lumeläbivusega maasturit vaja (krdi Monika)
Moderaator: Moderators
Enda arust, Forester on hea ja tark valik.
Ja ma arvan et selle läbivus lumes keskmise kasutaja käes on parem kui TLC120 (Teine asi on potentsiaalsed võimalused, aga TLC puhul reeglina ei oska need enamus kasutada, näiteks minu auto esimene omanik ei teadnud üldse "milleks seda teist käigukangi läheb vaja"
Ja ma arvan et selle läbivus lumes keskmise kasutaja käes on parem kui TLC120 (Teine asi on potentsiaalsed võimalused, aga TLC puhul reeglina ei oska need enamus kasutada, näiteks minu auto esimene omanik ei teadnud üldse "milleks seda teist käigukangi läheb vaja"
Toyota LC120; Dodge WC52
täna ELKE autos väideti mulle et Eestis ei ole müüdud autosid, millel oli LSD tagasillas.4x4JIM kirjutas:Meie ostsime salongi oma ise midagi juurde ei toppinud taga sillas oli LSD sees. Meil oli LC 120 "põllutöölise variant" ehk AT kastiga plank.denis23 kirjutas:TiitR - kas Eestis üldse müüdi TLC120 millel oli LSD tagasillas?
Ei olnud mingeid tõstetavaid gaas amortisaatoreid ega muud luksust.
Toyota LC120; Dodge WC52
denis23 kirjutas:Enda arust, Forester on hea ja tark valik.
Ja ma arvan et selle läbivus lumes keskmise kasutaja käes on parem kui TLC120 (Teine asi on potentsiaalsed võimalused, aga TLC puhul reeglina ei oska need enamus kasutada, näiteks minu auto esimene omanik ei teadnud üldse "milleks seda teist käigukangi läheb vaja"
Ma võin vihje öelda, et mina olen LC 120-nega küll korra ühte foresteri aidanud, kes oli lumme kinni jäänud, ning tõmbasin ta sealt ringiga välja, mitte tagasi. Iga maasturi võime oleneb tema rehvist, ja muudest miljonist tegurist, kuid kindlasti ka väga palju inimesest rooli taga! Edu otsimisel.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Aga linnapildis on ka palju 20" bling-bling veljega LC120-id mis linnavahelt ei jõua elu sees metsa lähedalegi....ja milleks siis ka see "teine käigukang"?denis23 kirjutas:Enda arust, Forester on hea ja tark valik.
Ja ma arvan et selle läbivus lumes keskmise kasutaja käes on parem kui TLC120 (Teine asi on potentsiaalsed võimalused, aga TLC puhul reeglina ei oska need enamus kasutada, näiteks minu auto esimene omanik ei teadnud üldse "milleks seda teist käigukangi läheb vaja"

Viimase postituse ehe näide võiks olla selline isend http://www.ekspressauto.ee/est/forum/sh ... read=83565TiitR kirjutas:Aga linnapildis on ka palju 20" bling-bling veljega LC120-id mis linnavahelt ei jõua elu sees metsa lähedalegi....ja milleks siis ka see "teine käigukang"?denis23 kirjutas:Enda arust, Forester on hea ja tark valik.
Ja ma arvan et selle läbivus lumes keskmise kasutaja käes on parem kui TLC120 (Teine asi on potentsiaalsed võimalused, aga TLC puhul reeglina ei oska need enamus kasutada, näiteks minu auto esimene omanik ei teadnud üldse "milleks seda teist käigukangi läheb vaja"
empudogy kirjutas:denis23 kirjutas:Enda arust, Forester on hea ja tark valik.
Ja ma arvan et selle läbivus lumes keskmise kasutaja käes on parem kui TLC120 (Teine asi on potentsiaalsed võimalused, aga TLC puhul reeglina ei oska need enamus kasutada, näiteks minu auto esimene omanik ei teadnud üldse "milleks seda teist käigukangi läheb vaja"
Ma võin vihje öelda, et mina olen LC 120-nega küll korra ühte foresteri aidanud, kes oli lumme kinni jäänud, ning tõmbasin ta sealt ringiga välja, mitte tagasi. Iga maasturi võime oleneb tema rehvist, ja muudest miljonist tegurist, kuid kindlasti ka väga palju inimesest rooli taga! Edu otsimisel.
ilmselt teadsid Sa kuidas kasutada diffrilukku, aeglusti, 2nd starti, võib olla ka tõstsid tagaosa (kui selline võimalus on) jne jne..............erinevalt 90% TLC120 omanikest...
Toyota LC120; Dodge WC52
denis23 kirjutas:Tean, kuidas neid kasutada, kuid selles olukorras piisas vaid aeglustist. Ehk jah, kuid metsas käin nüüd hoopis väikese laplanderile, millele plaan hakata suvel külge installeerima lukke sildadesse.empudogy kirjutas:denis23 kirjutas:Enda arust, Forester on hea ja tark valik.
Ja ma arvan et selle läbivus lumes keskmise kasutaja käes on parem kui TLC120 (Teine asi on potentsiaalsed võimalused, aga TLC puhul reeglina ei oska need enamus kasutada, näiteks minu auto esimene omanik ei teadnud üldse "milleks seda teist käigukangi läheb vaja"
Ma võin vihje öelda, et mina olen LC 120-nega küll korra ühte foresteri aidanud, kes oli lumme kinni jäänud, ning tõmbasin ta sealt ringiga välja, mitte tagasi. Iga maasturi võime oleneb tema rehvist, ja muudest miljonist tegurist, kuid kindlasti ka väga palju inimesest rooli taga! Edu otsimisel.
ilmselt teadsid Sa kuidas kasutada diffrilukku, aeglusti, 2nd starti, võib olla ka tõstsid tagaosa (kui selline võimalus on) jne jne..............erinevalt 90% TLC120 omanikest...
head rehvid on elementaarsed, puht turvalisuse huvides juba. et selles osas muret pole (korra elus olen üritanud kokku hoida ja mingid wanlid soetada, hoolimata ilusast mustrist auto ujus nagu kits kiilasjääl < no thanx
).
mis tõstmisesse puutub, ma natuke kardan seda teemat < jah maastikul effektiivne, kuid tehas on ju teinud oma testid standardkliirensiga (kurviläbivus, põdrakas jne). Ehk siis mure mõjust auto käitumisele ja seeläbi ka ohutusele.
tegelt isegi üks küsimus tõstmise kohta puht huvi pärast, kuidas ARK nendesse modifikatsioonidesse suhtub?
kettidega forester tundub päris vihane. seal videos vana mudel veel millel väiksem kliirens aga ronib nagu kurat:
http://www.youtube.com/watch?v=NSyB4kXWxVo

mis tõstmisesse puutub, ma natuke kardan seda teemat < jah maastikul effektiivne, kuid tehas on ju teinud oma testid standardkliirensiga (kurviläbivus, põdrakas jne). Ehk siis mure mõjust auto käitumisele ja seeläbi ka ohutusele.
tegelt isegi üks küsimus tõstmise kohta puht huvi pärast, kuidas ARK nendesse modifikatsioonidesse suhtub?
kettidega forester tundub päris vihane. seal videos vana mudel veel millel väiksem kliirens aga ronib nagu kurat:
http://www.youtube.com/watch?v=NSyB4kXWxVo
ARK lubab vedrustuse moderniseerida, juhul kui see vastab TÜV nõuetele.
Mina aga soovitaks sinule tõstmisest igapäevaautol lihtsalt unustada. Usun, et normaalsete naelrehvidega on Foresteri läbivust rohkem kui sina suudad tarbida enne kui asi muutub oma riskitasemelt mõttetuks.
Teine masin, millisel on üsna head lume/liiva/pori võimalused ning mis ei maksa üüratult palju see on Jeep Grand Cherokee, millel on Quadra-Drive I/II jaotuskast. Minu teada, see on peale G-Wageni ainuke sõiduauto mida pakutakse kõigi kolme diffrilukuga (tõsi küll, erinevalt G-Wagenist need on LSD)
Lumes, liivas, nudas see Chero QuadraDrive variant on keskmisest Landcruiserist parem.
Praegu just käib mudelivahetus ning 3-4 a. vanad eelmiste mudelite hinnad kukkuvad kolinal.
Ja suurem Subarust on ka.
Mina aga soovitaks sinule tõstmisest igapäevaautol lihtsalt unustada. Usun, et normaalsete naelrehvidega on Foresteri läbivust rohkem kui sina suudad tarbida enne kui asi muutub oma riskitasemelt mõttetuks.
Teine masin, millisel on üsna head lume/liiva/pori võimalused ning mis ei maksa üüratult palju see on Jeep Grand Cherokee, millel on Quadra-Drive I/II jaotuskast. Minu teada, see on peale G-Wageni ainuke sõiduauto mida pakutakse kõigi kolme diffrilukuga (tõsi küll, erinevalt G-Wagenist need on LSD)
Lumes, liivas, nudas see Chero QuadraDrive variant on keskmisest Landcruiserist parem.
Praegu just käib mudelivahetus ning 3-4 a. vanad eelmiste mudelite hinnad kukkuvad kolinal.
Ja suurem Subarust on ka.
Toyota LC120; Dodge WC52
Kui mõõdud muutuvad, siis pead ka need ära muutma. Selleks on ümberehitusluba vaja, sest kõrguse mõõdu muutumise põhjuseks on vedrustuse ümberehitus, mitte rehvimõõdu muutmine. ARK ei luba moderniseerida midagi, sest detaile võid omavoliliselt vahetada sama seeriamudeli raames. Nad oskavad VIN koodi päris osavalt tõlgendada nii et lollitada neid ei ole mõtet. Sama seeriamudeli raames aga vedrustust ei moderniseeri, nii et oled alguses tagasi oma ettevõtmisegadenis23 kirjutas:ARK lubab vedrustuse moderniseerida, juhul kui see vastab TÜV nõuetele.

+372 5028488
Ameerika Autost võid saada ka USA versiooni Jeep Rubiconist, kus on kõik lukud, tugevad teljed, kõrgem vedrustus ja muud väga head asjad kohe tehase poolt küljes.denis23 kirjutas:Minu teada, see on peale G-Wageni ainuke sõiduauto mida pakutakse kõigi kolme diffrilukuga (tõsi küll, erinevalt G-Wagenist need on LSD)
+372 5028488
Kui jääd tõstega eh 50mm ei saa ARK kottigi aru veidikene suurema rehviga ka ei virise. ARK hakkab virisema kui on ilmselgelt näha, et 2x suuremad rehvid ja ülbe tõste sari.Mony kirjutas:head rehvid on elementaarsed, puht turvalisuse huvides juba. et selles osas muret pole (korra elus olen üritanud kokku hoida ja mingid wanlid soetada, hoolimata ilusast mustrist auto ujus nagu kits kiilasjääl < no thanx).
mis tõstmisesse puutub, ma natuke kardan seda teemat < jah maastikul effektiivne, kuid tehas on ju teinud oma testid standardkliirensiga (kurviläbivus, põdrakas jne). Ehk siis mure mõjust auto käitumisele ja seeläbi ka ohutusele.
tegelt isegi üks küsimus tõstmise kohta puht huvi pärast, kuidas ARK nendesse modifikatsioonidesse suhtub?
kettidega forester tundub päris vihane. seal videos vana mudel veel millel väiksem kliirens aga ronib nagu kurat:
http://www.youtube.com/watch?v=NSyB4kXWxVo
Minu autol 50mm ei muutnud juhitavuses mitte midagi!
Lingil vihjatud forester on minu arust üle eelmmine generatsioon. Endale meeldib ka eelmine kuid praegune on suhteliselt närune!
Nagu näha on juba 6 lk juttu mis kellegi arvates on parem! Aga tegelikult on kõikidel ja just kõikidel autodel omad vead ja head lõpudelõpuks pead ise hindama oma vajadusi ja võimalusi ja otsustama!
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See info ei vasta päris kindlasti tõele.denis23 kirjutas:Minu teada, see on peale G-Wageni ainuke sõiduauto mida pakutakse kõigi kolme diffrilukuga.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
õigus, selles suhtes selle teema järgi ma olen foresterini jõudnud. samas, kui inimesed viitsivad, võib siia oma nägemusi ju juurde panna, ma arvan et see teema üsna kasulik lugemine nii mõnelegi "lumehädas põlluelanikule":) Silmaringi avardab igastahes4x4JIM kirjutas: Aga tegelikult on kõikidel ja just kõikidel autodel omad vead ja head lõpudelõpuks pead ise hindama oma vajadusi ja võimalusi ja otsustama!

Ja enne ma ei osta midagi, kui CTR-ist lahti pole saanud (mis vabalt võib juhtuda ka alles kevadel), mistõttu vb keegi tuleb millegi sellisega lagedale mis mulle sobib paremini kui forester, you never know.
Jälgin huviga
