olen tänulik kui nimetad muud sõiduautod millel 3Xdiffrilukud on seestarmo kirjutas:See info ei vasta päris kindlasti tõele.denis23 kirjutas:Minu teada, see on peale G-Wageni ainuke sõiduauto mida pakutakse kõigi kolme diffrilukuga.
lumeläbivusega maasturit vaja (krdi Monika)
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Saan aru, et jutt käib kasutatud autodest?denis23 kirjutas:olen tänulik kui nimetad muud sõiduautod millel 3Xdiffrilukud on sees
Sel juhul - ei taha küll katkise plaadina kõlada, aga lisaks Jaagu nimetatud Rubiconile veel Toyota Land Cruiser 75 ja 80 (92-93a sõltuvalt varustusest).
Kui jutt oli ainult uutest, siis pole mul midagi öelda.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
nojah sõnad "autod mis pakutakse" - eeldab vist autod mis on uued, või ütleme, ei kuulu uunikumite hulka, samuti ütleme nii, ikka mida üldsusele tuntud enam vähem - muide võib igasugused Pinzgauerid ka ritta panna.
iseenesest, Toyota LC70 siiani toodetakse. Standardis seal on ainult tagadiffri LSD-lukk. Ja ei ole pidev nelivedu.
Toyota LC80 on tootmisest ammu maas, ning see on "suure länkari" üleelmine põlvkond. Selle veojõuskeemi ma ei tunne.
Ja autosid, millele saab lisana kõik tehase lukkusid tellida ei ole väga palju - need on TLC120 (aga selle lukustav esidiffer on nagu yeti - kataloogis on olemas, kuid keegi pole näinud) ja TLC70 ja vist Patrol. Landroveri austajad ilmselt saavad mind täiendada.
P.S. Rubicon on muidugi ka.
iseenesest, Toyota LC70 siiani toodetakse. Standardis seal on ainult tagadiffri LSD-lukk. Ja ei ole pidev nelivedu.
Toyota LC80 on tootmisest ammu maas, ning see on "suure länkari" üleelmine põlvkond. Selle veojõuskeemi ma ei tunne.
Ja autosid, millele saab lisana kõik tehase lukkusid tellida ei ole väga palju - need on TLC120 (aga selle lukustav esidiffer on nagu yeti - kataloogis on olemas, kuid keegi pole näinud) ja TLC70 ja vist Patrol. Landroveri austajad ilmselt saavad mind täiendada.
P.S. Rubicon on muidugi ka.
Toyota LC120; Dodge WC52
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Jah nii see on, aga kui juba lisana tellimine, siis ega väga vahet ju pole kas see on lõpuks tehase lukk või hoopis näiteks ARB.denis23 kirjutas:Ja autosid, millele saab lisana kõik tehase lukkusid tellida ei ole väga palju - need on TLC120 (aga selle lukustav esidiffer on nagu yeti - kataloogis on olemas, kuid keegi pole näinud) ja TLC70 ja vist Patrol. Landroveri austajad ilmselt saavad mind täiendada.
P.S. Rubicon on muidugi ka.
PS. LC75 (nagu ka LC70) toodetakse samuti siiamaani. LC80 toodeti veel 2008 aastani. Nii et kust otsast nad uunikumid on?!?
Samuti peaks olema tehaselukkudega (vajadusel) varustatud LC105, mida samuti siiani toodetakse. Rato parandab äkki, kui ma eksin.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Jah selline hea ländkruiser nagu 105 on poest täiesti saadaval kõiges oma headuses. On lisaks veel ka poest saada lukkudega Lexus mille mudelit ei oska nimetada, kuid näeb 105 moodi välja. Käisin poe lähedal ja ise nägin selliseid mudeleid. Igati head olid 105 bensiinimootoriga 4,5l v8 kõikide viledega, soovitan....
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
vahepeal siis juhtus selline lugu, et ühel tuisusel pühapäeval õnnestus mu tuttaval lumekettidega pathfinder sellel samal neetud teel põhja peale ajada. ei olnud torm, lihtsalt pinnatuisk 
Ühesõnaga selgus, et vaja on ikka tõsist kliirensit, ehk siis pärast mõningast uurimistööd jäid sõelale:
Wrangler
Defender
Range
LCV8.
Kuna viimase 2 peale hammas kohe kuidagi ei hakka, otsustasime wrangler vs defender kasuks.
Täna siis otsustasin mõlemaga proovisõidu teha, et otsustada kumba kasuks otsustada.
Lühidalt tulemus siin:
Jeep < wranglerit salongis pole, kui joppab võib-olla märtsis satub midagi salongi. kodulehel varustus ja tehniline info puudub, ainult hinnakiri. ok kuna 2011 tuli uus facelift, mis seal ikka.
Land Rover < astusin salongi. freelander ja range. müügimeest polnud. lõpuks saime kätte sekretäri, vestlus kujunes umbes selliseks:
"Kas teil defenderit proovida saab?"
"ei saa, kunagi ammu üks oli aga selle saatsime soome tagasi. peate proovima mõnda kasutatud masinat"
"palju te hiljuti neid defendereid müünud olete?"
vaikus...
"ega ei olegi".
naljakas see, et jeepi "isa" on wrangler ja LR "isa" on defekas enda eelkäiatega. ja kummagit autot eesti ametlikes esindustes lihtsalt ei ole

Õnneks pole ostuga kiiret, sihtmärk midagi järgmiseks talveks hankida. aga siiski, üsna masendav seis.
ilmselt pole mõtet ka siit küsida kogemusi 2011 wrangler vs defender, kuna wrangler veel liialt värske.
Ega kellegil pole uut mudelit defest (eriti 90 SW) või siis infot, mida täpsemalt kujutavad endast defe varustusastmed (E S SE), kuna kodulehel seda infot inchcapel samuti pole
rahvusvahelise info googeldamisest pole väga kasu, kuna paistab mõlemad väga erinevate konfiguratsioonidega erinevate turgude jaoks

Ühesõnaga selgus, et vaja on ikka tõsist kliirensit, ehk siis pärast mõningast uurimistööd jäid sõelale:
Wrangler
Defender
Range
LCV8.
Kuna viimase 2 peale hammas kohe kuidagi ei hakka, otsustasime wrangler vs defender kasuks.
Täna siis otsustasin mõlemaga proovisõidu teha, et otsustada kumba kasuks otsustada.
Lühidalt tulemus siin:
Jeep < wranglerit salongis pole, kui joppab võib-olla märtsis satub midagi salongi. kodulehel varustus ja tehniline info puudub, ainult hinnakiri. ok kuna 2011 tuli uus facelift, mis seal ikka.
Land Rover < astusin salongi. freelander ja range. müügimeest polnud. lõpuks saime kätte sekretäri, vestlus kujunes umbes selliseks:
"Kas teil defenderit proovida saab?"
"ei saa, kunagi ammu üks oli aga selle saatsime soome tagasi. peate proovima mõnda kasutatud masinat"
"palju te hiljuti neid defendereid müünud olete?"
vaikus...
"ega ei olegi".
naljakas see, et jeepi "isa" on wrangler ja LR "isa" on defekas enda eelkäiatega. ja kummagit autot eesti ametlikes esindustes lihtsalt ei ole



Õnneks pole ostuga kiiret, sihtmärk midagi järgmiseks talveks hankida. aga siiski, üsna masendav seis.
ilmselt pole mõtet ka siit küsida kogemusi 2011 wrangler vs defender, kuna wrangler veel liialt värske.
Ega kellegil pole uut mudelit defest (eriti 90 SW) või siis infot, mida täpsemalt kujutavad endast defe varustusastmed (E S SE), kuna kodulehel seda infot inchcapel samuti pole

rahvusvahelise info googeldamisest pole väga kasu, kuna paistab mõlemad väga erinevate konfiguratsioonidega erinevate turgude jaoks

@ uputaja
äkki valgustaksid rohkem TJ vs KJ teemat? veoskeem läks uuel sitemaks? või ainult välimuses küsimus?
@astross
seepärast tahakski uut proovida, vähemalt piltidelt tundub ergonoomilisem kui vanemad. Või kommentaar käiski uue kohta (2007+)? teema oluline kuna ise 115 kg kaalun ning vanemas defekas juhikoht tõepoolest kitsavõitu. Seda muidugi endale juba selgeks teinud, et kummagi puhul luksusautoga tegu pole.
offtopicuna su footerile lisaks, kraz oli esimene auto mille roolis ma olnud olen (vanust toona 7-8 aastat
). keerata aitas muidugi isa, aga ikkagi oli krdi äge
liiter kilomeetrile nõuka ajal polnud ka eriline probleem 
äkki valgustaksid rohkem TJ vs KJ teemat? veoskeem läks uuel sitemaks? või ainult välimuses küsimus?
@astross
seepärast tahakski uut proovida, vähemalt piltidelt tundub ergonoomilisem kui vanemad. Või kommentaar käiski uue kohta (2007+)? teema oluline kuna ise 115 kg kaalun ning vanemas defekas juhikoht tõepoolest kitsavõitu. Seda muidugi endale juba selgeks teinud, et kummagi puhul luksusautoga tegu pole.
offtopicuna su footerile lisaks, kraz oli esimene auto mille roolis ma olnud olen (vanust toona 7-8 aastat



Väidetavalt on lahendus olemas sellele probleemile.AsTroSS kirjutas:Vasaku rooliga Defender on küll väärakate jaoks tehtud, peedalid/rool/uks/iste sobib ilmselt ainult joogaga tegelevatele inimestele kes on eelneva elu elanud radika ja seina vahel...............
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=977 ... ght=#97719
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Eks ta alumine ots ole ikka sama st pulkas sillad vahekastid jne. Ma pidasin silmas seda, et maasturi kohta on tal liiga palju mõttetut elektroonikat peal. Külgmised airbagid, veojõu kontrollid no mille jaoks.
TJ wranku saab väga lihtsalt nii kõrgeks, et 33"MT mahub alla. Jääb ka maanteel jummala ok. Metsas on 4,0 täielik maius
Aga 90 dehvenderis oli ikka kitsa olla. Nii juhi kohal kui ka kõrvalistmel. Ma 182pikk ja 110kilu.
TJ wranku saab väga lihtsalt nii kõrgeks, et 33"MT mahub alla. Jääb ka maanteel jummala ok. Metsas on 4,0 täielik maius

Aga 90 dehvenderis oli ikka kitsa olla. Nii juhi kohal kui ka kõrvalistmel. Ma 182pikk ja 110kilu.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Oligi minul üks tuttav sama katsumuse eest, valikus temal paraku veel lisaks G mersu. jeep langes sellega välja, et naisele ei meeldinud, kuna liiga "pukats", defender langes sellepärast ära, et ta on 196 pikk ja umbes 140 kg(soovitaks kaalu vaadata), ei saanud ta ise pm enam ust ise kinni, teatavasti defenderil teine ukse lukustusaste kaob umbes pärast 15 külmakraadi. Kõikide eelnevate miinuste tõttu valis ta G klassi mersu 1999 aasta 3,0tdi automaaat kastiga.
Firmas on meil 2 defekat 2001 ja 2005, ise olen 183 cm pikk ja kaalun umbes 75 kg, ning võin ausalt öelda, et minu zaz 965-el on ka natukene rohkem ruumi sees juhi kohal. Tagant on ka hea, kui oled normaalse pikkuse, siis autost kaugemalte kui 30 meetrit ei näe, kuna aken on nii väike. Aga näeb täita õige maasturi moodi välja küll teine!
Firmas on meil 2 defekat 2001 ja 2005, ise olen 183 cm pikk ja kaalun umbes 75 kg, ning võin ausalt öelda, et minu zaz 965-el on ka natukene rohkem ruumi sees juhi kohal. Tagant on ka hea, kui oled normaalse pikkuse, siis autost kaugemalte kui 30 meetrit ei näe, kuna aken on nii väike. Aga näeb täita õige maasturi moodi välja küll teine!
hei,Mony kirjutas: Seoses sellega aga mul väike segadus. nimelt vanemate foresteride omanikud pajatavad, et automaatkast on "libavedu" ja manuaal "õige". samas kui vaatan tehase andmeid, siis uuel foresteril just manuaalkastil visko vahel (vb eksin aga CRV-d visko pärast ju libaks kutsutaksegi)? Oskab keegi kommenteerida?
kas siin mitte ei ole juttu erinevatest viskodest:
- CRVl on viskosidur, mis ühendab taha tagasilla
- Foresteril on aga pidev nelivedu ja visko all mõeldakse piiratud libisemisega keskdifrit