Jeep Cherokee 2,5 TD, nüüd Nissan Navara
Moderaator: Moderators
Sama mootor oli mu kunagisel 98a GVoyal kapotiall. Ainult 1,5 aastat remontisin.
Kui remondi arvet nägin, arvasin esimese hooga, et see on kellegi telefoninumber.....
Lisaks üldisele jamale on 96/97 veel eriti õnnetud, isepuruneva ketiga.
Aga muidu edu ja anna ikka teada, kuidas kulgeb;)
Kui remondi arvet nägin, arvasin esimese hooga, et see on kellegi telefoninumber.....
Lisaks üldisele jamale on 96/97 veel eriti õnnetud, isepuruneva ketiga.
Aga muidu edu ja anna ikka teada, kuidas kulgeb;)
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Kindlasti arvestan aga kuna asi paistab olema vähekasutatud, siis ei ole mõtet hakata arutama, et kui ikka midagi äkki juhtub...tarmo kirjutas:Pole mõtet küsida arvamust, kui sellega nii kui nii ei arvestata.
Mul enne ka aina diislid olnud ja mulle meeldib kulgeda ...Naisul diisel Yeti ja mingil juhul ei tahaks bensut.
Kui kellegi siis selle Jeepi mootori kohta otsene karm sõna, siis ootan ja...arvestan. Ega ma muidu poleks küsinud

kena köik
Kas sa oled vähe eriline(vabandust väljenduse eest), terve lehekülg juttu ÄRA OSTA ja ikka veel on vaja midagi juurde.kaminahi kirjutas:Kindlasti arvestan aga kuna asi paistab olema vähekasutatud, siis ei ole mõtet hakata arutama, et kui ikka midagi äkki juhtub...tarmo kirjutas:Pole mõtet küsida arvamust, kui sellega nii kui nii ei arvestata.
Mul enne ka aina diislid olnud ja mulle meeldib kulgeda ...Naisul diisel Yeti ja mingil juhul ei tahaks bensut.
Kui kellegi siis selle Jeepi mootori kohta otsene karm sõna, siis ootan ja...arvestan. Ega ma muidu poleks küsinud
kena köik
Vähekasutatud, ehk siis müügimehe jutt 100 tuhat läbisõitu, 15 aastat vana masin



Isegi koolilapsed ei usu selliseid jutte juba ammu.
Lehekülg ÄRA OSTA ilma ühegi arvestatava faktita. Kas auto on sõitnud 100 000 või 200 000, selle suudan ma ilma kõrvalise abita otsustada. Aga kui on vaja otsustada, kas 200 000 või 300 000, siis kutsun sind ekspertima.
Võin võrdluseks tuua, et "äriklassi" mersud on samuti remontinõudvalt ehitatud...aga kindlasti mitte kõik.
Eks ma siis uuri maanteemeestelt edasi....
kena köik
Võin võrdluseks tuua, et "äriklassi" mersud on samuti remontinõudvalt ehitatud...aga kindlasti mitte kõik.
Eks ma siis uuri maanteemeestelt edasi....
kena köik
Minul on suht savi mida keegi oma rahaga teebkaminahi kirjutas:Lehekülg ÄRA OSTA ilma ühegi arvestatava faktita. Kas auto on sõitnud 100 000 või 200 000, selle suudan ma ilma kõrvalise abita otsustada. Aga kui on vaja otsustada, kas 200 000 või 300 000, siis kutsun sind ekspertima.
Võin võrdluseks tuua, et "äriklassi" mersud on samuti remontinõudvalt ehitatud...aga kindlasti mitte kõik.
Eks ma siis uuri maanteemeestelt edasi....
kena köik

Olen ka ise paljudes foorumites rohkem külaline ja seepärast usaldan neid kes teavad olukorda paremini.
Tundub et tuleb siis jõudu soovida järgmisele masudipressi omanikule.
Miks ei tule eriti konkreetset vastust omanikelt et 2,5 diisel on jama.
Paljud ei taha omale tunnistada, et astusid ämbrisse.Osad ei julge remondi arve summasid kõva häälega rääkida, kuna siis ju ei ostaks tema masinat keegi ära.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
See auto selle mootoriga ei püsi lihtsalt koos. (teised autod kah selle mootoriga) See mootor võib olla üks kõik kui vähe sõitnud, ikka läheb katki. Katki lähevad erinevad ja täiesti ootamatud asjad. Ja ilma hoiatamatta. Sa ei ole esimene, kes arvab, et "kuidas see saab katki minna, kui ma seda ei lõhu ja ilusasti hooldan". Aga saab. Minu isklikus tutvusringkonnas on 3 samasuguse arvamusega meest. Nüüd on nad peale praktikt jõudnud tõdemuseni, et oleks kohe pidanud kuulama.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Mis mootor see siis üleüldse ikkagi on? Mis firma? Kes kasutavad? Lõpetaks salatsemise.Andrus Michelis kirjutas:See auto selle mootoriga ei püsi lihtsalt koos. (teised autod kah selle mootoriga) See mootor võib olla üks kõik kui vähe sõitnud, ikka läheb katki. Katki lähevad erinevad ja täiesti ootamatud asjad. Ja ilma hoiatamatta. Sa ei ole esimene, kes arvab, et "kuidas see saab katki minna, kui ma seda ei lõhu ja ilusasti hooldan". Aga saab. Minu isklikus tutvusringkonnas on 3 samasuguse arvamusega meest. Nüüd on nad peale praktikt jõudnud tõdemuseni, et oleks kohe pidanud kuulama.

- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Soovitasin sulle juba, et palun sirvi Jeep (täpsemalt Chrysler / Jeep / Wrangler) alateema läbi. Seal on korduvalt ja korduvalt sarnaseid teemasid lahatud.kaminahi kirjutas:Mis mootor see siis üleüldse ikkagi on? Mis firma? Kes kasutavad? Lõpetaks salatsemise.
Kas ei leia üles? Siin on link: http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=19
Keegi ei salatse, aga ise võiks natuke vaeva näha...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Hea kaminahi!
Keegi ei ütle, et Jeep või diisel on jama.
Inimesed proovivad sulle öelda, et Itaalia tootja VM diiselmootortest tasub võimalusele eemale hoida.
Kui sa oleks oma lemmik autoks valinud näiteks 4,2L Nissan Patroli või 300Tdi mootoriga Land Roveri, siis ilmselt kiidetaks su valikut taevani.
On maailmas mootoreid,mis on loodud kestma ja kestavad ja ka neid mis seda ei tee. VM mootorid on paraku viimaste hulgas.
Kahjuks on ka teistel tootjatel "ämberid" milledest eemale palutakse hoiuda,
*Patroli 3,0L diisel- potensiaalne käsigranaat
*Land Roveril 2,4 ja 2,5 VM diisel ja 2,0 Mpi bensiin
jne.
Sellise mootoriga auto ostmine võrdub vene ruleti mängimisega - enamus revolvri padruni pesasid on ju tühjad, seega üsna ohutu mäng! Kas pole?
Keegi ei ütle, et Jeep või diisel on jama.
Inimesed proovivad sulle öelda, et Itaalia tootja VM diiselmootortest tasub võimalusele eemale hoida.
Kui sa oleks oma lemmik autoks valinud näiteks 4,2L Nissan Patroli või 300Tdi mootoriga Land Roveri, siis ilmselt kiidetaks su valikut taevani.
On maailmas mootoreid,mis on loodud kestma ja kestavad ja ka neid mis seda ei tee. VM mootorid on paraku viimaste hulgas.
Kahjuks on ka teistel tootjatel "ämberid" milledest eemale palutakse hoiuda,
*Patroli 3,0L diisel- potensiaalne käsigranaat
*Land Roveril 2,4 ja 2,5 VM diisel ja 2,0 Mpi bensiin
jne.
Sellise mootoriga auto ostmine võrdub vene ruleti mängimisega - enamus revolvri padruni pesasid on ju tühjad, seega üsna ohutu mäng! Kas pole?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vaatasin üle teie arvamused ja muud hullu ei olnudki kui, et VM .
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=786 ... sc&start=0
Mis puutub minu rohelusse jeepi alal siis esimene töö Jeepiga oli polguvana vedamine aastal 1972. Kaprem mootor kestis kaks kuud aga ma olin selleks ajaks kaks päeva kindrali GAZ 21-ne sohvriks juba.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=786 ... sc&start=0
Mis puutub minu rohelusse jeepi alal siis esimene töö Jeepiga oli polguvana vedamine aastal 1972. Kaprem mootor kestis kaks kuud aga ma olin selleks ajaks kaks päeva kindrali GAZ 21-ne sohvriks juba.

Viimati muutis kaminahi, R Jaan 21, 2011 10:51 am, muudetud 2 korda kokku.
Kahe lehekülje kokkuvõtteks siis mõned faktid :kaminahi kirjutas:Lehekülg ÄRA OSTA ilma ühegi arvestatava faktita.
See mootor on :
1) Jõuetu
2) Nõrk
3) Kallis remontida
4) Paaris manuaalkasitga, millel on kõik eelnevad omadused, lisaks on saadavus veel kehvem
Lisaks kõigele sellele on diiselmootoriga Cherokee NP231 vahekastiga, millel puudub Full-time 4WD (lahtise keskdiffriga nelivedu), ehk kõva kattega pinnasel ei saa neliveoga sõita. Tehnilised puudused kõrvale jättes on suur miinus ka varustus, bensiinimootoritega masinatel on üldjuhul nahksisu, el. istmed, konditsioneer ja muu elementaarne (minu jaoks vähemalt), mis ühe autoga sõitmise mugavamaks teeb, kõige toredam on muidugi aga see, et bensiinimootoriga masinad on odavamad ning nad on üsna levinud, varuosi pole raske leida ega kallis osta. Diislimeestel on ilmselt üsna raske oma usu vastu minna ja bensukas osta, kuid Cherokee puhul tuleb seda teha, sest selle VM mootori ning käigukasti kombinatsioon on lihtsalt väga kehva, isegi esiveoliste pereautode peal ei kesta.