Trooperi 2,2d remontida või vahetada?

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Trooperi 2,2d remontida või vahetada?

Postitus Postitas tuningman »

terekest,nu, nüüd tärkas ka minul huvi nende 2,2 ja 2,2 turboka vastu.sest omal mul just trooperi mootor hakkab vaikselt poegima vist. ostes avastasin et klapikambri kaanel kirjas turbo aga turbost pole haisugi.väljalaske kolle ka seike imelik, ei kujuta kuidas see sinna käib.sest on olnud peal ja turbo õlitus e. surve toru äravooluga ühendatud. jõudu pole ja suitseb hirmsalt, küttekulu ka miljon. nüüd siis kui viimati kinni istusin lõi õlirõhu tule põlema ja jokk. mootor passi järgi 2222cm/3. 52kw. mul igatahes paanika, tea kas lihtsalt siis tavalise kolle äkki pandud või võib kogu kaan vahetatud olla? mille järgi vahet teha ja ont seda üldse mõtet remontida...
Väike mõte oleks vähe võimsam mootor panna,mis vähe kauem kestaks ja vähe piinamist ka kannataks.võibolla misegi mõne muu margi oma äkki...kuid milline ja kust saada võiks? nõuandeid?
ette tänades
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas tuningman »

seoses selle eelneva jutuga, tegin turbo toru pimeks, vahetasin anduri aga ei midad, pikalt käia ei ole lasknud, isegi õli vahetatud ja filter, kuna eelmine tundus liiga vedel, aga kinni ta jooksis. ja selle mootori vahetuse kohapealt selline küsimus teadjamatele, et kas 2,8td mootor 1-1le 2.2kasti otsa istuks?
ja kelle käest küsida võiks... mõtted jumala otsas, saares ei liigu ka midagi.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

2,2 ja 2,8 on totaalselt erinevad asjad. Käigukast erinev, mootori kinnitused erinevad, kardaanid erinevad, radikas erinev ja pihuga pisiasju veel. Tean ühte meest, kes selle töö ära on teinud, aga nagu ta ütles et oleks teadnud mis jama sellega on, poleks isegi mõelnud. Ja tema vahetas mootori koos kastiga...
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas tuningman »

arvata oli, et lihtne see olema ei saa. usun kui ütled et 2.2 ja 2.8 suuresti erinevad. nii ju kõigi teiste automarkidegagi. kuid kas siis keretüüp ka midagi moodi erines siis või isegi samal variandil näit. pikk kere, mootori kinnitused erinevad, (raami või silla küljes olevaid mõtlen). polegi nii suurelt jõudnud veel sellesse masinasse süveneda ja laialivõtmine alles käib. mul pika kerega 87a. sai suur hurraaga sügisel , karmi talve hirmus ostetud ja liiga paljugi selle "raipe" eest makstud, vahepeal sühavalt kahetsesin aga avastades mida siinsed tegelased kõik korda on saatnud ja kokku ja valmis ehitanud, ajas minu tuurid uuesti käima ja oma pilli kopitsema.ise ka 11a autoremondiga tegelenud ja asi päris võõras pole, kuid nõuanded alati teretulnud.pori ei karda ja metsas meeldib..
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas tuningman »

seega jääb ikka õhku väike kõhklus ,et kui mõtekas oleks seda 2.2 mootorit remontida, vaja too siis ju pilbasteks tõmmata ja siis veel see pl.kaane ja turbo teema, et kas tavalise 2.2 ja 2.2turbo kaaned on erinevad ja millest vahet teha, et kumb kaan minu mootorile "sattunud" on ?
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

tuningman kirjutas: usun kui ütled et 2.2 ja 2.8 suuresti erinevad. nii ju kõigi teiste automarkidegagi. kuid kas siis keretüüp ka midagi moodi erines siis või isegi samal variandil näit. pikk kere, mootori kinnitused erinevad, (raami või silla küljes olevaid mõtlen).
Kere on üksühele sama, ainult mõningate iluvidinate järgi tunneb ära, et pole päris see. Aga kogu jõuülekande ja mootori osa on teine. Tagasild ja esisild erinevad samuti, seda ma kirja ei pannud, omavahel vahetada ei saa, aga kui kardaanid ümber teha, saab mootori koos teise kastiga peale tõsta, kardaani asendid klapivad, aga flantsid on erinevad. Raam oli vist enamvähem sama, aga mootori ja kasti kinnitused erinevad.
Mõistlikum on igal juhul mootorit remontida või sarnane kasutatud mootor osta, ega see 2,8gi mingi vastupidavuse etalon ei ole, kipuvad veel hullemini lagunema kui 2,2. Plokikaane kohta ei oska midagi öelda, vabalthingavat olen ainult eemalt näinud.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas tuningman »

seda et sillad ja ka käigukast erinevad, selles olen enam kui kindel. kuid kas kardaani flantsid omavahel teineteise nuuti, kas siis silda või kkasti istuksid, või karta on et ka nuudid erinevad, muidu oleks lihtne. mootori vahetust pidasin silmas sellepärast et minu jeebu 2.2 oli ikka eriti jõuetu. isegi mu 1liitrinsel micral oli vist rohkem jõudu. sellest ka remondi mõttetuse kahtlus. või mõjubki see ära võetud turbo mootorile tõesti nii laastavalt??? sellise teemaga kahjuks kogemused puuduvad.kas sellest kütte ja õlikulu tõesti nii jõhkralt kasvavad? jõud läinud ja must tomu taga nagu põlev maja lohinal järel?keila joalt saaremaale ja 2l õli.kütet mingi 35l.kilomeetreid 221. muidu võiks ju remontidakui see eelnev ära kaoks. iseenesest uute juppide hinnadki olid üllatavalt normaalsed. kuid esimeste ülemiste õõtsakate puks pole kuskilt saada...[/url]
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

2,2 vabalthingav on 40 kW. Nuh, nagu sapakas. :lol: Ja ma kardan, et 2,2 turbo ilma turbota on veel vähem...
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Leia mootor ja kastid - vahetusega saan aidata.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas tuningman »

tänan abi pakkumast, kuid, kui otsustan vahetuse kasuks, siis peaksin ise ka selle tööga hakkama saama.kui teadjad tegelased vahest nõuga aitavad.sest sõidu ja veokatega kogemusi hulgi, jeebudega eriti mitte, kuid mis seal ikka, massina värk ja veel inimese tehtud. hetkel nina paljaks kooritud ja sild lahti võetud.uued puksidki leidsin.mida halasin, et pole olemas kusagil, muutsin ülemistel õõtsadel sharniiri nurkasid, et veidi tõstes teised kinni pooma ei hakkaks. lippan nyyd teist siis jälle lammutama...
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Trooperi 2,2d remontida või vahetada?

Postitus Postitas tuningman »

mind ja minu mõtteid. idee siis tekkis selline, et uurides oma mootorit, saamaks aru millega tegu, juhtusin nägema 2l c190 mootorit. pildilt ja videost tundub 2,2sega suht sarnane. seega tekkis küsimus, kas 2l diisel 2,2 kasti otsa läheb?no ise ta muidugi ei lähe aga kui proovida seda sinna toppida näiteks? starter ja summuti ka samal pool. asi siis selles, et kahtlen ikka veel väheke selle kinni jooksnud 2,2 remondi mõttekuses. 2l mootoreid oleks isegi võtta. kuid nagu arvata võib on see ju 2,2st lahjem. seega kas on võimalik 2liitrisest rohkem "powerit" välja pigistada, kui panna 2sele 2,2 pihustid ja turboka küttepump ja turbo. mõni ütleb, et siin ilmas on kõik võimalik. turboklubi foorumit lugedes sain mina asjast nii aru, et turbo üksi ei anna suurt midagi kui see ei ole kooskõlas pumba ja pihustitega. aga võibolla on jälle tegu vaid ühe minu rumala uitmõttega :bang: seega kui kellelgi midagi huvitavat lisada kuulan kõrvad kikkis :para:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Re: Trooperi 2,2d remontida või vahetada?

Postitus Postitas rt23 »

Aga kui nagunii kompunnima hakata, siis miks mitte kasutada mõnda teist maasturi mootorit koos kastiga? Pajero 2,5 või terrano 2,7.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Trooperi 2,2d remontida või vahetada?

Postitus Postitas tuningman »

ka seda olen mõelnud, hetkel oleks saada ka üks pajero 2,5 td, koos kastide ja sildadega. kuid kuna tahaks ka tänaval liigelda, siis ülevaatuse onudele see kindlasti ei meeldiks. iseenesest oleks juppe rohkem saada. aga nii kapitaalne ringiehitus ei oleks kindlasti mõtekas.lihtsam terve uus auto soetada.sihiks ikka margiligidasi agregaate, mis vähemalt silmaga eristatavad, et kellelgi kiunumist ei oleks.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Re: Trooperi 2,2d remontida või vahetada?

Postitus Postitas rt23 »

Kas seda mootorivahetust ARK-is seaduslikuks muuta ei saa? Lihtsalt see 40kw paneb vähe mõtlema. 44kw ei suuda väikest fordigi liigutada, rääkimata maasturist normaalse ratta ja käruga :twisted:
Selline oleks kah doonoriks võibolla hea: http://www.auto24.ee/used/952888
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Trooperi 2,2d remontida või vahetada?

Postitus Postitas tuningman »

piilusin isegi seda korra, kere ja kast suht hapu. võibolla tehnika ok. nagu kuulutuses omanik väidab.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Vasta

Mine “Isuzu”