Jeep Cherokee 2,5 TD, nüüd Nissan Navara
Moderaator: Moderators
Miks siis ikkagi diisel?Kokkuhoid,vääne madalatel pööretel?Kokkuhoidu selle mootoriga ei tule.Vähese potensiaalse mootoriressursiga diisli ostmisel puudub igasugune majanduslik mõte.
Ise kasutan ka viimased kümme aastat ainult diisleid,aga olen valinud vähemalt potensiaalselt head mootorid.
Seega 25%väiksem kütusekulu,võimalus kasutada seaduslikult odavamat alternatiivkütust ja väändemoment madalatel pööretel on minu motivaatoriks.
VM puhul nullib remondimaksumus kõik selle ära,miks siis ikkagi seda mootorit tahta?
Ise kasutan ka viimased kümme aastat ainult diisleid,aga olen valinud vähemalt potensiaalselt head mootorid.
Seega 25%väiksem kütusekulu,võimalus kasutada seaduslikult odavamat alternatiivkütust ja väändemoment madalatel pööretel on minu motivaatoriks.
VM puhul nullib remondimaksumus kõik selle ära,miks siis ikkagi seda mootorit tahta?
Teemaalgataja kurtis, et kõik on ümmargune jutt ilma numbriteta, olgu, lisan ka numbreid.
Ülevalpool olev link on jah minu Voya kohta.
Sõitsin temaga ca 60000km, remontisin sama summa eest, ehk siis 1eek/km, rohkelt oma töötunde ei ole sisse arvestatud.
Kui tahad osta 96/97 aasta mootorit, siis tea ka seda:
Need mootorid on juba tehasest aladimensioneeritud nukaketiga, mis puruneb suvalisel ajal.
Ketti soovitatakse vahetada 25...40000 km järel, sest 50st ülespoole ta lihtsalt ei kesta. Kui ei vaheta- klapid peas ja uus mootor.
Uus ketikomplekt maksab 9000 + töö.(seda 1* aastas, kui ikka läbisõitu on!!!)
Ülevalpool olev link on jah minu Voya kohta.
Sõitsin temaga ca 60000km, remontisin sama summa eest, ehk siis 1eek/km, rohkelt oma töötunde ei ole sisse arvestatud.
Kui tahad osta 96/97 aasta mootorit, siis tea ka seda:
Need mootorid on juba tehasest aladimensioneeritud nukaketiga, mis puruneb suvalisel ajal.
Ketti soovitatakse vahetada 25...40000 km järel, sest 50st ülespoole ta lihtsalt ei kesta. Kui ei vaheta- klapid peas ja uus mootor.
Uus ketikomplekt maksab 9000 + töö.(seda 1* aastas, kui ikka läbisõitu on!!!)
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
s turosti mosna i hui slamat...aga pehmega pole midagi teha
Viimati muutis kaminahi, R Jaan 21, 2011 11:18 am, muudetud 1 kord kokku.
Olen sinuga nõus. Selleks küsisingi, et mida arvata just sellest mootorist.raulex kirjutas:Miks siis ikkagi diisel?Kokkuhoid,vääne madalatel pööretel?Kokkuhoidu selle mootoriga ei tule.Vähese potensiaalse mootoriressursiga diisli ostmisel puudub igasugune majanduslik mõte.
Ise kasutan ka viimased kümme aastat ainult diisleid,aga olen valinud vähemalt potensiaalselt head mootorid.
Seega 25%väiksem kütusekulu,võimalus kasutada seaduslikult odavamat alternatiivkütust ja väändemoment madalatel pööretel on minu motivaatoriks.
VM puhul nullib remondimaksumus kõik selle ära,miks siis ikkagi seda mootorit tahta?
Mis diisli siis eelistatuks pead? Millisel autol? Selles autos meeldis mulle väljanägemine seespidiselt ja mõistlik suurus pottsepa igapäevaseks kulgemiseks .
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
http://www.auto24.ee/used/803552

Liiga suur...?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Väikevend



Liiga suur...?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Väikevend

Eks ostja ikka ise otsustab,mis meeldib,mis mitte,aga kaaluda tasuks ka 2,7TDI 92kw Terranot.Sellel mootoril puudub hammasrihm ja kett üldse,ülekanne nukile ja pumbale on eluagsete terashammasratastega.
Pool miljonit kilomeetrit muretut läbisõitu pole sellele mootorile probleemiks.Nb!Enne 2000 aastat 92 KW mudelitel on pumba elektroonika nigel.Ja muidugi on olemas veel palju teisigi häid diisleid.
Pool miljonit kilomeetrit muretut läbisõitu pole sellele mootorile probleemiks.Nb!Enne 2000 aastat 92 KW mudelitel on pumba elektroonika nigel.Ja muidugi on olemas veel palju teisigi häid diisleid.
Oeh, Sulle räägiti 100x, et see mootor on S*TT ja lõpuks vist usud kahkaminahi kirjutas:Olen sinuga nõus. Selleks küsisingi, et mida arvata just sellest mootorist.

http://tripatlas.com/List_of_VM_Motori_ ... #425%20OHV
Tee omad järeldused .....This engine was also used in some early Toyota Landcruisers & hilux, and Opel Fronteras. It received bad press during the late 90's for problems with the timing chain, which often broke with catastrophic consequences. This was improved from 1998 with a double chain design. Also had problems with corrosion in the 4 individual cylinder heads, which was not solved until model change in 2000. Temperature problems were also observed, taking into account that this motor was designed to be a marine motor, so the Cherokee TD suffers from overheating and some individual cylinder head can break.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik