VEMS süüteprobleemid
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
VEMS süüteprobleemid
2 aastat töötas GAZ 24-10 le paigaldatud VEMS tõrgeteta. Eelmisel aastal enne jõule aga ilmnes viga millele kuidagi jälile ei saanud. Nimelt pöörete tõustes kuskil 2700-3000 peale kadus säde, pöörete langedes säde jälle olemas. Kuna põlemata gaasid tuiskasid samal ajal väljalaske torustiku, siis sädeme taastumisel muidugi need põlemata gaasid seal pauguaga ära põlesid ja lõpuks ka sumbuti pauguga lõhki paisutasid. Aeg oli midagi teha. Kuna sellised seadmed nagu VEMS on väga tundlikud igasugu kehvade ühenduste suhtes, eriti kehva massi suhtes, siis kontrollisin ja puhastasin kõik ühendused. Vahetasin ka VR (pöörete magnetanduri) anduri. Midagi ei muutunud. Samal ajal panin tähele, et jahutusventika sisse lülimisel muutub olukord justkui veelgi tundlikumaks, ehk jama hakkas juba madalamatel pööretel. Seega hakkasin katse-eksimise meetodil otsima viga auto tavalisest elektrisüsteemist ühendades kordmööda lahti kõik tarbijad. Lõpuks võtsin maha genaka rihmad ja töötab niikui enne. Ilmselt on vigane genega sees asuv alaldi plokk! Samas aga genekas laadis korralikult!
Katse-eksimise meetodil jätkates võiks vahetada ka selle alaldi ploki või terve genaka. Sooviks aga targemate nõu ja selgitusi, kas minu oletused võivad õiged olla? Miks just 3000 pöörde juures?
Aarne
Katse-eksimise meetodil jätkates võiks vahetada ka selle alaldi ploki või terve genaka. Sooviks aga targemate nõu ja selgitusi, kas minu oletused võivad õiged olla? Miks just 3000 pöörde juures?
Aarne
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Lihtsuse huvides ei ole laadimise kontroll-lampi. Olemas ainult voltmeeter ja see näitab mootori töötamisel 14 v, ilma genekata 12,5 v, nii nagu peab.totu kirjutas:Talupojamõistus pakub üheks võimaluseks dioodi või faasimähise (peaks laadimise kontroll-lambi kergelt hõõguma jätma) ikaldumist, e. geneks väljund ei ole piisavalt stabiilne ja süüte kontroller hakkab miingist sagedusest enda anduri ja toitepinge signaale segamini ajama.
Omagi talupoja mõistus pakub välja uut genekat. Juppe vahetades ja genekat remontides läheb vist kallimaks kätte ära.
Ehk on kellelgi pakkuda vene 80-90 A genekat. Kasutatkse suuremate isendiete peal nagu olid PAZ bussid või midagi sellist.
samas oleks hea teada kuidas kontrollerit kaitsta selliste häirete eest. See võib ju lõppeda ka kontrolleri töösuhte lõppemisega. seda kindlasti veel kõige sügavamas augus ja kaugemas metsanurgas.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Mul ikka paigaldatud VEMS, http://www.vems.ee/tooted.htmltotu kirjutas:Sul oli vist EDIS-4 ? See töötab ilma igasuguse toeta ka ise ja romulates täitsa saadaval. Meil on varukontroller installitud autole ja rikke korral vaja ainult pistik ümber tõsta. Suurem mure on Sul toitesüsteemi kontrolleriga (isiklikult eelistan vana, head karburaatorit).
progetav kontroller kus süüde ja pihustite juhtimine koos. Keegi pakkus isegi oma abi siin foorumis Mercu mootori tuunimisel paigaldades sinna VEMS kontrolleri.
Karburaator on hea lihtne kuid tagasi enam ei taha. Karburaator streikis rohkem, VEMS-ga mootori töö on palju stabiilsem ja mis peamine - igast asndist gaasi pedaali sõtkudes on moment alati olemas, ka peaaegu külili olles. Varem pidid ninaga kraavi põhjas olles alati mootoriga enne kuidagi pöördeid koguma, enam seda vaja ei ole.
Lõuna ajal sai muretsetud uus 1000 W ilma harjadeta genekas. Õhtul jälle katsetama.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.