Samurai VS Jimny
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Samurai VS Jimny
kumma varuosad on kallimad. Mis võiks olla jimny miinus offroadi puhul?
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Samurai VS Jimny
Jimny miinuseks plastiku rohkus väliskülgedel ja suurem kaal. Plussideks spiraalvedru ja veidi avaram ruum taga istujale ning jõulisem mootor.Rtuning kirjutas:kumma varuosad on kallimad. Mis võiks olla jimny miinus offroadi puhul?
Viimati muutis Landy, N Mai 04, 2006 10:24 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Re: Samurai VS Jimny
Seda sa ländi paned nüüd küll veidi puusse. Viimasel tuttava jimnyga rohkelt kokku puutunud ja samurais on tagaistujale küll rohkem ruumi. Esiteks on tal poole lühem armatuur ja tagaistmed on tagapool (väiksem "pakiruum")Landy kirjutas: Plussideks spiraalvedru ja veidi avaram ruum taga istujale ning jõulisem mootor.
Mina peaks miinuseks, et jimny diagad ulatuvad madalamale kui samurai lehtvedrud, talvel oli selgesti näha, kus jimnyl jäi paar cm puudu seal samurai veel liikus. Osadel jimnydel on veel vahekast kettülekandega, mis aja jooksul venib välja ja uue keti hinda sa ei taha teada.
muidugi, keerdvedru muudab jimny on veidi linnaautolikumaks ja löökaugud ei löö kõiki plomme hammastest lahti. Üldiselt aga loksutab samamoodi.
Üldiselt ma arvan, et ehitamiseks ja tõsisemaks offroadiks sobib samurai paremini, igapäevasõiduks aga jimny.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Nõusun kahel käel, kuid hinnad on üsna krõbedad neil. Seda ka läänes.Veiko kirjutas:Parim on viimased Samuraid millel on keerdvedrud.Sinna väike tõstesari alla ja oledgi mäel.Jimny eeliseks on roolivõim.
Isiklikult jääks selle keerdvedrudega Samurai juurde.
Meil nüüd ju TR1-s MM team sellisega võistlemas.
Endine turvateenistuse masin ja loodetvasti kannab sama firma veel ehk tulevikus mõne samsuguse auto maha.

Kui veel koos 1.9L tehase diisliga saaks, siis oleks puhta popp.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Samurai VS Jimny
Olles Sillaehitajate tiimis ca 3 aastat tagumisel pingil kaarti lugenud, ja vabal ajal nii mõnegi Samurai tagapingil kaasa sõitnud, siis pean end selle vallas küll julgelt pädevaks inimeseks.rommi kirjutas: Seda sa ländi paned nüüd küll veidi puusse. Viimasel tuttava jimnyga rohkelt kokku puutunud ja samurais on tagaistujale küll rohkem ruumi. Esiteks on tal poole lühem armatuur ja tagaistmed on tagapool (väiksem "pakiruum")
Nii nagu Jymnisid on saadaval kahe erineva keremudeliga (kinnine ja tagant pehme katusega) on ju ka Samureisid nii tavalise, kui kõrgendatud katusega ja lausa pika kerega variante.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
JLX-i varustusest tegin copy:
Kõrge, hea väljavaate tagav loomulik isteasend lubab linnaliikluses sõiduautodele vaadata ülevalt alla, kerge võimendrool, suured elektripeeglid, mugav kesklukustus ja elektriaknad hellitavad juhti. Nüüdsest on ABS+EBV-pidurid Jimny JLX põhivarustuses!
Mis aastast see tuli seda ma kahjuks ei tea.
Veiko
Kõrge, hea väljavaate tagav loomulik isteasend lubab linnaliikluses sõiduautodele vaadata ülevalt alla, kerge võimendrool, suured elektripeeglid, mugav kesklukustus ja elektriaknad hellitavad juhti. Nüüdsest on ABS+EBV-pidurid Jimny JLX põhivarustuses!
Mis aastast see tuli seda ma kahjuks ei tea.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Re: Samurai VS Jimny
sa võid ju ennast julgelt pädevaks inimeseks pidada aga just mõõtsin ära ja jimnys on jalgaderuum 14-35cm ja istmetevahe 55-75cm, samurais vastavalt 30-50cm ja 70-90cm. mõõdetud juhiistme mõlemas max asendis altservast kuni tagaistme seljatoe allaserva. Seega jimnys on taga 15 senti vähem ruumi.Landy kirjutas: pean end selle vallas küll julgelt pädevaks inimeseks.
Nii nagu Jymnisid on saadaval kahe erineva keremudeliga (kinnine ja tagant pehme katusega) on ju ka Samureisid nii tavalise, kui kõrgendatud katusega ja lausa pika kerega variante.
http://www.smilegroup.ee/rommi/taburetid.jpg
rommi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Rommi, Sa unustad ära fakti, et Jimnys istud Sa taga valge inimese kombel aga Samurais kõrvad põlvede vahel!
Samurai põrand on tagaistuja jalgade kohal ca 10-15 cm kõrgemale tõstetud, Jimnyl läheb ühes joones.
Seega väidan, et Jimnys on tagaistujal oluliselt rohkem jalaruumi!
to Veiko:
Jimnysid on kahte tõugu: naistekas JLX (roolivõim, elektriaknad ja-peeglid, tekstiilsisu ning kere värvi plastikud) ja metsamehe JX (pestav sisu (vakstu), värvimata plastikud).
Ise eelistaksin metsast viimast varianti.
Kui stanged mõlki lähevad siis on värvitul versioonil neid maru lihtne välja suruda, värvitud plastmassid näevad mõne aja pärast tõenäoliselt porno ruudus välja.
Ja selle roolivõimuga on selline lugu, et arvestades Suzukite roolivarraste peenust, väänab need ka ilma roolivõimuta kõveraks (kontrollitud).

Samurai põrand on tagaistuja jalgade kohal ca 10-15 cm kõrgemale tõstetud, Jimnyl läheb ühes joones.
Seega väidan, et Jimnys on tagaistujal oluliselt rohkem jalaruumi!
to Veiko:
Jimnysid on kahte tõugu: naistekas JLX (roolivõim, elektriaknad ja-peeglid, tekstiilsisu ning kere värvi plastikud) ja metsamehe JX (pestav sisu (vakstu), värvimata plastikud).
Ise eelistaksin metsast viimast varianti.
Kui stanged mõlki lähevad siis on värvitul versioonil neid maru lihtne välja suruda, värvitud plastmassid näevad mõne aja pärast tõenäoliselt porno ruudus välja.
Ja selle roolivõimuga on selline lugu, et arvestades Suzukite roolivarraste peenust, väänab need ka ilma roolivõimuta kõveraks (kontrollitud).