Uaz 469 ja sierra 2,3d 49kw
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Uaz 469 ja sierra 2,3d 49kw
Tere härrased. Ennem, kui see kõrvaldatakse, tahaks öelda, et ei ole konkreetset teemat, kuidas sierra 2,3d (ja just seda mootorit) uaz 469-le peale panna. Olen küll siit avarustest otsinud, aga kõik räägivad, et mis mootor parem oleks või et miks üldse sellega(diisli peale panekuga) jamada, või siis on sellest väga pealiskaudselt kirjutatud...
Nii, et küsimus: Kui on teadjaid mehi, kes teavad, kuidas täpselt SIERRA 2,3d peale panna, ning kui nad siia viitsivad kirjutada, oma soovitusi ning kogemusi jagada oleksin väga tänulik.
Pikk jutt, sitt jutt: Mootor; kinnitused; vaheplaat; sidurikorv ja/või selle korpus; vaheplaadi tegemine (tegijad); viimase maksumus; kui kellelgi on, siis joonised, eskiisid, sabloonid...
Mida rohkem on selle kohta infot, seda parem ja tänulikum ma olen.
Muide, metsamehed, head uut aastat ning teguderohket hammasrataste vahetust eurode vastu.
Ette tänades, rabauss
Nii, et küsimus: Kui on teadjaid mehi, kes teavad, kuidas täpselt SIERRA 2,3d peale panna, ning kui nad siia viitsivad kirjutada, oma soovitusi ning kogemusi jagada oleksin väga tänulik.
Pikk jutt, sitt jutt: Mootor; kinnitused; vaheplaat; sidurikorv ja/või selle korpus; vaheplaadi tegemine (tegijad); viimase maksumus; kui kellelgi on, siis joonised, eskiisid, sabloonid...
Mida rohkem on selle kohta infot, seda parem ja tänulikum ma olen.
Muide, metsamehed, head uut aastat ning teguderohket hammasrataste vahetust eurode vastu.
Ette tänades, rabauss
Sierra sidurikoda uazi kasti otsa istutada.Siduri poolelt jääb fordi korv,uazi ketas ja survelaager.Mootorikandurid uued ise tehtud.Rohkemat enda oma pealt kirjutada hetkel ei oska,kuna ei teinud seda ja kasti pole veel maha võtnud.
Aga võin öelda omast kogemusest et see ikka lahja mootor,eriti kui veel ka nõksa suurem ratas panna.Kui teha tahad siis tee kohe millegi tiba jõulisema peale.Endalgi sellised mõtted peal liiguvad.Hea asi on mb 3.0 r5 mingi 60+kw.Jõudu!

- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 545
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am
Siduri võll 15mm pikemaks teha ja ots peenemaks treida et sobiks laagrisse,vaheplaat oli mul 7mm raud mille treial teeb sulle 700-800 eeku,karteri põhi soovitav ühe külje pealt maha võtta et kardaan mahuks liikuma(muidu kui kuskile kännu otsa ajada siis sööb karteri põhja augu ja lööb lömmi),juhul kui sillast ja vedrupakkidest tõstetud siis polnd vaja lõigata vaid tuli silla piiraja allapoole lasta ja sai ka hea,mootori pikkilõtku varras vaja kindlasti vaja ka sellele tagasi aretada,siduri pumba kinnitused tuleb teha sidurikoja külge,kütuse paaki tagasivool viia,kui jäävad uazi paagid siis peale voolule panna filtreid juurde,lihtsam tegel paagid puhastada ja läbi pesta,kui jätad originaal radika ette siis tuleb jälgida et lõdvikud saavad õiget pidi,ülemine lõdvik läheb mootori küljes ülemise otsa külge ja alumine lõdvik läheb alumise külge,


Vaheplaadi kohta siin teemas minu postitus
Vaheplaadi jutt
Ja niipalju ka veel, et kui mootor veel soetamata siis otsi ikka 2.5td. Juhul kui mootor juba olemas siis anna minna. Sõitsime isegi pikalt 2.3, natuke järele aidata siis liigub küll.
Vaheplaadi jutt
Ja niipalju ka veel, et kui mootor veel soetamata siis otsi ikka 2.5td. Juhul kui mootor juba olemas siis anna minna. Sõitsime isegi pikalt 2.3, natuke järele aidata siis liigub küll.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4712
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
See ei ole küll miski kone mida peale panna. Sama lugu nende mersu rimakatega. Käima ei lähe, edasi ei käi. Pmst rikutakse sellise mootoriga uaz täitsa ära. Mersu oma samasugune nui. Eeslikannatus peab olema sellisega sõiduks.
Olen 2,3Sierrat erinevatel masinatel proovinud ja ta on PASK, mis kasu sest diislist on kui rehvi ei jõua aeglustiga tühjaks lüüa ja küttekulu on 15l/100km
Mersu oma natu parem. Miskit erilist dünaamika raketti pole küll mõtet loota.
Piltlikult - Paneme diisli, et autol maastikusuutlikust vähendada. Need kuradi nässaksad ei liigu pooltki seda, mis originaal konega Uazid.
Nüüd tuleb jälle nutt ja hala kuis teie autodel on need kõikse tihedamad ja paremini edasikäivad nuiad peal.
NB: Ainukesed diislid, mis kõlbavad sõita saad Jaapani päritolu autode pealt.
Oeh palju kergem hakkas.
Päikest SDUP meestele. (SierraDiiiselUazilePeale)
Olen 2,3Sierrat erinevatel masinatel proovinud ja ta on PASK, mis kasu sest diislist on kui rehvi ei jõua aeglustiga tühjaks lüüa ja küttekulu on 15l/100km
Mersu oma natu parem. Miskit erilist dünaamika raketti pole küll mõtet loota.
Piltlikult - Paneme diisli, et autol maastikusuutlikust vähendada. Need kuradi nässaksad ei liigu pooltki seda, mis originaal konega Uazid.
Nüüd tuleb jälle nutt ja hala kuis teie autodel on need kõikse tihedamad ja paremini edasikäivad nuiad peal.
NB: Ainukesed diislid, mis kõlbavad sõita saad Jaapani päritolu autode pealt.
Oeh palju kergem hakkas.

Päikest SDUP meestele. (SierraDiiiselUazilePeale)
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Hästi lihtsalt kokku võtta:
2.3d Sierra kiirendust mõõtsin kalendriga.
Ära seda jama oma projektile peale areta.
(ei oska ka hetkel alternatiivi pakkuda
)
2.3d Sierra kiirendust mõõtsin kalendriga.
Ära seda jama oma projektile peale areta.
(ei oska ka hetkel alternatiivi pakkuda

Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Omalt poolt annan ka julgust juurde, meie 2,3D Sierra UAZ liigub meie jaoks piisavalt hästi. Põhimõtteliselt on kõik saladused juba ära räägitud. Meiegi vaheplaati ei pannud vaid käigukast läks otse Sierra sidurikojale otsa, käigukasti võlli ots tuli muidugi peenemaks teha. Sidurikäpaga tegin ka midagi kuid täpselt ei mäleta kas jäi Sierra või UAZi oma. Käppade kinnituskohti on antud mootoril piisavalt. Radika panime Sierra oma. Kuna juba ennem oli meil mingi Peugoti 2,1L diisel peal siis küttesüsteem oli juba ringi tehtud, paagilt eemaldasime vist kütusenäiduki ja asendasime veel ühe kütusevõtuga, sinna saigi tagasivoolu ühendada, tean, et kasutatakse ka kolmikuid.
Uskumatu kuid meie 2,1D aastast 80 vedas meie UAZi väga edukalt edasi. Vanemad olijad Offroad klubi päevilt peaks mäletama. Antud autoga sai võtta võidu esimeselt Lumetormilt, ja ka esimeselt Jaanipäevasõidult. Loomulikult mootor müriseb ja vibreerib metsikult, kindlasti on V8 võimsam. Kuid see ei ole antud jutu teema.
Täielikult ehitasin ringi mootori ja auto elektrisüsteemi kasutasin väga palju Sierra enda kaableid eelsüüte releed jne. Igaljuhul jõudu ja head ajude ragistamist sest pole õigeid ega valesid lahendusi vaid on need mis toimivad. Kui aega saan panen ka mõne pildi meie masinast.
pildid http://nagi.ee/photos/uzis/
Uskumatu kuid meie 2,1D aastast 80 vedas meie UAZi väga edukalt edasi. Vanemad olijad Offroad klubi päevilt peaks mäletama. Antud autoga sai võtta võidu esimeselt Lumetormilt, ja ka esimeselt Jaanipäevasõidult. Loomulikult mootor müriseb ja vibreerib metsikult, kindlasti on V8 võimsam. Kuid see ei ole antud jutu teema.
Täielikult ehitasin ringi mootori ja auto elektrisüsteemi kasutasin väga palju Sierra enda kaableid eelsüüte releed jne. Igaljuhul jõudu ja head ajude ragistamist sest pole õigeid ega valesid lahendusi vaid on need mis toimivad. Kui aega saan panen ka mõne pildi meie masinast.
pildid http://nagi.ee/photos/uzis/
Aitäh kõigile, kes viitsisid vastata, sain väga kasulikke näpunäiteid.
To uputaja: Küsid saia, saad ikka leiba. Ma saan aru, et sa lähed närvi, kui sa ei suuda oma riistapuul nö kummi tühjaks lüüa, aga kas on selliseid mootoreid üldse olemas millega saaks edukalt (sinu mõttes) seda üldse teha?
I´m sorry, aga see on minu UAZ, ning minu projektikas ning ma panen sinna peale mida iganes ma sinna ka peale tahan panna, võin ka eesli sinna kapoti alla toppida. Kuna ta on projektikas, siis võibolla kunagi tulevikus oleks plaan panna ka sellele mootorile mingisugune labane Intercooler.
Iseenesest on mootor pealtvaadates kõva. Ma ei usu et see lahjaks jääb, sest väändemomenti paistab asjal olema. Mootor on labane ja lihtne ning selle mootori tegemise ajastuga arvestades, ei saa sellel ka midagi erilselt tuksi minna.
Veelkord tänud kõigile, kes olid abiks.
To uputaja: Küsid saia, saad ikka leiba. Ma saan aru, et sa lähed närvi, kui sa ei suuda oma riistapuul nö kummi tühjaks lüüa, aga kas on selliseid mootoreid üldse olemas millega saaks edukalt (sinu mõttes) seda üldse teha?
I´m sorry, aga see on minu UAZ, ning minu projektikas ning ma panen sinna peale mida iganes ma sinna ka peale tahan panna, võin ka eesli sinna kapoti alla toppida. Kuna ta on projektikas, siis võibolla kunagi tulevikus oleks plaan panna ka sellele mootorile mingisugune labane Intercooler.
Iseenesest on mootor pealtvaadates kõva. Ma ei usu et see lahjaks jääb, sest väändemomenti paistab asjal olema. Mootor on labane ja lihtne ning selle mootori tegemise ajastuga arvestades, ei saa sellel ka midagi erilselt tuksi minna.
Veelkord tänud kõigile, kes olid abiks.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Intercooleri lisamine ei ole mitte mingil juhul teema, kui sul puudub turbo. Väändemomenti on sellel sierra mootoril u. 40 nm rohkem kui originaalil. Võimsust aga vähem. Pööretevahemik on väiksem. Kütusekulu on natuke väiksem, aga vibratsioon ja müra u. 2 korda suurem. Reaalselt mõtetu ja kasutu vahetus, nokitsemiseks paras.
Loomulikult on see Sinu projektikas, aga head ja sõbralikku nõu, mida antakse, ei maksa ignoreerida.
Loomulikult on see Sinu projektikas, aga head ja sõbralikku nõu, mida antakse, ei maksa ignoreerida.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vabandan teemaalgataja ees, et tema probleemist mööda räägin, aga selle 2.3D mootori kasulikkusest on ka minul raske aru saada. Seega targutan ka natuke siin, kuna kunagi oli meil kotkaga au omada ühte UAZ'i, millel oli Gaz 24-10 mootor peal ning aeglustiga lükkas 35" rehvi pea-aegu tühjaks küll ning hoolitsetud mootor käis 5700 rpm välja pöördekella järgi. Kütust tarbis nende meeletute 35" rehvidega kusagil 15-20L kanti ja tippkiirus küündis hulljulguse hetkel 120kmh kanti selle tõstetud ja suurte ratastega koletise roolis.
Vaatame Gaz 24 ja Sierra 2.3D mootoritele otsa:
Gaz 24:
HP 98
NM 188 @ 4500rpm
Sierra 2.3:
HP 66
NM 142 @ 2000rpm
Need numbrid ise peaksid juba ütlema kõik kogu selle mootorivahetuse mõistlikuse kohta. Ning soovituslik ettepanek oleks see UAZ mootor vahetada GAZ mootori vastu. Kõik istub 1:1, sidurikorv pidi vist GAZ oma jääma ja ketas UAZ oma. Päris täpselt ei mäleta enam, aga midagi seal selle kohaga tuli teha. Aga mitte freesida või keevitada, lihtsalt sobilikud detailid tuli külge keerata. Lihtne, ökonoomne ja kasulik mootori vahetus, mis paneb su UAZiku mõnusalt nurruma.
Vaatame Gaz 24 ja Sierra 2.3D mootoritele otsa:
Gaz 24:
HP 98
NM 188 @ 4500rpm
Sierra 2.3:
HP 66
NM 142 @ 2000rpm
Need numbrid ise peaksid juba ütlema kõik kogu selle mootorivahetuse mõistlikuse kohta. Ning soovituslik ettepanek oleks see UAZ mootor vahetada GAZ mootori vastu. Kõik istub 1:1, sidurikorv pidi vist GAZ oma jääma ja ketas UAZ oma. Päris täpselt ei mäleta enam, aga midagi seal selle kohaga tuli teha. Aga mitte freesida või keevitada, lihtsalt sobilikud detailid tuli külge keerata. Lihtne, ökonoomne ja kasulik mootori vahetus, mis paneb su UAZiku mõnusalt nurruma.
+372 5028488
Natuke täpsustan jr-i. Mootor oli ilmselt ikkagi GAZ 24-10. GAZ-24 ei anna neid väändemomente ja võimsusi. Sooviatn kindlasti 24-10 mootorit. Veel on olemas ka UAZ-l endal 98 HP mootor, mille pea on sarnane 24-10-le. Sellel on tõstetud surveaste, topelt vedrud klappidele, suuremad klapid, jne. Sellel mootoril on taga vändakaelal simmer mitte nöör. Veel parem variant on osata UAZ 2,9 l mootor, millel on eelpolmainituga lisaks veel tõstetud kubatuuri. Hea kerge mootor ja kui sellele mootorile saaks peale sissepritse......., NM-e jääb ülegi. Originaal poolteljed hakkavad murduma nagu makaronid juba 33" rehviga, luban.
24-10 mootori peale sobitamisel oleks hea vahetada ka hooratas, siis saad kasutada UAZ originaal sidurit. Originaalsidurile saab juurde panna 3 vedru. 24-10 originaalsidur on väiksema läbimõõduga ja ei kesta seda jõudu, hakkab libisema. Väike nüans on selle juures, hooratta peaks koos vändaga tasakaalustama. Veel võib muidugi lasta teha treiali juures 24-10 hoorattale uued augud UAZ siduri sobitamiseks.
120 km/h 35" ratastega, ma ei tea...
24-10 mootori peale sobitamisel oleks hea vahetada ka hooratas, siis saad kasutada UAZ originaal sidurit. Originaalsidurile saab juurde panna 3 vedru. 24-10 originaalsidur on väiksema läbimõõduga ja ei kesta seda jõudu, hakkab libisema. Väike nüans on selle juures, hooratta peaks koos vändaga tasakaalustama. Veel võib muidugi lasta teha treiali juures 24-10 hoorattale uued augud UAZ siduri sobitamiseks.
120 km/h 35" ratastega, ma ei tea...
jr kirjutas:Vabandan teemaalgataja ees, et tema probleemist mööda räägin, aga selle 2.3D mootori kasulikkusest on ka minul raske aru saada. Seega targutan ka natuke siin, kuna kunagi oli meil kotkaga au omada ühte UAZ'i, millel oli Gaz 24-10 mootor peal ning aeglustiga lükkas 35" rehvi pea-aegu tühjaks küll ning hoolitsetud mootor käis 5700 rpm välja pöördekella järgi. Kütust tarbis nende meeletute 35" rehvidega kusagil 15-20L kanti ja tippkiirus küündis hulljulguse hetkel 120kmh kanti selle tõstetud ja suurte ratastega koletise roolis.
Vaatame Gaz 24 ja Sierra 2.3D mootoritele otsa:
Gaz 24:
HP 98
NM 188 @ 4500rpm
Sierra 2.3:
HP 66
NM 142 @ 2000rpm
Need numbrid ise peaksid juba ütlema kõik kogu selle mootorivahetuse mõistlikuse kohta. Ning soovituslik ettepanek oleks see UAZ mootor vahetada GAZ mootori vastu. Kõik istub 1:1, sidurikorv pidi vist GAZ oma jääma ja ketas UAZ oma. Päris täpselt ei mäleta enam, aga midagi seal selle kohaga tuli teha. Aga mitte freesida või keevitada, lihtsalt sobilikud detailid tuli külge keerata. Lihtne, ökonoomne ja kasulik mootori vahetus, mis paneb su UAZiku mõnusalt nurruma.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kui nüüd päris aus olla siis minu arvates on enamuse selliste mootori vahetuste põhjus kasutada erinevat värvi soodsaid diiselkütuseid mida teps mitte autokütusena kasutada ei tohi. Seega on oluline kütte soodne hind ja inimestel on pohh kas selle ratta lööb tühjaks või mitte. Ja kui see disla uazi omanik metsas offroad haiguse külge saab avastab ta varsti et tegelt on v8 vaja.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944