

Moderaatorid: Landy, Moderators
Olen mõlemaid omanud kuid remontinud olen vaid Nivat ja seda ainult softroadides. Seevastu Sukiga olen osalenud neljal võistlusel ja kohe minemas veel uuele võistlusele kuid seda remontimata, sest puudub vajadus. Häving on olnud ainult kosmeetilist laadi. Jupi hindadest - sidur (vahetasin kohe peale ostu profülaktika mõttes) Nivaga samas hinnas, spido tross 114.- eek, kardaani rist 150.-eek jne.boob kirjutas: Niva pole küll nii raudne, kui Suki, aga osad on kordades odavamad ja masin kestab, kui pole lõhkuja mees roolis. Läbivuse kohapealt ei hkka parem rääkima, las seda teevad need, kes on neid masinaid saanud ise võrrelda.
Vabandust, aga mis oli antud postituse mõtteks?x4x kirjutas:Samurai on ikka kuradi kole riistapuu. Niva on nostalgia. seda niisama ei jäeta
No eks isa oli vanem ja kogenum mees kahjlx kirjutas:Veerandtunnise kaevamise ja punnimise peale,millest mingit abi ei olnud sai isa tellitud nivaga(originaal koos kitsaste tordilõikajatega).Tuli rahulikult rööpa põhja pidi minu autoni,tiris eest ära,siis jimny juurde ja see ilma probleemideta välja samuti.Täitsa häbi hakkas kohe.
Maanteel, metsavaheteel, soft-roadides on niva mõnusam.x4x kirjutas:jah, olen mõlemaga sõitnud..ja mõlemaga eraldi sõitnud üle kuuajaTõin välja oma arvamuse, et niva on siin osas minumeelest parem.
See karjäär on Ida Virus Sirgala karjäär...x4x kirjutas:Nagu ma arusain, siis valge samurai oli sinuoma?
Täitsa muljetavaldav koht.
äkki öeldakse mulle kui noorele uustulnukale kus selline karjäär ka asub?
Saaks enda liikurigi proovile panna![]()
mul kül vehe tavalisem ja igapäevasem auto kui need mis seal olid