadi avanemisel radikas läheb ühtlaselt soojaks.
Juhe täitsa koos, kohe nii koos et pean öösel pool viis siia kirjutama :(. Loodan et siin leidub veel taibusi kes sõna sekka õelda oskavad.
Tänud ette!

Ivo
Kiire guugel ütleb, et 205F=96C on normaalne temp. Kui andur või siis kell armatuuris vähe valetab, siis ehk ei olegi probleemi.
D4D+R6+V6
rullivana
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: E Dets 31, 2007 10:35 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.

Postitus Postitas rullivana »

Tänud. Sellega oli kursis. Maastikul asi päris hull. Pidevalt natuke punasest puudu.
TRANSIIT
Rock Crawler
Postitusi: 509
Liitunud: L Nov 28, 2009 9:18 am
Asukoht: Laitse,Harjumaa

Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.

Postitus Postitas TRANSIIT »

Proovi korra ilma termostaadita.kui siis asi korras, otsi madalama avanemis temperatuuriga termostaat.kui ei,siis ei jõua jahutus radiaator jahutada võibolla umbes,liiga väike,või odav tootja.puhtalt oletused.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
rullivana
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: E Dets 31, 2007 10:35 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.

Postitus Postitas rullivana »

Ilma termota sama trall. Eks peab uue radika poole vaatama mis oleks paksem kui 36 mm.
TRANSIIT
Rock Crawler
Postitusi: 509
Liitunud: L Nov 28, 2009 9:18 am
Asukoht: Laitse,Harjumaa

Re: Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.

Postitus Postitas TRANSIIT »

kas oled kindel,et ikka kuumeneb üle.kas on keema ka läinud?kui ma nüüd ei eksi kas tempi osuti andur ei ole mitte ploki kaane peal ,taga nurgas.mul oli juhus kus oli vale andur,siis näitas ka rohkem.andur iseenesest ei maksa midagi.Alvadis oli minu arust letikaup.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”