lumeläbivusega maasturit vaja (krdi Monika)

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

denis23 kirjutas:Raamatus on küll see tagadiffri lukk olemas ilusti, aga ma ei mäleta et hinnakirjas see oli.
armatuuris isegi märgutuli selle tagaluku kohta olemas (vaja vaid pirn sisse keerata :D ...enne muidugi ka lukk paigaldada).
Mony
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Dets 09, 2010 9:27 pm

Postitus Postitas Mony »

niih vahepealseid arenguid.
Sain täna esimest korda siis type R-i hangest kätte, tegin pildid ära ja viskan õhtul kuulutuse üles :)

1) Defeka idee olen maha matnud. et saada elementaarse varustusega pikka isendit (kindlasti peab min 5 istekohta olema, st 110 vaja), tuleb ikkagi mingi 600 k poole mõelda. kahjuks läheb eelarvest välja.

2) Vahepeal teemasse tekkinud veojõukontrollist... et tuli välja et CRV nii sitt auto polegi, kui VSA off nupu üles leidsin sumas lumes täiesti eduliselt :) aga teist CRV-d perre ei taha, võiks ikka midagi suutlikumat olla.

3) Jimny ja Dusteri naine keelas kategooriliselt ära. Ei viitsi diivanil magada ka irw.

4) Wrangler samuti ei sobi, lühikesel kerel 4 kohta ja korralikus varustuses pikk samuti üle poole milli (no ei aja luksust taga, aga krt kont võiks ikka sees olla). lisaks pikk kere ei meeldi kah, wranglerile kohe kuidagi ei sobi minu meelest.

Hetkel paistab foresteri poole minevat (kui keegi type R ära kunagi peaks ostma).

Seoses sellega aga mul väike segadus. nimelt vanemate foresteride omanikud pajatavad, et automaatkast on "libavedu" ja manuaal "õige". samas kui vaatan tehase andmeid, siis uuel foresteril just manuaalkastil visko vahel (vb eksin aga CRV-d visko pärast ju libaks kutsutaksegi)? Oskab keegi kommenteerida?
Kalamees
Fitting 44"
Postitusi: 406
Liitunud: T Mär 13, 2007 6:22 pm
Asukoht: Rakvere

Subaru

Postitus Postitas Kalamees »

Sai ka Subarud kiigatud ja proovisõitu tehtud. Aga vaataks vast ennem Outback i poole, uus ruumikam ja mõnusam sees istuda.
Vana Forester seest mõnusam. Uues pole käsi kuhugi toetada.
Automaadiga jõud jagatud 60/40.
Mony
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Dets 09, 2010 9:27 pm

Postitus Postitas Mony »

sai ise ka vaatamas käidud, tõepoolest vasakut kätt pold kuhugi panna :D aga muidu mulle see foresteri "tahumatu" olek meeldis. outback lahe jah, aga kliirens 1,5 cm madalam ning hind ca 50 k kõrgem (hinnavahest ma saan muidugi aru, outback oluliselt mugavam ja luksuslikum). Samas roolis istudes siis lumes sumpama pigem kutsus forester (täiesti lambi hinnang :D).
ahjaa, lisaks sai nädalavahetusel ühe GV omanikuga vesteldud, väitis et peale 2-3 a möödumist ei jõua ära lappida (tal see 3-s GV, tööautona). seega GV ka väljas.
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

Kui libaneliveolised on valikus tagasi, kas siis Mitsubishi Outlander ja/või Jeep Patriot ka?
O|||||||O
Mony
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Dets 09, 2010 9:27 pm

Postitus Postitas Mony »

Kilpkonn kirjutas:Kui libaneliveolised on valikus tagasi, kas siis Mitsubishi Outlander ja/või Jeep Patriot ka?

outlanderist oli siin samas teemas eespool mitte just väga julgustavat juttu. patriotil kliirens 204 vs foresteri 215. samuti tehase kütusekulu automaadil suurevõitu, 9,7 vs. foresteri 8.4. aga vist kui mahti saan lähen piilun selle auto ka järgi esinduses, disaini poolest tundub üsna kenake. mismoodi tal see veoskeem täpsemalt toimib ja kuda uuemad jeebud kestavad ka?
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Alari »

Ma soovitaks ikkagi nende poolkõvade maasturite asemel Y61 Nissan Patrol'i ning Toyota LC120 masinaid ka proovida, muudab üsna kindlalt arvamust Outlander'ite jms suhtes.
Kasutaja avatar
elmarm
Rock Crawler
Postitusi: 539
Liitunud: N Jaan 06, 2011 5:37 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas elmarm »

Pole eriti näinud, et keegi Kiat kiidab, aga minul on Sorento, millega olen väga rahul. Suvel suur haagissuvila järel nii, et ei tunnegi õieti.
Sellel talvel olin üleküla (täpsemalt ületänava) mees. Vähemalt suure pehme lumega tegin omakandi tänavatel jälgi ette, stangega lund lükates.
Nii, et siiani veel seda ostu kahetsenud pole!
Maastikuvõimekus
http://www.pritsumees.ee/
5 112 112
Mony
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Dets 09, 2010 9:27 pm

Postitus Postitas Mony »

elmarm kirjutas:Pole eriti näinud, et keegi Kiat kiidab, aga minul on Sorento, millega olen väga rahul. Suvel suur haagissuvila järel nii, et ei tunnegi õieti.
Sellel talvel olin üleküla (täpsemalt ületänava) mees. Vähemalt suure pehme lumega tegin omakandi tänavatel jälgi ette, stangega lund lükates.
Nii, et siiani veel seda ostu kahetsenud pole!
noh kollased kvaliteedi osas päris palju edasi arenenud, ei väida et sitad autod (sai iirimaal Santa Fe-ga ringi uhatud ja tundus üsna viisakas). teisalt hinnaklassi poolest pole nad enam odavad ka, japsidega suht samas klassis.

sorento jääb ära aga kuna kliirens isegi väiksem kui olemasoleval CRV-l (184). santa fe isegi oleks mingi argument (200 kliirents ja päris kenake), aga ei tea... ilmselt pean veel mõned aastad harjutama end kollase mõttega (analoogne asi oli ka siis kui japsid turule trügisid). mis teha, eestlane vana brändipede noh :oops:
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

Mony kirjutas:...sorento jääb ära aga kuna kliirens isegi väiksem kui olemasoleval CRV-l (184)...
hmm, sorentol kliirens
Ground clearance 8.2 in (208 mm)
! Isegi vaatasin Sorentot, kaalusin, kaalusin, aga mind pani loobuma nende uue põlvkonna Sorentode neliveo kombinatsioonide kummalisus, täpselt ei mäleta aga umbes nii et ilma tiluliluta manuaalkastiga metsaautole pole difrilukku (või aeglustit) ja täislisadega suure mootori ja automaadiga on lukk.
Samas olen jahis näinud kuidas põdrad suutsid esimese põlvkonna omaga minuga samasse kohta välja ronida ja see tekitas austust küll.
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Lihtsalt ulme on lugeda siin mingit mm võrdlemist stiilis "paaki täis ei tangi, sest sellega kaotab 7mm" :lol:
Mony
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Dets 09, 2010 9:27 pm

Postitus Postitas Mony »

paistab et jänkid ja eurooplased mõõdavad kliirensit erinevalt < jänkidel forester samuti 215/225(xt) asemel 220/230(xt) jne. võrdlen eesti edasimüüjate tech andmete alusel ja nende järgi sorentol 184mm.

mis puudutab seda kliirensi hullust, siis kui teema pealkirja loed < 10 mm võib olla just vahe põhja peale jäämise/mittejäämise vahel.

kliirensi mõjust paksus lumes näide siit videost (allroad tõstetud kliirensiga ja ilma, sama veoskeem ja rehvid):

http://www.youtube.com/watch?v=_xJusLJQbv8
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Mony kirjutas:paistab et jänkid ja eurooplased mõõdavad kliirensit erinevalt < jänkidel forester samuti 215/225(xt) asemel 220/230(xt) jne. võrdlen eesti edasimüüjate tech andmete alusel ja nende järgi sorentol 184mm.

mis puudutab seda kliirensi hullust, siis kui teema pealkirja loed < 10 mm võib olla just vahe põhja peale jäämise/mittejäämise vahel.

kliirensi mõjust paksus lumes näide siit videost (allroad tõstetud kliirensiga ja ilma, sama veoskeem ja rehvid):

http://www.youtube.com/watch?v=_xJusLJQbv8
Selles videos oli Allroad juba madalas asendis lume kinni vajutanud ja hiljem kõrgekstõstetuna SELLES kohas muret polnud :lol: ...aga teemasse ka - osta omale siis mõni meelepärane 4x4 aparaat ja tõstesarjaga tõsta see näiteks mingi 50mm. kõrgemaks...tõstmiste kohta on siin oi kui palju teemasi ja õpetusi. 8)
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Mony kirjutas:mis puudutab seda kliirensi hullust, siis kui teema pealkirja loed < 10 mm võib olla just vahe põhja peale jäämise/mittejäämise vahel.
See et sa ainult masina kõrgust vaatad, ei vii kokkuvõtteks sind kuhugi mujale, kui traktori/korraliku maasturi järgi, kui kinni oled.

Üle poole masina läbivusest annab rehv, siis tihend ja kuskil edasi on alles auto ise.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

eks kõik õige, kliirens on oluline kuid mitte ainult, rehv jne. Samas olen kastikaga saanud ainult tagaveoga sealt läbi, kus sõidukas kinni jäi - vahe ju ainult kõrguses. Ja tegelikult pole need tänapäeva maasturid tehasest ikka midagi kliirensiga, õige kliirens on ikka ca 30 cm, selline nagu vene neliveolistel mossedel ja pobidel
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”